העונה השניה של אייל גולן יוצאת לדרך והערב בפעם הראשונה יצא לדרך מסלול הבנים החדש. אייל פתח את התכנית והדגיש כמה הוא מתרגש לשפוט בפעם הראשונה את נבחרת הבנים שהגיעה להתמודד על מקום בשלב הבא.

את הערב פתח המתמודד מאור אשואל שהמם את השופטים עם הביצוע שלו לשיר "ללא גבולות" של דודו אהרון. לשיר השקט בחר מאור את "הולך מיואש" של משה פרץ. השופטים פתחו את הערב ברגל ימין והחמיאו למאור על הביצוע. מאור אסף את המחמאות מכולם ודילג לשלב במת הגולן. גם אתם בבית הסכמתם עם השופטים ו-77% מכם הצבעתם כי למאור יש מקום בשלב הבא.

מיד אחריו עלה דניאל חן שביצע את השיר "איפה את" של אייל גולן. השופטים התלבטו קשות לגבי דניאל אך לבסוף החליטו שלא להעביר אותו. הסיבה: הוא מזכיר יותר מדי את אייל גולן. השופטים אמרו לדניאל כי השירה לא מזכירה מדי את אייל והוא לא מביא משהו מיוחד ממנו. אתם לעומת זאת, חשבתם שדניאל צריך לעבור ו-76% הצביעו בעדו.

האודישן השלישי היה שייך לשגיא סרי ששר את "אמא יקרה" של דודו אהרון. גם כאן אתם הייתם נחושים והצבעתם ברוב קולות כי שגיא צריך לעבור לשלב במת הגולן. לעומת זאת, השופטים היו מאוד חלוקים בדעותיהם אך לבסוף החליט אייל לתת הזדמנות לשגיא הצעיר ושלח אותו לשלב הבא.

האודישן הבא הצליח להפתיע את חבר השופטים. מני דגו עלה לשיר וכשעלה התריס, גילו השופטים כי מדובר בלא אחר מאשר אחיו של שחקן הכדורגל, ברוך דגו. דגו הצעיר ביצע את "חשמל באוויר" של ליאור נרקיס והרשים מאוד את השופטים שללא היסוס שלחו את מני לבמת הגולן. גם לגולשים לא היה צל של ספק, ו-89% הצביעו עבור מני בהתלהבות.

מיד אחריו עלה יוסי שטרית בן ה-14 והדהים את השופטים עם יכולות פיוט יוצאות מן הכלל. השופטים אמנם נדהמו מהחזן הצעיר אך לאחר דיונים רבים החליטו שלא להעביר אותו לשלב הבא בעיקר בגלל גילו הצעיר וקולו, שצפוי עוד להתחלף. עדי אף אמר שישמח לראות אותו בעוד כמה שנים חוזר ומנסה שוב. אצל הגולשים אגב, בפעם הראשונה היה תיקו מוחלט כאשר מחציתכם קבעתם כי הוא צריך לעבור, והחצי השני דווקא לא התרשם מיוסי הצעיר.

האודישן הבא היה שייך לסאן קבלאן מהישוב ראמה. סאן ביצע את השיר "עינייך החומות" אך לא הצליח לרגש את השופטים יותר מדי ולאחר דיון קצר, החליטו שלא להעביר את סאן. אתם הסכמתם איתם ורק ו-26% מגולשי mako החליטו שסאן צריך לעבור.

המתמודד הבא היה ג'ואי דימוס שביצע את "הבחור הביישן על הפסתנר" של אדיר גץ. ג'ואי, שכבש את השופטים עם חיוכו הגדול סיפר כי החליט לבצע את השיר למרות שזהו לא שיר מזרחי-קלאסי, וזאת מכיוון ורצה להביא משהו קצת חדש. אייל לא התרשם מההחלטה אבל לאחר התייעצות עם השופטים החליט שג'ואי צריך לעבור לשלב הבא. גם לגולשים לא היה ספק ו-81% נפלו בקסמו של ג'ואי.

מיד אחריו עלה גיא בוסי שביצע את השיר "תני לי" והצליח לרגש את השופטים. גיא גרף מחמאות מכלל השופטים. רביבו הכריז שמדובר בביצוע הטוב ביותר הערב, וגיספן הסכים בלי להסס. השופטים לא התעכבו יותר מדי ושלחו את גיא לשלב הבא. נראה כי גיא הצליח להרשים גם אתכם, ו-75% הצביעו כי מקומו של גיא אכן בשלב במת הגולן.

את הערב נעל המתמודד דוידאל דרעי שביצע את "בואי עכשיו" של עומר אדם. השופטים לא נפלו מהכסא וקבעו פה אחד שלדוידאל אין מקום בשלב הבא.

שלב ב' - במת הגולן

חמשת המתמודדים שעלו לשלב הבא התרגשו במיוחד הערב ובזה אחר זה עלו לבצע את השירים האחרונים לערב זה. ראשון היה מאור שביצע את השיר "זירת חיי" של ישי לוי. שגיא סרי החליט שלא להקשיב לעצתו של גיספן לשיר שיר קצבי וביצע את "הכל עד כאן".

מני דגו בחר לבצע את "לילד הזה התפללתי" של אייל גולן, ומיד אחריו עלה ג'ואי דימוס שבחר לשיר את "תני חיבוק ילדונת" המפורסם של יואב יצחק. את הערב נעל המתמודד גיא בוסי ששר את "כמו שיכור" האגדי של זוהר ארגוב.

לאחר התלבטיות רבות החליטו השופטים מיהם שני הזמרים שזוכים בכרטיס הנכסף לשלב הבא: ירון, גיספן ועדי בחרו במאור ומני, חיים רביבו בחר דווקא בגיא. אייל גולן סיכם את הערב וקבע כי מאור אשואל ומני דגו הם המנצחים הגדולים של הערב!

בנוסף לפאנל השופטים ולמתמודדים, התארח הערב באולפן הזמר הראל סקעת שניסה לעזור לשופטים להגיע להחלטות הקשות ואף תרם מנסיונו בתוכניות אודישנים מוזיקליות. סקעת שר באולפן את שירו "כמה עוד דרכים" בהמשך אף ריגש את כולנו כשביצע יחד עם אייל גולן דואט מרגש לשיר "אם יש גן עדן".

ערב נוסף של מוזיקה הגיע לסיומו ויש לנו הפעם הראשונה שני מתמודדים-בנים בשלב הבא של התכנית. ביום שבת, 7.1 ניפגש לתכנית נוספת של אייל גולן קורא לך, בה יתארח הזוכה הגדול של בי"ס למוזיקה, מישל כהן. לא להחמיץ!

הצטרפו עכשיו לעמוד הפייסבוק הרשמי של התכנית

הפרק המלא מחכה לכם בV.O.D של אייל גולן קורא לך!

כל הקטעים מחכים לכם עכשיו באתר