בר צברי - ילדתי שלי (תמונת AVI: mako)
עובר לשלב הבא? בר צברי|תמונת AVI: mako

איזה ערב מחכה לנו הערב באולפן של אייל גולן קורא לך: לאחר שרשימת הבנות ננעלה בשבוע שעבר, הגיע תורם של הבנים. אמש נלחמו 17 הבנים על המקומות בספיישל השיר המקורי שייערך הערב וביום שבת.

הערב ייערך בשלושה סיבובים, ומי שיצלח את הסיבוב הראשון יזכה להגיע לשלב השני ולשיר ממיטב שיריו של האחד והיחיד ליאור נרקיס בספיישל שלם ליוקדש לשיריו .נרקיס עצמו יגיע לאולפן ויחד עם השופטים ייהנה מביצועי המתמודדים ויעזור לפאנל להחליט מי יעבור לשלב 20 הגדולים.  כזכור, ליאור נרקיס ואייל גולן רגילים לעבודה משותפת. השניים הקליטו בשנה שעברה את הדואט "אני מבטיח" שהפך ללהיט ענק. הערב השניים נפגשים שוב בתכנית.

הזמרים שיעברו בהצלחה את ספיישל ליאור נרקיס יעברו לשלב הבא, בו יבצעו בזה אחר זה את השיר המקורי של הערב "רגע טהור" אשר נכתב במיוחד לתכנית. מילים: דורון מדלי, לחן: רן אביב.

כל הזמרים שעברו בהצלחה את המוקדמות יתחלקו ל-2 קבוצות: הקבוצה הראשונה תופיע הערב ותכלול את בר צברי, ליאב יעקובי, אליאור גרידיש, עוז אלי ומאור אשואל. ביום שבת תתמודד הקבוצה השניה שתכלול את יוסי להב פונק, נתי חג'בי, חיים איפרגן, מני דגו, דור שמעון, מימון בן שושן ונאור כהן.

מי יעלה לשלב 20 הגדולים? אייל גולן קורא לך, הערב ב-19:00