חלק ב' של התכנית יצא השבוע לדרך עם שלב המוקדמות לבנות. כל הבנות שעברו עד כה נפגשו ברביעי על במה אחת ונאבקו על הכרטיס לספיישל השיר המקורי. ביום חמישי, נפגשו שוב הבנות ונלחמו בינן על הכרטיס לשלב הבא של התחרות. כל הבנות שעברו התחלקו ל-2 קבוצות. בחמישי הופיעה הקבוצה הראשונה, והערב תופיע הקבוצה השנייה.

קבוצת הבנות הראשונה כללה את הילה בן סעדון, ירדן שוקר, אנואר סאלח, יהלומית שימוביץ, רויטל טופלשוילי, מריאז' ששונוב וקורל חצבני. ולאחר 3 סיבובים וערב מותח במיוחד קיבלנו את המנצחות הגדולות של הערב: קורל חצבני, רויטל טופלשוילי, יהלומית שימוביץ ואנואר סאלח.

הערב בתכנית, כאמור, התחרו הבנות מהקבוצה השניה שכוללה את אסטר שטרית, ליזי פחימה, נסרין קדרי, מאי נאשווי, סיון גנון ותאיר שדה.

גם הערב נערכה התחרות ב-3 סיבובים. הסיבוב הראשון הפעם סבב סביב שירי חתונה, השלב השני היה ספיישל שימי תבורי, והחלק השלישי הוקדש לספיישל השיר המקורי, והפעם השיר "בדרך אליך" שנכתב במיוחד לתכנית. בכל סיבוב השופטים מתייעצים בינם ולבסוף אייל מחליט מי הזמרת שלא ממשיכה לסיבוב הבא.

שלב א' - ספיישל שירי חתונה

הסיבוב הראשון יצא לדרך עם אסטר שטרית שביצעה את "חשמל באוויר" של ליאור פרחי. מיד אח"כ עלתה ליזי פחימה וביצעה את "יא ראייח" של אוריינטל. הביצוע הבא היה של נסרין קדרי שביצעה את "בשבילך נוצרתי" של אייל גולן. מאי נאשווי ביצעה את "היידה" של שלומי שבת וסיון גנון שרה את "חגיגה" של שרית חדד. תאיר שדה חתמה את הסיבוב הראשון עם "ישקף אלוהים" של סגיב כהן.

הגיע הזמן להיפרד מזמרת ראשונה הערב והשופטים החלו לתת את המלצותיהם. אייל חשב מעט ולבסוף הכריז כי בצער רב הוא נפרד מסיון גנון, והיא לא ממשיכה איתנו לשלב הבא.

שלב ב' - ספיישל שימי תבורי

הסיבוב השני יצא לדרך ולפאנל השופטים הצטרף שימי תבורי שהגיע לאולפן לקחת חלק בספיישל מיוחד שמוקדש לשיריו.

הראשונה לעלות לבמת הגולן הייתה אסטר שטרית שביצעה את "תני לי את הלב". אחריה עלתה ליזי פחימה ששרה את "לילה בלי כוכב". נסרין קדרי ביצעה את "שחורה ונאווה", ומאי נאשווי את "אל תשליכני לעת זקנה". תאיר שדה נעלה עם "עוד סיפור אחד של אהבה".

שוב הגיע שלב החלטות והשופטים נאלצו להיפרד מזמרת נוספת. ירון אילן המליץ להיפרד ממאי נאשווי, גיספן אמר כי לא אהב את הביצוע של ליזי פחימה, חיים נאלץ לוותר על אסטר שטרית, עדי לאון חשב אותו דבר והמליץ גם הוא להיפרד מאסטר. אייל התלבט ולבסוף הודיע כי הבחירה קשה מדי הערב ולכן בשלב זה הוא מחליט שלא להיפרד מאף זמרת.

ספיישל שימי תבורי הגיע לסיום, אבל לא לפני ששימי בעצמו עלה לבמה והקפיץ את האולפן עם השיר "ילדה בת שבע".

שלב ג' - ספיישל השיר המקורי

החלק השלישי והאחרון יצא לדרך והפעם השיר המקורי הוא "בדרך אליך" שכתבו דורון מדלי ללחן של איתי זילברשטיין ועידן יניב, במיוחד לתכנית.

המתמודדת עלו בזו אחר זו ושרו את שיר בניסיון אחרון לזכות בכרטיס לשלב הבא. לאחר שכל הביצועים הסתיימו שוב הגיע שלב ההחלטות והפעם לא היה מנוס ונאלצנו להיפרד מזמרת נוספת. השופטים נתבקשו להמליץ על הזמרת שלדעתם צריכה לעזוב.כל ארבעת השופטים לא היססו והמליצו לאייל להיפרד מאסטר. אייל הקשיב להמלצת השופטים והכריז כי אסטר שטרית לא ממשיכה איתנו לשלב הבא.

הבנות שעולות לשלב הבא הן:

ליזי פלימה, נסרין קדרי, מאי נאשווי ותאיר שדה, שגם זכתה לתואר המצטיינת של הערב. הביצוע של תאיר ישודר כל השבוע בערוץ 24.

אייל גולן קורא לך, מדי ערב השעה 19:00

הפרקים המלאים מחכים לכם עכשיו ב-V.O.D

הצטרפו לפייסבוק הרשמי של אייל גולן קורא לך