אייל גולן קורא לך: חלקו השני של ספיישל המפיקים המוזיקליים יצא הערב לדרך וסיפק לנו עוד ערב מוזיקלי ובלתי נשכח. בכירי המפיקים והמעבדים המוזיקליים הצטרפו השבוע לחדר החזרות של אייל גולן ועבדו באופן אישי עם המתמודדים. לכל מתמודד הוצמד שופט אחד מחברי הפאנל ומפיק מוזיקלי אחד והקבוצה עבדה יחד על הביצועים של הערב.

אייל פתח את הערב והזמין לאולפן את קבוצת המפיקים שכללה את רביב בן מנחם, תמיר צור,עמית הראל, דודו קומה ויעקב למאי. ארבעת ענקי המוזיקה תפסו את מקומותיהם והערב יצא לדרך.

שלב א' - ספיישל מעבדים מוזיקליים

את הערב פתחה נסרין קדרי שעבדה השבוע עם השופט יוסי גיספן והמעבד המוזיקלי תמיר צור. נסרין שרה את "בנת אל סולטן" של ג'ורג' בר. השופטים החמיאו לנסרין על הביצוע ועדי ביקש לראות ממנה בעתיד יותר שירים בעברית. המפיק תמיר צור אמר כי התרגש מהביצוע וכי הוא פשוט מהופנט מהשירה של נסרין.

הבא בתור היה אליאור גרידיש שעבד עם השופט ירון אילן ועם המפיק עמית הראל. אליאור שר את "כמו מלאך" של דודו אהרון. אייל שוב הופתע מהאנרגיות המטורפות של אליאור, גיספן השווה את אליאור לליאור נרקיס ואמר כי שניהם מסוג הזמרים שמסוגלים להשתולל כך על הבמה, ועדי לאון סיכם והכריז כי מדובר בזמר מזרחי מושלם.

צליל וקנין הייתה הבאה בתור וביצעה את "חמותי" של שרית חדד. צליל עבדה על השיר עם השופט עדי לאון והמפיק יעקב למאי. בסיום השיר אייל אמר כי הוא מרגיש כמו אחרי ריצת מרתון בכל פעם שצליל שרה ותהה איך היא לא מתעייפת במהלך השיר. יעקב למאי התרגש ואמר כי מדובר בדור הבא של הזמר המזרחי וכי צליל היא פצצת אנרגיה שמצליחה להרים את הקהל.

כל הביצועים של הערב מחכים לכם עכשיו באתר!

הבא בתור היה ליאב יעקובי שעבד השבוע עם השופט חיים רביבו ועם המפיק רביב בן מנחם על השיר "קול קורא לי במדבר". בסיום השיר, פאנל השופטים החמיא לרביב על העיבוד יוצא הדופן ולליאב על הביצוע. ירון אילן התרגש במיוחד ואמר כי הוא ישמח לקחת את הביצוע לרדיו כי זהו ביצוע שמכבד את השיר ואת התכנית.

מיד אח"כ עלתה לבמה רויטל טופלשוילי ששרה את "דג זהב" של שרית חדד. רויטל עבדה במהלך השבוע עם השופט חיים רביבו והמעבד רביב בן מנחם. אייל והשופטים טענו כי מדובר בביצוע לא טוב וכי לרויטל היו זיופים במהלך השיר. ירון אמר כי רויטל עדין סגורה ולא מרשה לעצמה להיפתח בשירה.

הבא בתוא היה דור שמעון שעבד השבוע עם השופט יוסי גיספן והמעבד המוזיקלי תמיר צור. דור ביצע הערב את "אוי אוי אוי" של עופר לוי. אייל אמר כי הוא נהנה מאוד מהביצוע, וירון הוסיף כי הבחירה של דור הייתה אמיצה והוא עמד בה בגבורה והצלחה.

