ספיישל משפחות אצל אייל גולן קורא לך: הערב בתכנית הגיעו להיבחן משפחות מכל הסוגים והמינים: היה לנו אמא ובן, שני אחים, שתי אחיות, הורים ומה לא. לאחר ערב משפחתי במיוחד קיבלנו מנצחים יומיים והופעות אורח של הזמר נתי לוי. לאחר שהשבוע נערכו שני ערבי האודישנים האחרונים למסלול הבנות והבנים, הערב נעל ספיישל המשפחות באופן סופי את שלב האודישנים לעונה זו.

הערב נפתח בצורה מפתיעה במיוחד כאשר לבמה עלו האחיות אורטל ועדן גדז' וביצעו יחד את השיר "תרצי בי" של שלומי שבת. טל, חבר של אורטל, כנראה לקח את הביצוע של חברתו ברצינות והחליט לבדוק האם היא באמת רוצה בו. טל ביקש מאייל רשות להיכנס לאולפן בטענה כי הוא מבקש ללחוץ את ידו. אך כשנכנס לאולפן, כרע ברך ומול כולם הוציא טבעת מכיסו והציע נישואין לאורטל ההמומה. טל לא עצר כאן ושר לאורטל שיר מול אייל והשופטים. כשסיימו השניים להתחבק ולהתרגש, טרף אייל את הקלפים והציע לטל להצטרף גם הוא לתחרות ואף הודיע שהוא מעלה אותו היישר לבמת הגולן.

באשר לאחיות עצמן, השופטים התדיינו בינם והחליטו פה אחד כי לאורטל יש מקום בבמת הגולן ומדובר בזמרת מעולה, ולעומת זאת עדן עדיין צריכה ללמוד וכי כרגע היא לא מתאימה לשלב הבא. אתם לעומת זאת אהבתם את השילוב של השתיים ו-85% ביקשו לראות גם את עדן בשלב הבא.

האודישן הבא היה של אבי וסיגל פרץ, אם ובנה מנתניה. סיגל סיפרה לשופטים על משפחת פרץ המוזיקלית במיוחד ואף סיפרה כי בעלה גם אמור היה לבוא להיבחן, אך לא הגיע עקב בעיות רפואיות. השניים שרו את "אתה עוד ילד" של נתי לוי. השופטים אמרו את דעתם והחליטו כי אבי עולה לשלב הבא, אך סיגל לא מתאימה כרגע לתכנית. אתם חשבתם אותו דבר: 93% ביקשו לראות את אבי במבחן הקהל, לעומת 20% בלבד שהצביעו עבור סיגל.

מיד אח"כ עלו שימי וברק מזרחי, צמד אחים מחולון, שביצעו את "ואחרי ככלות הכל" של משה פרץ ויניב בן משיח. כשסיימו לשיר התיישבו השניים מול השופטים וחיכו לשמוע את הביקורת. לאחר שיחה קצרה התברר כי בעבר כתב גיספן שיר עבור שימי, וירון אף השמיע חלק משיריו ברדיו. השופטים החליטו כי שימי יעבור לשלב הבא וברק ייפרד מהתכנית בשלב זה.

אחריהם עלו האחיות ספיר ודנית שגן מטבריה, שבחרו לבצע את "סטייל מיוחד" של שרית אביטן ואת "ואני שר" של שלומי שבת. אייל והשופטים החמיאו לבנות על החן והקסם של הבנות, אך נאלצו לקבוע כי הן לא מתאימות לתחרות. אייל אף הבטיח להזמין את הבנות החמודות להופעה שלו בטבריה.

האודישן החמישי היה של משפחת ישראל: האב מוטי והבן עומרי מבית שמש. השניים שרו את "אימרו שמיים" של איציק קלה. חיים ועדי המליצו לא להעביר את המשפחה לשלב הבא, יוסי אמר שדווקא היה מעביר את הבן. אייל חשב מעט והחליט כי עומרי עדין בתחילת דרכו ועליו להשתפשף מעט ולנסות שוב בשנים הבאות. גם אתם הסכמתם ורק 35% ביקשו להעביר את עומרי למבחן הקהל.

מיד אח"כ עלו האחים יוסף ועקיבא בן חמו, גם כן מבית שמש. האחים שרו את "לא דומה" של דודו אהרון ואת "זה האור" של גיא יעקובי. ירון אמר כי הם לא יוכלו להתחרות בזמרים שעברו עד כה, גיספן טען כי הם הגיעו לא לגמרי מוכנים לאודישן וההתרגשות הפריעה להם לשיר. גם חיים ועדי סיכמו שהאודישן היה לא טוב ואייל החליט להיפרד מהשניים בשלב זה. 84% מכלל הגולשים הסכימו איתם.

הצטרפו לעמוד הפייסבוק הרשמי של אייל גולן קורא לך!

הבאים בתור היו האחים אליאור ויקיר אור מהרצליה, שבחרו לבצע את "שתיים בלילה" של משה פרץ ואת "מי שמאמין" של אייל גולן. גיספן פתח ואמר כי הגישה של השניים לכל שיר לא הייתה נכונה וכי האודישן היה לא טוב. ירון אילן הסכים ואמר כי הביצוע לא היה טוב. חיים אמר כי נהנה מהביצוע וכי הוא ישמח לשמוע אותם גם בהמשך. עדי טען כי לשניים אין ייחוד והם לא הביאו משהו חדש לתכנית. אייל החליט להיפרד מהשניים כבר בשלב זה והמליץ להם לנסות שוב בשנה הבאה. אתם חשתם אחרת: 73% דווקא כן רצו לראות את האחים אור במבחן הקהל.

האודישן האחרון בהחלט לעונה זו היה שייך לבריג'ט ביטון ובתה ציפי,מאביבים שבצפון הרחוק, שבחרו לשיר את "מאז ידעתי את" של דודו אהרון ואת "ילדה" של אלי לוזון. גיספן אמר כי לדעתו השתיים לא מוכנות עדיין לשלב הבא, ירון אמר כי לדעתו ציפי צריכה להמשיך לשלב הבא, חיים ועדי הסכימו ורצו לראות את ציפי במבחן הקהל. אייל שמע את השופטים והשתכנע וכך עברה ציפי לשלב הבא.

שלב ב'  - במת הגולן

לפאנל השופטים הצטרפו הזמר נתי לוי והקומיקאי שאולי בדישי, שהגיעו בכדי לעזור לפאנל השופטים, ובעיקר והצחיק ולעשות שמח.

את שלב מבחן הקהל פתחה המאורסת הטרייה אורטל גדז' ששרה את "זר בעולם" של גידי שמור, ומיד אח"כ עלה בן זוגה טל זנו שביצע את "אלוהיי" של אייל גולן. אבי פרץ שר את "MIN NHAR LI MASHITI" של שמעון בוסקילה ושימי מזרחי ביצע את "ילדה רעה" של פיני חדד ונתי לוי, וציפי ביטון חתמה עם "מאמי" של איציק קלה.

שלב ההחלטות הגיע והשופטים נתבקשו למסור את ההמלצות שלהם: השופטים לא התלבטו יותר מדי וחיים, גיספן, עדי וירון המליצו כולם על אבי וטל. לאייל הייתה משימה פשוטה הפעם והוא העביר את אבי פרץ וטל זנו לשלב הבא!

אייל גולן קורא לך, מדי ערב בשעה 19:00

כל הקטעים מחכים לכם עכשיו באתר!

פספסתם? הפרקים המלאים מחכים לכם ב-V.O.D