ערב מותח במיוחד אצל אייל גולן קורא לך: לאחר שבועיים של מתח ותחרות, הערב ננעלה סופית רשימת 20 הגדולים שממשיכים איתנו הלאה. כל הבנים נלחמו על הכרטיסים האחרונים בהחלט ובסוף הערב קיבלנו את המנצחים היומיים שהצטרפו לזמרים והזמרות שכבר הבטיחו את מקומת בשלב הבא. הסיכום המלא לפניכם.

שבוע הבנים נפתח ביום רביעי בשלב המוקדמות בו כל הזמרים שעברו את שלב האודישנים נפגשו יחד על במה אחת ונאבקו על הכרטיסים לשלב הבא.כל הזמרים שצלחו את המוקדמות נחלקו ל-2 קבוצות. הקבוצה הראשונה המתמודדה ביום חמישי והערב הגיעה תורה של הקבוצה השנייה שכללה את יוסי להב פונק, נתי חג'בי, חיים איפרגן, מני דגו, דור שמעון, מימון בן שושן ונאור כהן.

הערב נחלק ל-3 סיבובים: תחילה שרו הבנים שירי נושא, והפעם הנושא המשותף היה "נשיקה". לאחר מכן עבור הזמרים לספיישל חיים משה וביצעו ממיטב להיטיו של משה ולסיום ביצעו את השיר המקורי של הערב "זה הרגע" שכתבה עינת הולנדר ללחן של אבירם דרעי.

שלב א' - ספיישל שירי "נשיקה"

את הערב פתח יוסי להב פונק שביצע את "תני חיבוק ילדונת" של יואב יצחק. מיד אח"כ עלה נתי חג'בי שביצע את "איתך ובלעדייך" של אבי סינוואני. המתמודד הבא היה חיים איפרגן ששר את "סה"כ נשיקה" של מושיק עפיה, ואחריו עלה מני דגו עם השיר "טוב בלב" של אייל גולן. מיד אח"כ הגיע תורו של דור שמעון ששר את "תני לי נשיקה" של איציק קלה, מימון בן שושן שר את "שבועת הנצח" של מושיק עפיה ורינת בר ואת הסיבוב הראשון נעל נאור כהן עם "נשיקה קטנה" של עידן יניב.

שלב הסיכומים הגיע ואייל צריך היה לבחור מי הזמר שנפרד מהתחרות ולא ממשיך איתנו לסיבוב הבא. השופטים נתנו את המלצותיהם ואייל החליט כי נתי חג'בי הוא המודח הראשון של הערב ולא ממשיך לספיישל חיים משה.

שלב ב' - ספיישל חיים משה

 הסיבוב השני יצא לדרך ואל שולחן השופטים הצטרף גם האחד והיחיד חיים משה. הסיבוב השני כולו נערך בסימן שיריו של משה והזמרים ביצעו בזה אחר זה ממיטב להיטיו.

הסיבוב השני נפתח עם יוסי להב פונק שביצע את "שמרי על עצמך", ומיד אח"כ עלה חיים איפרגן שביצע את "היא לא יודעת". מני דגו שר את "הקולות של פיראוס" ודור שמעון ביצע את "אהבת חיי". מימון בן שושן שר את "אני שר לך אהובתי" ונאור כהן חתם את הספיישל עם השיר "נשבע".

שלב ההחלטות הגיע ושוב היו צריכים השופטים להחליט ממי הם נפרדים.  השופטים נתבקשו לתת את המלצותיהם ולהגיד ממי היו מעדיפים להיפרד: ירון אילן המליץ על יוסי, חיים רביבו אמר כי הוא מחליט לוותר על חיים איפרגן, גיספן החליט להיפרד מדור  ועדי לאון החליט להיפרד ממני דגו. אייל התלבט ארוכות ולבסוף החליט כי דור שמעון הוא המודח השני של הערב.

שלב ג' - ספיישל השיר המקורי

 החלק השלישי והאחרון של הערב יצא לדרך וכל הזמרים עלו בזה אחר זה לבמה וביצעו את השיר המקורי של הערב: "זה הרגע" מילים: עינת הולנדר, לחן: אבירם דרעי.

לאחר שכל חמשת הזמרים ביצעו את השיר מול השופטים, הגיע הזמן להיפרד מזמר נוסף ובכך לנעול את רשימת 20 הגדולים שממשיכים איתנו לשלב הבא.

השופטים שוב נתבקשו לומר את מי ממליצים להדיח בשלב זה: ירון אילן המליץ להדיח את יוסי להב פונק, גיספן המליץ לאייל להיפרד מחיים איפרגן, חיים רביבו נפרד מיוסי ועדי בחר במני דגו. לאייל הייתה משימה קשה במיוחד ולאחר הרבה התלבטויות מסר את ההחלטות: ראשית הודיע אייל כי הביצוע המצטיין של הערב, שיזכה להשמעות בערוץ 24 הוא של מימון בן שושן. לאחר מכן הודיע אייל כי הוא לא מסוגל להיפרד הערב מאף זמר והודיע כי כולם ממשיכים לשלב הבא!

רשימת הבנים המלאה בשלב 20 הגדולים:

בר צברי, ליאב יעקובי, אליאור גרידיש, מאור אשואל, נאור כהן, חיים איפרגן, מימון בן שושן, מני דגו ויוסי להב פונק

ביום שבת: שלב האיחוד יוצא לדרך! אייל גולן קורא לך, מדי ערב בשעה 19:00

מה אתם חושבים על הזמרים? בואו לדבר על זה בפייסבוק!