מיד אח"כ עלתה לבמה יהלומית שימוביץ ששרה את "חיפשתי שירים לצאת לעולם" של שימי תבורי. יהלומית עבדה עם השופט ירון אילן ועם המפיק דודו קומה. אייל פתח ואמר כי מדובר בביצוע נהדר, יתר השופטים הסכימו כי העיבוד היה מצוין ויהלומית נתנה ביצוע יפה. עדי טען כי ההתחלה הייתה מקרטעת אך בהמשך יהלומית העבירה הילוך ונתנה ביצוע מרסק.

הבא בתור היה מאור אשואל שעבד השבוע עם השופט עדי לאון והמפיק המוזיקלי יעקב למאי. מאור שר את "שרונה" של אבנר גדסי. אייל אמר כי הדיקציה של מאור מושלמת והביצוע שלו מצוין. גיספן ביקש ממאור להתסכל יותר על הקהל ולא לתקרה, אך הסכים כי הביצוע עצמו היה יוצא מן הכלל.

את השלב הראשון נעלה תאיר שדה, שהייתה אמורה להופיע אתמול אך הייתה חולה מאוד ולא יכלה לשיר. תאיר עבדה עם השופט יוסי גיספן והמעבד תמיר צור על השיר "כמו סינדלרה" של שרית חדד. חשוב לציין, כי תאיר עלתה לבמה חולה ואייל לא שכח להחמיא לתאיר על האומץ והרצון להופיע בכל מחיר. אייל החליט כי רק בגלל ההחלטה האמיצה של תאיר הוא מעביר אותה מיד לשלב הבא, מבלי שתשיר שוב.

מלבד תאיר אייל הבטיח כי מתמודד נוסף יעבוד מיד לתכנית הבאה מבלי לבצע שיר נוסף. לאחר התלבטות קצרה הכריז אייל כי נסרין קדרי עוברת לתכנית הבאה, אך עם זאת ביקש ממנה בכל זאת לשיר את "שמע ישראל" אותה תיכננה לבצע. אייל לא עצר כאן והפתיע את המתמודדים כשהכריז שגם ליאב יעקובי עובר אוטומטית לשלב הבא. אם כן, תאיר, נסרין וליאב עוברים מיד לספיישל החתונות שייערך ביום שבת הקרוב.

שלב ב' - שיר הצלה

כל הזמרים עלו שוב לבמת הגולן וביצעו שיר נוסף בניסיון נוסף לשכנע את אייל והשופטים מדוע עליהם להישאר בתכנית. לצוות השופטים הצטרף גם האחד והיחיד, המאסטרו צביקה פיק.

נסרין קדרי פתחה את הסיבוב עם השיר "שמע ישראל" של שרית חדד, והצליחה לגרום לכותב השיר יוסי גיספן להתרגש עד דמעות. מיד אח"כ עלה אליאור גרידיש עם השיר "ממעמקים" של חיים ישראל ויואב יצחק. צליל וקנין ביצעה את "אין לי דבר" של ליאת יצחקי ורויטל טופלשוילי שרה את "אהבה ללא גבולות" של דודו אהרון. דור שמעון שר את "חיים שלי" של זהבה בן, יהלומית שימוביץ שרה את "בחוף של פורטוגל" של אייל גולן ומאור אשואל חתם עם "רק חיוכים" של ישי לוי.

שלב ההחלטות הגיע והשופטים היו צריכים להחליט ממי הם נפרדים הערב: כל ארבעת השופטים המליצו לאייל להיפרד מרויטל טופלשוילי. אייל חשב ארוכות והודה כי ההחלטה לא פשוטה בכלל אך לבסוף הכריז כי רויטל טופלשוילי וצליל וקנין הן המודחות של הערב ולא ממשיכות איתנו לשלב הבא.

רגע לפני סיום, עלו לבמה שני ענקי המוזיקה הישראלית אייל גולן וצביקה פיק לדואט נדיר לשיר "אין מדינה לאהבה".

ביום שבת, ספיישל החתונה בסופו הזוג המנצח ישיר בחופה אמיתית! לא להחמיץ

כל הביצועים של הערב מחכים לכם עכשיו באתר!