חיכיתם? התגעגתעם? היום מתחילים. העונה השנייה של אייל גולן קורא לך יוצאת היום לדרך ולכם יש הזדמנות להתעדכן בכל הפרטים החשובים, רגע לפני שמתחילים. אז מה מחכה לנו הערב? שופטים חדשים, מסלול בנים, מגישה חדשה ועוד הרבה הפתעות. לפניכם הרשימה המלאה:

אייל גולן קורא לך 2 (צילום: עודד קרני)
הנבחרת החדשה של אייל גולן קורא לך. הערב מתחילים|צילום: עודד קרני

1. מסלול בנים - השנה, בניגוד לעונה הקודמת החליט אייל והפקת התכנית לתת גם לבנים את ההזדמנות לשיר. "בכל מקום שהלכתי , בנים היו פונים אליי ומבקשים ממני שאתן גם להם להשתתף", סיפר גולן. אז נראה כי הלחץ השפיע, והשנה נזכה לראות גם מסלול בנים מיוחד. יהיה מעניין

2. שופטים - פאנל השופטים מהעונה הקודמת קיבל השנה חיזוק משמעותי במיוחד בדמותו של שחקן הכדורגל לשעבר - חיים רביבו. רביבו מצטרף לעדי לאון, יוסי גיספן וירון אילן ויעזור לאייל להחליט מי יהיו המנצחים הגדולים של העונה.

3. מרינה מתייצבת - כזכור, בעונה הראשונה סיון קליין הייתה זאת שליוותה את המתמודדים מאחורי הקלעים והפעם גייס גולן לתפקיד את החברה הטובה מרינה, שנכנסה מהר מאד לעניינים. צפו להפתעות בגזרה

4. שופטים מהבית - השנה יש לנו עבורכם חידוש מיוחד: אתם יכולים להיות שופטים מהבית ולהביע את עמדתכם לגבי כל אחד מהתמודדים. איך? פשוט מאוד: ברגע שמתחילה התכנית, היכנסו למשחק שופטים מהבית של אייל גולן קורא לך, ובזמן אמת הצביעו מה דעתם - האם המתמודד צריך לעבור את האודישן או לא. תוך כדי משחק, תוכלו לשתף את חבריכם בפייסבוק, להתעדכן מה קורה בעמוד הרשמי של התכנית, ולהתחרות מול שאר הגולשים.

5. מתחם הקריוקי - מכורים לשירים מהתכנית? תיכננתם להגיע לאודישנים אבל הכלב אכל לכם את השיעורים? לא נורא. השנה תוכל להיכנס למתחם הקריוקי הרשמי של התכנית ולשיר בקולי קולות בסלון את כל השירים מהתכנית. השירה על אחריותכם בלבד.

רגע ההכרזה על הזוכה
מי תהיה המאושרת הגדול של השנה?

6. החידה היומית - גם אתם לא יכולים להפסיד אף רגע בתכנית? אז הפינה הזאת בשבילכם - בסיום כל תכנית נכין עבורכם שאלה הקשורה לתכנית שבה צפיתם. היכנסו לאתר mako, תענו ותוכלו לזכות מדי יום בפרס שווה במיוחד מתנת סטרפסילס.

7. חידון אייל גולן הגדול - יודעים הכל על אייל גולן? תוכיחו לנו ותוכלו לזכות בארוחה במסעדת ריבר. ולא סתם ארוחה, ארוחה עם צוות השופטים של התכנית! רוצים לנשנש סלט עם עדי לאון, להעביר את המלח לגיספן? ענו על החידון ואולי תזכו בארוחה מפנקת עם עדי, יוסי, חיים וירון.

8. אפליקציית אייל גולן קורא לך בסלולר - כל העדכונים, כל החדשות וכל הביצעוים ישירות אצלכם בנייד. כבר הורדתם?

_OBJ

בנוסף לכל אלו, תוכלו להתעדכן באתר בכל יום: מי הם המנצחים הגדולים של הערב, מי עבר לשלב הבא, תוכלו לצפות באודישנים הנבחרים מתוך התכנית, לקבל סיכום יומי של התכנית, להתעדכן בכל בכתבות מתוך התכנית, ולהנות ממיטב הקטעים גם ב-V.O.D של ערוץ 24.

אייל גולן קורא לך, מדי ערב בשעה 19:00 בערוץ 24

כבר עשיתם לנו לייק? הצטרפו לעמוד הרשמי של אייל גולן קורא לך