ספיישל משפחות אצל אייל גולן קורא לך: הערב בתכנית הגיעו להיבחן משפחות מכל הסוגים והמינים: היה לנו אבא ובת, שני אחים, אמא ובן, גיסים, הורים ומה לא. לאחר ערב משפחתי במיוחד קיבלנו 3 מנצחים יומיים והופעות אורח של רון שובל ובני אלבז.

 

את הערב פתחה לנו משפחת חג'בי מרחובות. האב יוסי והבן נתי שרו את "אתמול היית שונה" של שימי תבורי. כשהתריס עלה הבין אייל כי הוא מכיר את האב יוסי וכי מדובר בזמר ותיק. השופטים התלהבו והתרגשו מהביצועים של המשפחה, ויוסי ונתי עברו היישר לשלב במת הגולן. גם אתם חשבתם כך ו-66% העבירו את יוסי ו-75% את נתי.

המשפחה השנייה הייתה מורכבת מהאחיות מאי ואלמוג נשאווי מתל אביב שבחרו לבצע את "תגידי" של ליאור נרקיס ואת "סופ"ש בפריז" של שרית חדד. השופטים התלבטו מעט ואף ביקשו מאלמוג ומאי לשיר להם שורה נוספת מהשיר. עדי אמר כי השיר השני היה לא מדויק אך השיר הראשון היה מקסים. אייל הסכים והחליט להעביר את השתיים לבמת הגולן. גם אתם לא הייתם בטוחים ו-76% העבירו את מאי, בעוד 58% בלבד העבירו את אלמוג.

לתא ההקלטות נכנסה המשפחה הבאה: אליזבט ואורן אדרבי, זוג נשוי, הגיעו יחד עם נהוראי נחמני, גיסם של הזוג אדרבי (נשוי לאחותה של אליזבט). השלושה ביצעו יחד את "שיר אהבה בשניים" של רינת בר ובר כהן. אייל פתח ואמר כי אהב מאוד את הקול של נהוראי, אך לא התרשם מהזוג אדרבי. שאר השופטים נטו להסכים עם אייל וביקשו להעביר את נהוראי בלבד ואייל הסכים. אתם לעומת זאת חשבתם אחרת: 54% מכם העבירו את אליזבט ואורן ורק 50% את נהוראי.

האודישן הבא היה של האחים ירין ולירון כהן שביצעו את "הילד שביקשתי" של סטלוס ואורן חן. השופטים המליצו לאייל להעביר את לירון וטענו שיש לו קול מצוין. לירין, הצעיר יותר מהשניים, המליצו לחכות מעט ולהתאמן ולחזור שוב בעוד כמה שנים. אייל חשב כמו השופטים ולירון המשיך איתנו לבמת הגולן. גם אתם הבחנתם בהבדלים בין האחים: 53% העבירו את ירין, לעומת 75% שרצו לראות את לירון בשלב הבא.

מיד אח"כ הגיעה משפחת מימון הכללה את האב רוני ובתו עדן בת ה-15. השניים ביצעו את "בכל מקום" של שירי מימון ושלומי שבת. בסיום השיר התריס עלה ואייל אמר לרוני כי היה מעדיף שעדן תישאר לבד, כי למרות שהשילוב של אבא ובת תמיד מרגש, במקרה זה הבת שרה טוב יותר מהאב. רוני הסכים ועדן נשארה לבד וביצעה את "אוהב אבל מציאותי" של פיני חדד ונתי לוי.  גיספן טען כי כשהייתה לבד, הלכה לאיבוד ואייל החליט להחזיר את רוני לניסיון נוסף. לבסוף, החליטו אייל והשופטים כי עדן עוברת לשלב הבא ורוני יגיע בכדי ללוות ולתמוך בה. אתם חשבתם בדיוק אותו דבר ו-21% העבירו את רוני לעומת 78% שהצביעו עבור עדן.

האודישן השישי היה של משפחת אמסלם: אמא עדנה והבן אבירן שרו את "עד יום מותי" של איציק קלה. השניים סיימו לשיר והתיישבו לשמוע ביקורת שופטים. גיספן וירון טענו כי אבירן הצעיר לא צריך את עזרת אמו וכי הוא צריך לעבור לבדו לשלב הבא. אייל חשב אותו דבר והעביר את אבירן למבחן הקהל. 80% מגולשי mako רצו לראות את אבירן בשלב הבא, לעומת 38% בלבד שביקשו לראות את עדנה.

את שלב האודישנים המשפחתיים נעלו האחים ברוך ועופר סופר מבאר שבע. השניים ביצעו יחד את "שבחי ירושלים" אך לא הצליחו להרשים את השופטים והפאנל החליט פה אחד להיפרד מהאחים סופר ולא להעבירם לשלב הבא. גם אתם חשבתם כך ורק 27% העבירו את האחים סופר.

>>> הפרקים המלאים מחכים לכם עכשיו ב-V.O.D

שלב ב' - במת הגולן

מבחן הקהל יצא לדרך ולפאנל השופטים הצטרפו שני זמרים ענקיים: רון שובל ובני אלבז, שהגיעו בכדי לשמוע את ביצועי המתמודדים ולנסות לעזור לפאנל להגיע להחלטות הקשות.

משפחת חג'בי פתחה את שלב במת הגולן, יוסי ונתי ביצעו את "עוד דקה את נעלמת" של זוהר ארגוב, מאי ואלמוג נאשווי שרו את "אני חוזר" של עופר לוי. נהוראי נחמני ביצע את "הרי את מקודשת לי" של שלומי שבת, ולירון כהן את "את שלי ואני שלך" של אייל גולן. עדן מימון, מלווה באביה רוני, ביצעה את "הכל זה מלמעלה" של דודו אהרון, ואת הערב נעל אבירן אמסלם עם השיר "מיליון נשיקות" של עומר אדם.

>> אייל גולן קורא לכם! הצטרפו לעמוד הפייסבוק הרשמי

רגע לפני שהשופטים מחליטים את מי להעביר לשלב הבא, עלה לבמה הזמר בני אלבז וביצע את השיר "שהשמש תעבור עליי". בהמשך גם רון שובל עלה לבמה והקפיץ את הקהל במחרוזת שמחה במיוחד.

שלב ההחלטות הגיע והשופטים העבירו לאייל את ההמלצות שלהם לערב המשפחתי: ירון אילן המליץ על נתי חג'בי בלבד, יוסי על לירון ונתי, חיים המליץ על משפחת חג'בי והאחיות נשאווי, ועדי לאון על משפחת חג'בי ולירון כהן.

אייל חשב מעט ולבסוף הכריז על המנצחים הגדולים של הערב: נתי חג'בי, מאי נאשווי ואבירן אמסלם ממשיכים איתנו לשלב הבא!

אייל גולן קורא לך, מדי ערב בשעה 19:00

הורידו את "עכשיו" של בר צברי אליכם למחשב!