שלב האודישנים כבר מאחורינו והערב שלב ב' של התכנית יצא לדרך. הערב נערך ספיישל נוסטלגיה מרגש במיוחד ולראשונה: כל המצטיינות שעברו משלב האודישן הראשון נפגשו על במה אחת. במהלך הערב עלו הבנות בזו אחר זו לבצע שיר אחד בלבד. המצטיינות עברו אוטומטית לשלב הבא, והנותרות עברו לבמת הגולן שם ניסו להוכיח כי גם להן מגיע מקום בשלב הבא - ספיישל השיר המקורי שיתחיל מחר.

את הערב פתחה לנו אנואר סלאח, בת 24 מדלית אל כרמל שבתכנית הקודמת שרה את "סיפור מכור" של מאיה בוסקילה והצליחה להרשים את השופטים. הערב בחרה אנואר לשיר את "ילד שלי" של חיים משה. לאחר הביצוע השופטים התלבטו מעט ואייל החליט כי אנואר תלך לבמת הגולן ושם תנסה לקנות את מקומה בשלב השיר המקורי.

מיד אח"כ הגיעה יהלומית שימוביץ, בת 21 מבת ים. בשלב האודישנים שרה יהלומית את "עיישה" של חיים משה וזכתה במקום בשלב הבא. הערב יהלומית שרה את "רעיה" של ישי לוי ושוב הצליחה לכבוש את לב השופטים שהעבירו אותה מיד לשלב הבא.

המתמודדת הבאה הייתה קורל חצבני, בת 16 מקרית אתא שביצעה בשלב הקודם את "סאלאמאת" של זהבה בן וזכתה מהשופטים לכינוי 'ציפור שיר'. הערב שרה קורל את "חוף זהב", גם הוא של זהבה בן. עדי לאון זיהה את הדפוס וביקש ממנה להפסיק לחקות את זהבה ולהביא משהו מקורי בבמת הגולן.

מיד אח"כ עלתה אסטר שטרית, בת 20 וחצי מאילת. בסיבוב הקודם שרה אסטר את "אין כמוך" של מושיק עפיה והערב בחרה לשיר את "עופרה". השופטים טענו כי מדובר בזמרת מוכשרת מאוד וללא כל היסוס שלחו את אסטר לשלב השיר המקורי.

המתמודדת הבאה הייתה מריאז' ששונוב, בת 29 מעכו. כזכור, באודישן הראשון שרה מריאז' שיר מקורי על נשיא איראן, מחמוד אחמדיניג'ד והצליחה בעיקר להצחיק את פאנל השופטים. הערב ביצעה מריאז' את "רגיה" של שרית חדד. הפעם השופטים היו מעט מבולבלים וביקשו ממריאז' לשיר יותר ברצינות. אייל החליט לשלוח אותה לבמת הגולן ולתת לה צ'אנס נוסף להוכיח כי היא לא רק גימיק.

הבאה בתור הייתה רויטל טופילשוילי, בת 19 מקרית ביאליק שביצעה באודישן הראשון את "אמא" של ניסים סרוסי. הערב בחרה רויטל לשיר את "פגישה" של מרגול וכבשה מיד את השופטים. אייל לא היסס והעביר את רויטל לספיישל השיר המקורי.

האודישן הבא היה של תאיר שדה, בת 14.5 בלבד מבאר שבע. בסיבוב הקודם הדהימה תאיר את השופטים כשביצעה את "השגחה עליונה". אייל ביקש לא להרים בכלל את התריס ומיד העביר את תאיר. גם הפעם השופטים לא היו צריכים לחשוב יותר מדי והחמיאו לתאיר על הביצוע שלה לשיר "צלצולי פעמונים", ושלחו אותה היישר לשלב הבא.

הבאה בתור הייתה ירדן שוקר, בת 19 וחצי מבני עייש. בשלב הקודם שרה ירדן את "אני אקטוף לך" של יוסי אזולאי והערב ביצעה את "ראש בראש" של לידור יוספי. אייל החמיא לירדן ואמר כי מדובר בזמרת מצוינת. גם ירדן עברה בקלות לשלב הבא.

מתמודדת מספר 9 של הערב הייתה שני חמו, בת 18 מאשדוד. בסיבוב הראשון הצליחה שני להמם את השופטים כשסיפרה כי למרות גילה הצעיר כבר יש לה תואר ראשון בלוגיסטיקה. שני ביצעה הערב את "וואחד תימשי אלפיטר" של להקת שפתיים. אייל אמר כי לא התרשם יותר מדי הערב וביקש לראות את שני בבמת הגולן.

מיד אח"כ הגיעה ליזי פחימה, בת 27 מאור עקיבא שביצעה בשלב הקודם את "על החוף בסלוניקי" של יוסי בר והצליחה לכבוש את הפאנל. הערב ביצעה ליזי את "ילדונת" של ישי לוי ושוב השאירה את השופטים עם מחמאות בלבד. ליזי הפכה למתמודדת השישית הערב שעוברת אוטומטית לשלב הבא.

