ערב נוסף של אייל גולן קורא לך כבר מאחורינו וכעת הגיע שלב הסיכומים. הערב קיבלנו בפעם השנייה מסלול בנים בו 10 מתמודדים שהתחרו בינהם על הכרטיסים הנכספים לשלב הבא. רינת בר ואבי סינואני קפצו לעשות שמח, ובסיום ערב מותח במיוחד הכריז אייל על המנצחים הגדולים של הערב.

הערב נפתח עם מימון בן שושן שבחר לבצע את השיר "עלשאן מליש גהירק"  של פריד אל אטרש. אייל גולן התרגש ואף ציין כמה מימון מזכיר לו את הילדות עם סבא שלו. לירון אילן זה דווקא הזכיר את אמא ואת הסרטים של פעם. השופטים לא חשבו יותר מדי והעבירו את מימון המוכשר לשלב הבא. גם לכם בבית לא היה ספק ו-93% שלחו את מימון לבמת הגולן.

האודישן הבא היה שייך לאור שאול שבחר לבצע את השיר "בין קשת לענן" של אבנר גדסי. הפאנל התייעץ מעט ולבסוף החליט כי אבנר אמנם שר יפה, אך הוא אינו בשל עדיין לשלב במת הגולן וכי עליו להתמקצע מעט. גם לגולשי mako הפריע חוסר ניסיונו של אור הצעיר ו-82% מהגולשים בחרו שלא להעביר את אור לשלב מבחן הקהל.

האודישן השלישי היה שייך לדורון הברי, חייל משוחרר מראש העין. דורון ביצע באולפן את השיר "יתגדל ויתקדש" של חיים ישראל אך לא הצליח להרשים את השופטים יותר מדי. עדי אף טען כי לדורון יש בעיה בדיקציה שמונעת ממנו לשיר נכון. אתם בבית הייתם חלוקים בדעותיכם ו-56% טענו כי לדורון יש מקום בשלב הבא.

המתמודד הבא היה מישל גוריאלשווילי, הזכור לכולנו מהתכנית כוכב נולד. מישל הששתף בעונה ה-4 ואף הגיע לשלב חצי הגמר. מישל שר את "זה אני" של אייל גולן. בהמשך סיפר אייל על ההיכרות העמוקה שלו על משפחת גוריאלשווילי ולכן העביר את השרביט לעדי לאון וביקש ממנו לקבוע את גורלו של מישל. עדי טען כי מדובר בזמר לכל דבר ולכן הוא לא רואה מה יש ללמד אותו במהלך הדרך. לאחר התייעצות עם שאר השופטים, החליט עדי להעביר את מישל לשלב במת הגולן. הגולשים לעומת זאת, לא התחברו כ"כ למישל ורק 42% בחרו להעביר אותו שלב.

מיד אח"כ נכנס לתא ההקלטות אודיאל נובגאוקר, בן 25 מת"א ששר את "בדד" של זוהר ארגוב. אודיאל סיפר לשופטים מדוע בחר בשיר וסיפר על ילדותו הקשה, והוריו שמכורים לסמים. אייל וחבר השופטים התרגשו מסיפורו הקשה של אודיאל, שעל הדרך לא שכח להחמיא לחיים רביבו על הגדול המפורסם בארגנטינה. לבסוף, נשבו השופטים בקסמו של אודיאל והם החליטו להעביר אותו למבחן הקהל. גם אתם לא הצלחתם להישאר אדישים לקסם של אודיאל ו-63% הצביעו בעדו.

המתמודד הבא שניסה את מזלו היה יוסי להב פונק. יוסי הגיע לתכנית בשבוע שעבר אך היה חולה ואייל ביקש כי יבוא בפעם אחרת. נראה כי אייל ידע על מה הוא מדבר והציפייה הייתה שווה. יוסי הדהים את השופטים שללא כל התלבטות שלחו אותו היישר  לשלב הבא. גם בקרב הגולשים הייתה תמימות דעים ומספר שיא של 96% העביר את יוסי לשלב מבחן הקהל.

מיד אחריו נכנס לתא ההקלטות המתמודד עומר שלום ביטון ששר את "סורו ממני" של דקלון. השופטים התלבטו קלות אך לבסוף החליטו כי עומר לא מספיק טוב לתכנית ונפרדו ממנו לשלום.

האודישן השמיני היה שייך לנוריאל חדד שביצע את "שלך" של סטלוס ואורן חן. גם כאן השופטים לא נפלו מהכיסא ובחרו שלא להעביר את נוריאל לשלב הבא.

כבר עשיתם לנו לייק? הצטרפו לפייסבוק הרשמי

אלון רושדי, בן 23 מבת ים היה המתמודד הבא לנסות את מזלו. אלון ביצע את "אוי לאהבה" של יואב יצחק והצליח לכבוש את לב השופטים הקשוחים. הפאנל החליט להעביר אותו לשלב הבא וכך גם הגולשים בבית.

את שלב האודישנים נעל דניאל מיתר בן ה-18 מפ"ת שביצע את "היא לא דומה" של ארקדי דוכין. למרות שכבר העבירו חמישה מתמודדים לשלב הבא, אייל החליט לחרוג ממנהגו ולהעביר גם את דניאל המוכשר. השופטים אף החמיאו לדניאל וקבעו כי את האודישן שלו אפשר להקליט מחר ולשחרר כסינגל לרדיו.

שלב ב' -במת הגולן

ששת המתמודדים שזכו בכרטיס לשלב מבחן הקהל יצאו לדרך והתמודדו בינהם על הכרטיסים לשלב הבא. את הערב פתח מימון בן שושן שביצע את "על סלסלים" של שלומי שבת, אח"כ הגיע מישל גוריאלשווילי ששר את "אל תעזבי" של בועז שרעבי. המתמודד הבא היה אודיאל נובגאוקר ששר את "שובר שתיקה" של מושיק עפיה, ומיד אחריו עלה יוסי להב שביצע את "זיקוקים" של משה פרץ. הבא בתור היה אלון רושדי עם "הזוהר לארגוב". את הערב נעל דניאל מיתר ששר את "פלא טבעי" של אביחי מליחי.

רינת בר עלתה לבמה והפיגה מעט את המתח באולפן, ומיד אח"כ הגיע שלב ההחלטות. ירון אילן פתח את סבב השופטים והחליט להמליץ לאייל על מימון ויוסי. יוסי גיספן התלבט ולבסוף המליץ על יוסי ועל אודיאל. כעת הגיע תורו של חיים רביבו שהודיע כי הבחירה הייתה קשה מתמיד ולבסוף המליץ על יוסי ועל מימון. עדי לאון נעל את הסבב והמליץ לאייל על יוסי ועל דניאל.

לאייל הייתה היום בחירה קשה במיוחד ולאחר סבב התייעצות נוסף החליט להעביר את יוסי להב פונק ואת מימון בן שושן.  אבל גם הפעם אייל לא הצליח להתאפק והכריז שיעלה גם את מישל גוריאלשווילי לשלב הבא.

>>> כל הקטעים מחכים לכם עכשיו באתר

כבר עשיתם לנו לייק? הצטרפו לפייסבוק הרשמי

אייל גולן קורא לך, מדי ערב בשעה 19:00 בערוץ 24