ערב בינלאומי אצל אייל גולן קורא לך: לאחר שצלחו שלל ספיישלים שונים ומגוונים, קיבלו הערב 12 הזמרים הנותרים משימה יוצאת דופן: לשיר מזרחית, אך בשפה זרה. המתמודדים נתבקשו לבחור כל שיר שירצו - בתנאי והוא מבוצע בכל שפה מלבד עברית.

לצוות השופטים הצטרף הערב היישר מארגנטינה גם הזמר והיוצר פבלו רוזנברג, שהגיע בכדי לחוות דעה ולעזור לשפוט את ביצועי הזמרים. פבלו גם ביצע במהלך הערב שניים משיריו החדשים.

סיבוב ראשון - ספיישל שפות

את הערב פתחה תאיר שדה שביצעה את השיר הצרפתי tu te reconnaitras וגרמה לכל הפאנל לעמוד ולמחוא כפיים בסיום הביצוע. ירון אילן קבע כי הביצוע שווה 'דוז פואה', גיספן הסכים ואמר כי לתאיר מגיע לזכות באירוווזיון ועדי אמר כי מדובר בביצוע מבריק. אייל סיכם ואמר כי תאיר עוברת אוטומטית לתכנית הבאה.

מיד אח"כ עלה לבמה מימון בן שושן שביצע את השיר היווני Ola se thymizoun. אייל פתח ואמר כי הביצוע גורם לו לקום ולשבור צלחת, באווירה יוונית. גיספן אמר כי הביצוע היה קסום, רביבו אמר כי התרגש עד דמעות למרות שלא הבין את המילים.

הצטרפו לפייסבוק הרשמי של אייל גולן קורא לך

הבא בתור היה בר צברי שבחר לשיר בטורקית את השיר  ARAMAM. כשסיים לשיר סיפר בר לשופטים כי בדק את מילות השיר באינטרנט והסביר לפאנל על מה מדבר השיר. ירון אמר כי מדובר בביצוע מהנה וכי ניכר בשירה שבר מבין את הטקסט אותו הוא שר. חיים אמר כי מדובר בבחירת שיר אמיצה במיוחד. עדי לעומת זאת, אמר כי הפעם לא נהנה מהביצוע של בר.

מיד אח"כ היה זה תורה של נסרין קדרי שבחרה לבצע את השיר הספרדי  DONDE VAN. ירון אמר כי הביצוע היה מצוין וכי היה שולח את נסרין היישר לספרד. גיספן המליץ לשאר הזמרים להיזהר מנסרין שלא מפסיקה להפתיע. עדי אמר כי הביצוע לא היה מספיק טוב לטעמו, ואייל סיכם ואמר כי הביצוע היה מפתיע וכל ההופעה מסביב הייתה מצוינת.

הבא בתור היה דור שמעון שבחר לשיר בצרפתית את Aicha . אייל פתח ואמר כי הביצוע היה יפה ומפתיע, ירון הסביר מעט על השיר ועל המבצע ואמר כי ההופעה של דור מעוררת כבוד. גיספן הסכים  ועדי אמר כי דור אף פעם לא מאכזב והביצוע היה מושלם. 

מיד אח"כ עלתה לבמה קורל חצבני ששרה בערבית את  HABIBI YA EYNI אייל החמיא לקורל על ההצגה ואמר כי הוא שמח שהיא מיישמת את ההערות השופטים. גיספן אמר כי לקורל היו מעט זיופים אך בגדול הביצוע היה בסדר. 


מיד אח"כ היה זה מאור אשואל שבחר לשיר בערבית את POSO MOU LIPI. גיספן אמר כי הביצוע של מאור משכנע מאוד, רביבו אמר כי מאור נתן ביצוע ענק ועדי סיכם ואמר שמהשורה הראשונה ידע כי מצפה להם ביצוע מושלם, ואכן כך היה. עדי ביקש מאייל לא להעביר את מאור לשלב הבא מכיוון והוא רוצה לשמוע אותו שוב. אייל החליט כי מאור דווקא כן עובר אוטומטית לשלב הבא, אך עדיין יבצע שיר נוסף בסיבוב השני.

