ערב של כשרונות צעירים אצל אייל גולן קורא לך: הערב ניצבו אייל וחבר השופטים בפני מקרה יוצא דופן  - כמעט כל הזמרים שהגיעו להיבחן, היו ראויים בעינם לעבור לשלב במת הגולן.

כזכור, חוקי התכנית קובעים כי מתוך 10 הזמרים שמגיעים לשלב האודישנים, רק חמישה עולים לשלב הבא, ומשם רק 2 ממשיכים לשלב הבא. הערב, הגיעו 10 הזמרים אך חבר השופטים לא הצליח להתאפק והעלה מספר שיא של 8 (!) זמרים לשלב במת הגולן.

הערב נפתח עם מאיר אלפי, בן 20 מהרצליה. מאיר ביצע את "מת לחבק אותך" של רובי לוי. עדי ואייל עצרו את האודישן והסבירו למאיר כי הוא אינו בקצב וכי הוא ממהר בשירתו. לאחר מספר ניסיונות החליט אייל לעשות מעשה וניגש למאיר, ועזר לו לשיר בקצב הנכון. נראה כי המהלך הוכיח את עצמו והשופטים העבירו את מאיר למבחן הקהל.

האודישן הבא היה שייך לבני סלמן, בן 37 מב"ש. בני ביצע את "תפילה לילד" של אבי סינוואני. השופטים היו חלוקים בדעותיהם לגבי הביצוע של בני. גיספן וירון לא התלהבו, אך דווקא חיים ועדי ייעצו לאייל להעביר את בני לשלב הבא. גם אתם אהבתם את בני ו-78% הצביעו בעד. אייל השתכנע והחליט לתת לבני צ'אנס ולהעלות אותו למבחן הקהל.

מיד אח"כ נכנס לתא ההקלטות יוסף שוקרון, בן 18 מאשדוד. יוסף בחר לבצע את השיר "אבא" של שלומי שבת. התריס עלה ואייל ביקש מיוסף לגשת לשולחן השופטים,והסביר לו בעדינות כי הוא מנסה למנוע ממנו את השיחה עם עדי לאון, ולכן בחר להגיד לו כבר עכשיו כי לא עבר לשלב הבא. גם אתם חשבתם כמו אייל ו-83% בחרו שלא להעביר את יוסף לשלב הבא.

כבר עשיתם לנו לייק? הצטרפו לפייסבוק של אייל גולן קורא לך

האודישן הבא היה שייך לנאור כהן, בן 15 בלבד מראשל"צ. נאור ביצע את "החיים הם דבש" של עומר אדם והצליח להקפיץ את כל פאנל השופטים. ירון לא היסס והמליץ לאייל לקחת את נאור לשלב הבא בעיקר בגלל הבטחון וההגשה של השיר. גם יתר השופטים לא הצליחו לעמוד בקסמו של נאור הצעיר ושלחו אותו מיד למבחן הקהל. גם גולשי mako היו בעד ו-59% רצו לראות אותו בשלב הבא.

מיד אח"כ הגיע גבריאל כהן שביצע את "עלם חמודות" של ישי לוי. אייל קרא לגבריאל לשולחן השופטים והסביר לו כי הוא עדיין צעיר וכי מה שעובד בקריוקי עם החבר'ה, לא יכול לעבוד באודישן מקצועי. השופטים נפרדו מגבריאל וביקשו ממנו לחזור כשהוא מבוגר יותר, בעוד כמה שנים. 83% מהגולשים חשבו כמוהם.

האודישן הבא היה מרגש במיוחד: לבמה עלה בר צברי שביצע שיר מקורי אותו בשם "עכשיו", אותו כתב והלחין בר עצמו. בסיום השיר סיפר בר כי את השיר כתב לחברתו ז"ל, שנפטרה לפני כמה חודשים ממחלת הסרטן. הסיפור המרגש של בר ריגש את אייל והשופטים שלא הצליחו להתאפק והזילו דמעה. אייל הפתיע את בר והודיע לו שכבר השבוע הוא הולך איתו להקליט את השיר ולשחרר אותו כסינגל, ירון אילן הבטיח להשמיע. בר הנרגש הודה לאייל וביצע שיר נוסף. בסיום האודישן, החליטו השופטים פה אחד כי בר עולה לשלב מבחן הקהל. גם לכם בבית לא היה צל של ספק ו-97% מכם רציתם לראות את בר גם בבמת הגולן.

פספסתם? כל הפרקים מחכים לכם עכשיו ב-V.O.D של אייל גולן קורא לך!

