חלק ב' של התכנית יצא אתמול לדרך עם שלב המוקדמות לבנות. כל הבנות שעברו עד כה נפגשו אמש על במה אחת ונאבקו על הכרטיס לספיישל השיר המקורי. הערב, נפגשו שוב  הבנות ונלחמו בינן על הכרטיס לשלב הבא של התחרות. כל הבנות שעברו התחלקו ל-2 קבוצות. הערב הופיעה הקבוצה הראשונה, וביום שבת תופיע הקבוצה השנייה.

קבוצת הבנות הראשונה כללה את הילה בן סעדון, ירדן שוקר, אנואר סאלח, יהלומית שימוביץ, רויטל טופלשוילי, מריאז' ששונוב וקורל חצבני.

סיבוב ראשון - ספיישל שירי 'אבא'

הילה בן סעדון פתחה את הערב וביצעה את השיר "הכח באהבתך" של יוסי אזולאי. מיד אח"כ עלתה ירדן שוקר ששרה את "אהבה כנה" של נריה חובב. אח"כ עלתה אנואר סאלח ושרה את "אבא" של שרית חדד. הביצוע הבא היה שייך ליהלומית שימוביץ שביצעה את "לדמעות יש פה" של שרית חדד, ומיד אח"כ עלתה רויטל טופלשוילי עם השיר "אבא" של דורון ברדא. מריאז' ששונוב שרה את "ילדתי" של זוהר ארגוב, וקורל חצבני נעלה עם הביצוע שלה לשיר "אבא" של שלומי שבת.

כעת הגיע הרגע בפעם הראשונה הערב להיפרד מזמרת אחת, מטלה לא פשוטה בכלל. השופטים נתנו את המלצותיהם והתייעצו ארוכות. לבסוף, לא נותרה ברירה ואייל חייב היה להגיע להחלטה והכריז כי הזמרת הראשונה שעוזבת אותנו הערב היא מריאז' ששונוב.

סיבוב שני - ספיישל שירי ישי לוי

לאחר שהתרגשנו משירי אבות, עברנו לספיישל של האחד והיחיד ישי לוי. הילה ביצעה את "ממני אלייך", ירדן את "כשאת לידי", ואנואר ביצעה את "מצד לצד". הערב המשיך עם יהלומית שימוביץ ששרה את "רוצה אותך", רויטל טולשוילי ביצעה את "אסע עד הירח",וקורל נעלה את הסיבוב עם כשהמזל נוגע".

כשכל הבנות סיימו לשיר הגיע השלב להיפרד מזמרת נוספת. כל 6 הבנות עלו לבמה והשופטים נתבקשו להמליץ לאייל על הזמרת ממנו יעדיפו להיפרד בשלב זה. ירון אילן אמר כי לדעתו הילה בן סעדון צריכה לעזוב הערב, גיספן המליץ לאייל להיפרד מאנואר. חיים אמר כי זהו הרגע להיפרד מאנואר, ועדי לאון המליץ להיפרד מרויטל. לאחר ששמע את השופטים, אמר אייל כי החליט להיפרד בשלב זה גם מהילה בן סעדון וגם מירדן שוקר.

סיבוב שלישי - ספיישל השיר המקורי

לאחר שנפרדנו ממריאז', הילה וירדן - יצא לדרך השלב השלישי והאחרון של הערב: ספיישל השיר המקורי. השיר הערב היה "בוא ותראה אותי"  - שכתב והלחין נדב אסולין. כל 4 הבנות שנותרו שרו את השיר בזו אחר זו וקיבלו ביקורות מהשופטים.

שוב השופטים מסרו את המלצותיהם וניסו לעזור לאייל להחליט ממי להיפרד: ירון אילן המליץ להיפרד מרויטל, גיספן החליט להיפרד מאנואר, חיים רביבו ועדי לאון הסכימו וביקשו להיפרד מאנואר. אייל גולן סיכם את הערב וביקש להכריז קודם על הביצוע המצטיין של הערב - קורל חצבני. אייל הפתיע את קורל וסיפר לה כי הביצוע שלה ירוץ במשך שבוע שלם בערוץ 24!

נראה כי לאייל היה קשה להחליט על מי הוא מוותר ובצעד דרמטי החליט כי הפעם הוא לא מוותר על אף אחת וכל ארבעת הבנות עולות לשלב הבא!

עולות לשלב הבא:

אנואר סאלח, קורל חצבני, רויטל טופלשוילי, יהלומית שימוביץ.
את הביצוע המצטיין של קורל חצבני תוכלו לראות כל השבוע גם בערוץ 24!

הפרק המלא מחכה לכם ב-V.O.D

ביום שבת ממשיכים עם יתר הבנות - אייל גולן קורא לך, שבת בשעה 19:30