הביצוע הבא היה של ליזי פחימה ששרה באנגלית את ETERNAL FLAME. אייל פתח ואמר כי היה ביצוע מצוין, ירון אמר כי התרגש מאוד מהביצוע וכי ליזי הביאה את כל הלב והנשמה לשיר. רביבו אמר כי מדובר בזמרת ענקית וכי הבחירה הייתה אמיצה וטובה. עדי אמר כי ליזי מביאה גאווה לכל הזמרות שיש. אייל סיכם והודיע כי ליזי עוברת אוטומטית לתכנית הבאה.

הבא בתור היה חיים איפרגן ששר בערבית את Tamally maak והצליח לגרום לחילוקי דעות בין פאנל השופטים. אייל אמר כי הביצוע היה מצוין וכי הוא נהנה, ירון אמר כי חיים זייף בטונים הגבוהים וגיספן הסכים. חיים אמר כי זה היה ביצוע טוב ולא יותר, ועדי אמר כי הביצוע היה מלא בזיופים קשים.

הביצוע הבא היה של אליאור גרידיש ששר בערבית את Nora Nora. אייל אמר כי הוא נדהם מהאנרגיות המטורפות של אליאור על הבמה. גיספן אמר כי הבחירה הייתה לא טובה וכי לא מתאים לו שירים בערבית. השופטים הסכימו וטענו כי לא מדובר בביצוע הכי טוב של אליאור.

הבאה הבתור הייתה יהלומית שימוביץ ששרה בצרפתית את POUR QUE TU M'AIMES ENCORE גיספן אמר כי מדובר באחד הביצועים הטובים של יהלומית, אבל עדין הוא מבקש שתפתח יותר ותלך עד הסוף עם האמת שלה. חיים אמר כי יהלומית לקחה סיכון ועמדה בו בהצלחה. עדי לאון אמר כי הביצוע היה חסר נוכחות ואנמי.

את ספיישל השפות נעל ליאב יעקובי ששר את הלהיט הפורטוגזי AI SE EU TE PEGO והצליח להרשים את כל הפנאל. ירון אמר כי השילוב בין ליאב לשיר היה מושלם, וגיספן אמר כי הוא רואה לליאב עתיד גדול בתור אליל הבנות ועדי סיכם ואמר כי מדובר בכוכב. אייל סיכם והכריז כי גם ליאב עובר אוטומטית לתכנית הבאה.

כל הביצועים מהתכנית מחכים לכם עכשיו באתר!

סיבוב שני - שיר הצלה

עוד לפני שהסיבוב השני יצא לדרך, אייל הזמין לבמה את פבלו רוזנברג שביצע את שירו החדש CUCURUCUCU PALOMA. רגע לפני שעלו לבמה סיפר אייל לזמרים מה מחכה להם בתכנית הבאה: ספיישל שירי אמא מרגש במיוחד.

הסיבוב השני יצא לדרך עם מימון ששר את "קחי אותי אלייך" של משה פרץ, בר צברי ביצע את "יותר מדי" של משה פרץ, נסרין  ביצעה את "טיפת מזל" של זהבה בן. קורל ביצעה את "הולההה" של קובי פרץ, מאור שכבר עבר למעשה לתכנית הבאה, ביצע את "הקבצן" של נתי לוי, חיים איפרגן שר את "דברים שרציתי לומר" של יהודה פוליקר, אליאור גרידיש שר את "אהבה ראשונה" של דודו אהרון ויהלומית נעלה את הערב עם "ככה לא עוזבים" של אבי בן אבו.

השלב הקשה הגיע והשופטים היו צריכים להחליט ממי הם נפרדים הערב. כל ארבעת השופטים המליצו לאייל להיפרד מבר. אייל אמר כי זהו רגע קשה עבורו אך הוא נאלץ להיפרד מבר צברי. בר הודה לאייל ושופטים על התקופה היפה בתכנית, ואייל אף ניגש לבמת הגולן וחיבק ארוכות את בר.

אייל גולן קורא לך, ספיישל שירי אמא - יום שבת בשעה 19:00

כל הביצועים מהתכנית מחכים לכם עכשיו באתר!