חודש מאז שחזרה למסך העונה השניה של אייל גולן קורא לך והערב קיבלנו את ערב האודישנים האחרון למסלול הבנות. אתמול כזכור, התקיים ערב האודישנים האחרון לבנים וביום שבת ננעל את שלב האודישנים עם ספיישל משפחות חגיגי. הערב קיבלנו 10 זמרות שנלחמו על הכרטיסים לשלב הבא ובסוף הערב יש לנו לא פחות מ-4 מנצחות חדשות. גם הזמר נאור אורמיה הגיעה לעשות שמח. הסיכום המלא לפניכם.

את הערב פתחה שרית חטיבה, בת 17 מבאר שבע. שרית ביצעה את "יום אחד תבקשי" של שיר לוי ואת "משוגע עליך" של קובי פרץ. אייל ביקש לדעת מה השופטים חושבים ולאחר התייעצות רבות החליט לתת לשרית צ'אנס נוסף בבמת הגולן.

המתמודדת השניה היתה שירן מלכא בת 24 ממעלה אדומים, שבחרה לבצע את "כואב ושר של דקלון ואת "כמו רוח סערה" של אייל גולן. השופטים לא חשבו יותר מדי והכריזו כי מדובר בזמרת מעולה. 77% מהגולשים חשבו כך ושלחו את שירן היישר לשלב במת הגולן.

מיד אח"כ הגיעה רוחה מזרחי, בת 30 מכפר זיתים, שבחרה לשיר את "את לא היא" של אתי לוי. ירון אילן טען כי לא הצליח לראות משהו מיוחד מרוחה, וחיים אמר שפשוט לא התרגש מהשירה. אייל הודה לרוחה ונפרד ממנה כבר בשלב האודישנים. גם אתם לא התרגשתם ו-70% בחרו שלא להעביר את רוחה לשלב הבא.

האודישן הרביעי היה של הילה בן סעדון, בת 29 מתל אביב. הילה ביצעה את "מאמי" של ניסו סימן טוב ואת "אין כמו בבית" של משה פרץ. אייל קרא להילה הצטרף לפאנל והשופטים שפכו מחמאות על הזמרת המוכשרת. הילה סיפרה כי היא מושפעת ממגוון סגנונות ובעיקר מאדל. אייל לא ויתר וביקש לשמוע שיר של אדל, והילה ביצעה את Someone Like You. השופטים לא היו צריכים יותר מדי ושלחו את הילה למבחן הקהל.87% מהגולשים הסכימו איתם.

מיד אח"כ עלתה לבמה נסרין קדרי, בת 25 מחיפה וביצעה את "לילות בבית" של זהבה בן והדהימה את השופטים, שבסיום האודישן נעמדו ומחאו כפיים ביחד. אייל שמע את נסרין, החליט לשנות את חוקי המשחק והודיע כי נסרין עוברת כבר מעכשיו גם את שלב במת הגולן - עוד לפני שבכלל שרה בו.

האודישן הבא היה של יהלומית שלימוביץ, בת 21 מבת ים, שביצעה את "מלאכי שמיים" של שרית חדד. השופטים הסכימו פה אחד, ואייל התרשם בעיקר מהלבוש צהוב-שחור של יהלומית, שכידוע מעטר את הסמל של בית"ר ירושלים. השופטים העבירו את יהלומית לשלב הבא ואתם הסכמתם עם 83%.

מיד אח"כ הגיעה בתי טיסון, בת 21 מקרית שמונה. בתי ביצעה את "אהוב שלי" של רינת בר והצליחה להרשים את השופטים שהחליטו להעביר גם את בתי לשלב מבחן הקהל.

האודישן השמיני היה של רוני ישראלי, בת 18 וחצי מיבנה שביצעה את "יש לי חלום" של עמיר בניון. בסיום האודישן השופטים היו בבעיה: כולם חשבו כי מדובר בזמרת ענקית ללא ספק, אך תהו אם היא אכן זמרת מזרחית. אייל סיכם את ההתלבטות והכריז כי היה לו הכבוד להיות הראשון שאצלו היא נבחנת, והוא בטוח כי ישמע עליה בעתיד אך לדעתו אין לה מקום בתכנית שעוסקת במוזיקה מזרחית.

הבאה בתור היתה ספיר דניאל, בת 19 מנתניה, שביצעה את "מלאך שלי" של שלומי שבת. גיספן אמר שהוא מאור רוצה להגיד רק דברים טובים על ספיר ולכן ידבר על התסרוקת המקסימה שלה ועל החיוך המקסים, אך לא על שירתה. יתר השופטים הסכימו ונפרדו מספיר בשלב זה של התחרות.

את ערב האודישנים נעלה צליל וקנין, בת 20 מנשר. צליל שרה את "עומד בשער" של עמיר בניון וכשסיימה ביקש אייל שתמשיך ותשיר את כל השיר מכיוון והוא פשוט נהנה לשמוע אותה שרה. גם שאר השופטים לא התלבטו יותר מדי ואייל אף אמר כי הוא בטוח שעמיר בניון יושב בבית ומתגאה בביצוע המקסים של צליל.

שלב ב' - במת הגולן

שלב מבחן הקהל יצא לדרך ולעדי לאון, חיים רביבו, יוסי גיספן, ירון אילן ואייל גולן, הצטרף גם הזמר נאור אורמיה שהגיע בכדי לעזור לשופטים במלאכת השיפוט. נאור אף ביצע באולפן את את השיר "יוצא מדעתו" אותו כתב והלחין.

במת הקהל יצאה לדרך עם הביצוע של שרית חיטבה לשיר "שנינו" של יניב בן משיח, מיד אח"כ עלתה שירן מלכא עם "עוד יום עולה" של חיים משה. הילה בן סעדון ביצעה את "שבויה באהבה" של שימי רון, ונסרין קדרי ביצעה את "do you love me" של שרית חדד, ולבקשת אייל ביצעה שיר נוסף "harramt ahebak".  יהלומית שלומביץ שרה את "עיישה" של חיים משה ובתי טיסון את "תלתלים שחורים". את הערב חתמה צליל וקנין עם השיר "הנסיכה והרוח" של ריטה.

שלב ההחלטות הגיע והשופטים נתבקשו להמליץ לאייל על המנצחות של הערב. אייל הזכיר שנסרין כבר עברה לשלב הבא וכעת נותר להחליט מי הן השתיים האחרות שעולות לשלב הבא. חיים רביבו המליץ על שירן והילה, עדי לאון המליץ על הילה ויהלומית, ירון אהב את צליל ויהלומית ויוסי גיספן המליץ על הילה ויהלומית.

לאחר התלבטויות רבות אייל הכריז על המנצחות הגדולות של תכנית האודישנים האחרונה לעונה זו: נסרין קדרי, הילה בן סעדון, יהלומית שימוביץ וגם שירן מלכא!

אייל גולן קורא לך, מדי ערב בשעה 19:00

פספסתם? הפרק המלא מחכה לכם ב-V.O.D