אייל גולן קורא לך: ערב אודישנים נוסף הגיע לסיומו, וגם הפעם קיבלנו ערב מיוחד, משעשע ומלא הפתעות: ממתמודדת שעברה מבלי שייפתח התריס, זמרת שגרמה לירון אילן לרצות להתחתן, שחר חסון קרע את השופטים מצחוק וג'ולייטה הגדולה מכולן שעשתה שמח באולפן.

את הערב פתחה המתמודדת שיראל כחלון, בת 29 ממושב נווה ימין. שיראל ביצעה את "ניצוץ החיים" של שרית חדד. השופטים החליטו לאחר התייעצות קלה, כי שיראל לא בשלה לעבור לשלב הבא ונפרדו ממנה לשלום.

מיד אח"כ הגיעה מור יפרח, בת 20 מאשקלון, שבחרה לשיר את "כל נדריי" של חיים משה. בסיום הביצוע, ירון אילן כ"כ התרגש שסיפר כי מור המוכשרת עשתה לו חשק להתחתן "רק כדי שתשירי לי את השיר בחופה". השופטים לא חשבו יותר מדי והעבירו את מור לשלב הבא. גם אתם בבית אהבתם את מור ו-71% קבעו כי מקומה בשלב במת הגולן.

האודישן הבא היה שייך להילה בן חיון, בת 19 מעתלית. הילה ביצעה את "בכה כינור" של אוריאל שלומי והצליחה לרגש את חבר השופטים, שפה אחד החליט להעביר את הילה לשלב הבא. גם לגולשי mako לא היה צל של ספק ו-92% רצו לראות את הילה מדלגת לשלב מבחן הקהל.

הבאה בתור הייתה ספיר אריאלי, בת 18 בלבד מבית שמש. ספיר ביצעה את "האחת שלי" של ישי לוי. כשספיר סיימה לשיר קיבלנו נתון מעניין: 72% מכלל הגולשים קבעו כי ספיר צריכה לעבור לשלב הבא, אך פאנל השופטים לא השתכנע משירתה של ספיר והחליט שלא להעבירה לשלב הבא.

האודישן החמישי היה של קורל שקלז, בת 23 מיבנה. קורל ביצעה את "בשבילי את השער לגן עדן" של ישי לוי. השופטים ניסו להיות נחמדים והסבירו לקורל בעדינות כי לא הייתה בקצב הנכון לאורך כל השיר וכי הביצוע פשוט לא היה טוב בכדי לעבור שלב. גם אתם לא אהבתם את שירתה של קורל ו-70% בחרו שלא להעביר אותה לשלב הבא.

האודישן הבא היה שייך לשיר אשכנזי, בת 17 מראשל"צ. שיר בחרה לבצע את "דמעות" של אייל גולן ועמדה במשימה בהצלחה. לשופטים לא היה ספק כי מדובר בזמרת גדולה, אך הם תהו האם מדובר בזמרת מזרחית. אייל החליט כי לשיר מגיעה הזדמנות להוכיח את עצמה והעביר אותה לשלב הבא.

המתמודדת הבאה הייתה סיוון בידאני, בת 16 מחולון. סיון שרה את "אהבה מעבר לפינה" של שרית חדד. בסיום האודישן הכריז ירון אילן כי מדובר בביצוע שהוא הכי נהנה ממנו עד עכשיו. גם שאר השופטים לא התלבטו יותר מדי ושלחו את סיון היישר לשלב במת הגולן.

לאודישן הבא אייל לא ציפה: לתא ההקלטות נכנסה תאיר שדה, בת 14 וחצי בלבד והדהימה את השופטים. תאיר ביצעה את "השגחה עליונה" ואייל קבע כי מדובר במתמודדת הטובה ביותר עד כה. הביצוע כ"כ ריגש את אייל עד שהכריז בקול כי אין צורך בכלל להרים את התריס ואפשר מבחינתו להעביר את תאיר מיד לשלב הבא. גיספן וירון ביקשו לשמוע גם שיר קצבי ותאיר שרה את "מלכה גדולה" של ג'ולייטה - כשהתריס נשאר סגור. כך יצא שפאנל השופטים העביר את תאיר בלי לראות אותה ומבלי לדעת במי מדובר. גם אתם לא הייתם צריכים לראות את תאיר ו-97% שלחו אותה היישר לשלב הבא.

האודישן התשיעי היה שייך לירדן שוקר, בת ה-19 מבני עייש. ירדן ביצעה את השיר "את המחר שלי" של שמעון בוסקילה. גיספן פתח ואמר כי הפעם, לראשונה, הוא התרגש יותר מהביצוע הקצבי של ירדן מאשר מהשיר השקט. "בד"כ הבלדה היא זאת שמרגשת, והיום הכל בתכנית הפוך" אמר יוסי. גם יתר השופטים פירגנו לביצועים של ירדן ועדי אף הכריז כי מדובר בזמרת גדולה. 92% מהגולשים הסכימו עם הפאנל ושלחו את ירדן לשלב מבחן הקהל.

הצטרפו עכשיו לפייסבוק הרשמי של אייל גולן קורא לך!

את שלב האודישנים נעלה המתמודדת שירן ג'אנו שביצעה את "אלינור" של זהר ארגוב. למרות שהעביר כבר 6 מתמודדות הערב, החליט אייל כי הוא לא מסוגל לוותר על שירן ולראשונה העונה העביר 7 בנות לשלב הבא.

שלב ב' - במת הגולן

לצוות השופטים הצטרפו הקומיקאי שחר חסון והזמת ג'ולייטה שהגיעו על תקן שופטים אורחים להערב. שחר חסון לא פספס את ההזדמנות והצליח להצחיק את הפאנל ואת הקהל.

>>> צפו: שחר חסון קורע את הפאנל מצחוק

החלק המותח של הערב יצא לדרך עם מור יפרח שביצעה את "אהבה זמנית" של ישי לוי ולירן טל, מיד אח"כ ביצעה הילה בן חיון את "כבר לא ילדה" של ג'ולייטה. שיר אשכנזי שרה את "נכון להיום" של זהר ארגוב, וסיוון בידאני ביצעה את "רוקדת" של אילן נורי.

תאיר שדה עלתה לבמה ובפעם הראשונה עשתה היכרות עם אייל וחבר השופטים ששמחו לראות מי היא אותה זמרת משלב האודישנים. תאיר ביצעה את "מלכת הלבבות" של אסאלה וגם הפעם הדהימה את חבר השופטים. ירדן שוקר ביצעה את תרקדי של ישי לוי, ואת הערב נעלה לנו שירן עם השיר "מאחלת לך" של שרית חדד. ג'ולייה ניסתה להפיג את המתח, עלתה לבמה וביצעה את "תסתגר בלעדיי" שכתב לה במיוחד הקולגה דודו אהרון.

אייל הבין כי הערב מחכה לו משימה קשה במיוחד ופנה אל השופטים שיעזרו לו להחליט. לאחר סבב השופטים המסורתי, קיבלנו הפתעה גדולה: כל השופטים המליצו לאייל בדיוק על אותן שתי מתמודדות: ירדן שוקר ותאיר שדה. הנתון הזה הספיק לאייל לקבוע כי אלו אכן שתי המנצחות הגדולות של הערב.

אייל גולן קורא לך, כל ערב בשעה 19:00

>>> הפרק המלא מחכה לכם עכשיו באתר