השופטים עדיין לא הספיקו להירגע מהביצוע של בר ומיד הגיע עוז אלי, תלמיד ישיבה בן 20 מפ"ת. עוז ביצע את "עלה קטן שלי" אברהם פריד וריגש את חבר השופטים. ירון אילן קבע כי מדובר באודישן הכי טוב שהיה בתכנית עד כה, ואפילו עדי לאון לא חסך במחמאות ופרגונים לעוז. אייל תהה כיצד השירה משתלבת עם הישיבה והדת ועוז הסביר כי זהו הייעוד שהקב"ה ייעד לו. השופטים לא חשבו יותר מדי ושלחו את המתמודד החרדי הראשון היישר למבחן הקהל.

האודישן השמיני היה שייך לנועם רובינוב, בן 24 מפ"ת, שבחר לבצע את "עלש" (לבד עם הרוח) של שמעון בוסקילה ושלמה ארצי. השופטים היו חלוקים לגבי נועם. לאחר התייעצויות רבות החליט אייל כי הוא רוצה לשמוע את נועם מבצע עוד שיר הערב והחליט להעביר גם אותו לשלב הבא. גם אתם רציתם לראות את נועם ו-76% בחרו להעביר אותו למבחן הקהל.

שישה זמרים כבר עברו וכעת הגיע תורו של שחר סלה, בן 24 מת"א. שחר ביצע את "מפה לשם" של אייל גולן. השופטים המליצו לאייל להעביר את שחר לשלב הבא, ולאייל לא נשארה ברירה ושחר הפך לזמר השביעי שעובר לשלב במת הגולן.

את שלב האודישנים נעל שניר אזולאי, בן 22 מחיפה שביצע את "ברצלונה" של זוהר ארגוב. כשסיים לשיר, אייל והשופטים לא ידעו אם לצחוק או לבכות על המצב אליו נקלעו - גם שניר שר מצוין לדעתם ולכן לא הייתה ברירה והוא הפך לזמר השמיני (!) שעובר הערב לשלב הבא. אייל אפילו התנצל בפני הצופים וההפקה על כך שהוא לא מצליח לעמוד בחוקי התכנית, אבל הזמרים הערב לא משאירים לו ברירה.

שלב ב' - במת הגולן

שלב במת הגולן יצא לדרך ואייל הזמין את יואב יצחק הגדול להצטרף לפאנל השופטים ולקחת חלק בחגיגה. יואב הצטרף לפאנל וניסה לעזור לשופטים לבחור את המצטיינים של הערב.

שמונה זמרים מוכשרים הגיעו לשלב מבחן הקהל של התכנית והתחרות צמודה מאי פעם. את הערב פתח מאיר אלפי עם הביצוע שלו לשיר "לא לבד" של פיני חדד. אחריו עלה בני סלמן שביצע את "נטלי" של נתי לוי. הביצוע הבא היה של נאור כהן ששר את "בואי נדבר" של דודו אהרון, ומיד אח"כ עלה בר צברי עם הביצוע שלו לשיר "לוחמת" של אייל גולן. עוז אלי ביצע את "אתה קדוש" של חיים ישראל, ונועם רובינוב שר את "עד מתי אלוהיי" של זוהר ארגוב. שחר סלה ביצע את "הגבול הוא השמיים" של מושיק עפיה, ואת הערב נעל שניר אזולאי עם הביצוע שלו לשיר "תהיי לי למלכה" של עופר לוי.

המתמודדים תפסו את מקומם ליד מרינה וחיכו לתוצאות השופטים. בכדי להפיג את המתח, עלה יואב יצחק לבמה וביצע את שירו "אין לי מרגוע".

לשופטים הייתה היום משימה קשה מהרגיל, ולאחר התלבטויות והתייעצויות רבות, שלב ההחלטות יצא לדרך: ירון אילן המליץ על בר ועוז, יוסי גיספן המליץ לאייל על בר ועל נאור, חיים רביבו המליץ להעביר את בר ואת עוז, עדי לאון המליץ בר ועל נאור כהן.

אייל שמע את עצות השופטים התלבט ארוכות מה לעשות. לבסוף הכריז אייל על המנצחים הגדולים של הערב ובחר להעביר לשלב הבא את בר צברי ואת עוז אלי. אבל אייל גולן כמו אייל לא יכל היה שלא להפתיע והודיע שיעביר לשלב הבא גם את נאור כהן.

לקראת סיום, עלו לבמה יואב יצחק ואייל גולן לבצע יחד דואט נדיר לשיר "משתוללת בחוץ" והקפיצו את הקהל ואת פאנל השופטים, ובכך חתמו עוד ערב של אייל גולן קורא לך.

אייל גולן קורא לך, מדי ערב בשעה 19:00

כל הקטעים מחכים לכם עכשיו באתר!

הפרק המלא עכשיו ב-V.O.D של אייל גולן קורא לך