המתמודדת הבאה הייתה מגיאור ביטון, בת 19.5 מהרצליה שביצעה בסיבוב הקודם את "יש לי רק אותך" של דודו אהרון. בסיבוב הקודם השופטים אהבו את השירה של מגיאור ופה אחד העבירו אותה, אך הפעם הפאנל אל היה בטוח וביקש לראות אותה שוב בבמת הגולן בכדי לקבל החלטה.

המתמודדת הבאה הייתה מאי נאשווי, בת 17 וחצי מתל אביב, שהגיעה לאודישן הראשון יחד עם אחותה הגדולה בספיישל המשפחות. מאי ביצעה הערב את "לילה" של זהבה בן וגם הפעם לשופטים לא היה ספק ואייל העביר אותה מיד לשלב השיר המקורי.

הבאה בתור הייתה שירן מלכא, בת 24 ממעלה אדומים שבסיבוב הקודם ביצעה את "כואב ושר" של דקלון. הערב בחרה שירן לשיר את "הרחק ביער" של זוהר ארגוב. הפאנל היה חלוק בדעותיו ולאחר התייעצות קלה החליט אייל כי הוא עדין לא יכול להחליט וביקש לראות אותה שוב בבמת הגולן הערב.

הבאה בתור הייתה הילה בן סעדון, בת 29 מתל אביב שבסיבוב הקודם ביצעה את "אין כמו בבית" של משה פרץ והפילה את השופטים. הערב ביצעה הילה את "אנא אלי" של נתי לוי וגם היום לא השאירה לפאנל מקום לספק. אייל שלח אותה היישר לשלב השיר המקורי.

המתמודדת הבאה הייתה נסרין קדרי, בת 25 מחיפה שבסיבוב הקודם נתנה אודישן בלתי נשכח עם השיר "לילות בבית" של זהבה. הערב נסרין ביצעה את "איש יקר" של אביבה אבידן אבל לא הצליחה לכבוש את השופטים, שציפו ממנה לביצוע מושלם. אייל ביקש לשמוע אותה שוב בבמת הגולן.

את הערב נעלה סיון גנון, בת 28 וחצי מגן יבנה. בסיבוב הקודם סיון הצליחה לרגש את השופטים והצופים כשסיפרה כי הגיעה לתכנית לאחר שבעלה ז"ל, נספה בשנה שעברה באסון הכרמל. סיון סיפרה כי השניים הכירו בהופעה של אייל גולן ולכן היה חשוב לה להגיע לתכנית ולסגור מעגל. הערב סיון ביצעה את "אבא במרומים" של זהר ארגוב ושוב הצליחה לרגש את הפאנל ולעבור אוטומטית לשלב הבא.

במת הגולן - מבחן אחרון בהחלט

כל הזמרות שלא עברו אוטומטית לשלב השיר המקורי, נפגשו שוב על במת הגולן לצ'אנס האחרון בהחלט לעבור שלב בתכנית.

אנואר סאלח פתחה את הערב עם "בסבוסה" של שריף, קורל חצבני שרה את "היכן הצדק" של לינט ומריאז' ששונוב שרה את "כרמל" של שריף. מיד אח"כ עלתה שני חמו ששרה את "הגברים בוכים בלילה" של אבנר גדסי ומגיאור ביטון שרה את "מי ששונא אותך ימות" של ג'ורג' בר. אח"כ עלתה שירן מלכא ששרה את "כמה חיפשתי" של שרית חדד, ואת הערב נעלה נסרין קדרי עם "נחמוני" של משה בן מור.

שלב ביצועים הסתיים וכעת הגיע שלב ההחלטות והשופטים נתבקשו להמליץ על הזמרות הנבחרות שלהם: ירון אילן המליץ על נסרין ואנואר, גיספן ביקש לראות את קורל ונסרין, חיים המליץ על נסרין ומגיאור ועדי לאון על קורל ונסרין. אייל חשב והתלבט ולבסוף הכריז על לא לפחות מ-4 בנות שעוברות לשלב הבא: נסרין קדרי, אנואר סאלח, מריאז' ששונוב וקורל חצבני!

רשימת הבנות המלאה שעברה לשלב השיר המקורי:

סיון גנון, אסטר שטרית, רויטל טופלישוילי, תאיר שדה, ירדן שוקר, ליזי פחימה, מאי נאשווי, הילה בן סעדון, יהלומית שימוביץ,נסרין קדרי, אנואר סאלח, מריאז' ששונוב וקורל חצבני.

ספיישל השיר המקורי - מחר בשעה 19:30 בערוץ 24

הפרק המלא מחכה לכם עכשיו ב-V.O.D
הצטרפו לפייסבוק הרשמי של אייל גולן קורא לך