חודש מאז שחזרה למסך העונה השניה של אייל גולן קורא לך והערב קיבלנו את ערב האודישנים האחרון לבנים. מחר יתקיים ערב האודישנים האחרון לבנות וביום שבת ננעל את שלב האודישנים עם ספיישל משפחות חגיגי. הערב קיבלנו 10 זמרים שנלחמו על הכרטיסים לשלב הבא ובסוף הערב יש לנו 2 מנצחים יומיים. גם אלון דה לוקו ואתי לוי הגיעו לעשות שמח. הסיכום המלא לפניכם.

את הערב פתח משה אדרי, בן 18מירוחם שביצע את "מציאות אחרת" של אייל גולן ואת "בניתי עליך" של עומר אדם. השופטים לא התקשו במיוחד, פתחו את הערב ברגל ימין והעבירו את משה היישר לשלב במת הגולן.

המתמודד השני היה שחר סלומון בן 20 מנהריה. שחר ביצע את "את לי האור" של רגב הוד. כאן הסיפור כבר היה מורכב יותר והשופטים התלבטו והתייעצו. גיספן טען כי לשחר יש יכולת לרגש וגם חיים אמר כי הוא מאמין לשירה של שחר. עדי תהה האם הוא מסוגל לשיר קצבי ואייל החליט לתת לו הזדמנות על במת הגולן. גם אתם הייתם חלוקים ו-65% החליטו להעביר את משה לבמת הגולן.

מיד אח"כ הגיע אליאור איצקוביץ, בן 25 מהרצליה, שבחר לשיר את "איך את לא רואה" של שמעון בוסקילה והצליח להרשים את פאנל השופטים ואתכם. 70% מהגולשים רצו לראות את אליאור בבמת הגולן וכך גם אייל והשופטים.

האודישן הרביעי היה של אלשי שמואל, בן 20 מגני תקווה. אלשי שר את "סהרורי" של ליאור נרקיס, בעודו מנגן בעצמו על הגיטרה. גם כאן השופטים לא הצליחו להסכים ביניהם: ירון אילן טען שהביצוע היה משעמם, אבל עדי ויוסי טענו כי מדובר בבחור מוזיקלי וזמר מרגש. עם זאת גיספן הוסיף כי חסר לאלשי מעט בגרות מוזיקלית ולכן לא המליץ להעביר אותו. אייל שמע את המלצות השופטים והחליט לא להעביר את אלשי לשלב הבא. אתם לעומת זאת אהבתם את הביצוע של אלשי ו-87% ביקשו לראות אותו במבחן הקהל.

מיד אח"כ עלה לבמה ירין מלול, בן 16 מדימונה וביצע את "על נהרות בבל" של מידד טסה ואת "הכי טובה בעולם" של אייל גולן. כאן השופטים נחלקו בדעותיהם ולא הצליחו להגיע לכלל הסכמה: יוסי גיספן נעמד ומחא כפיים והתהלב מירין הצעיר. ירון אילן לא הבין על מה כל ההתלהבות וטען כי הוא לא אהב את הקול של ירין. השופטים המשיכו להתווכח ולבסוף אייל החליט כי ירין אמנם מוכשר אך לא מספיק בוגר בכדי לעלות לשלב הבא וביקש שינסה שוב בשנה הבאה. 43% מהגולשים הסכימו עם אייל.

האודישן הבא היה של עוזי בוקובזה, בן 37 ממושב גילת, שהגיע לאולפן עם אשתו ושתי בנותיו. עוזי שר את "בא הביתה" של עידן יניב. אייל ביקש לדבר שוב עם אשתו של עוזי ושאל האם יפריע לה שבעלה יהיה זמר ולא יהיה בבית די הרבה זמן. אורטנית, אשתו של עוזי אמרה כי היא מפרגנת ורוצה שעוזי יצליח. השופטים הוקסמו מהמשפחה החמה וקולו המיוחד של עוזי והעבירו אותו לבמת הגולן. 88% מהגולשים גם כן רצו לראות את עוזי בשלב הבא.

מיד אח"כ הגיע אלירן ביטון, בן 21 מאשדוד. אלירן שר את "נערת החלומות" של אלי לוזון.השופטים טענו כי אמנם לאייל יש גוון קול נחמד, הביצוע היה לדעתם עמוס בזיופים. השופטים החליטו פה אחד לא להעביר את אלירן ביטון ו-75% מכם הסכימו.

האודישן השמיני היה של אייל יוסף, בן 19 מרמת גן שביצע את "בן של מלך" של מידד טסה. גם במקרה הזה השופטים לא התלהבו יותר מדי וטענו כי אייל לא מפסיק בכדי לעבור לשלב הבא. אתם לעומת זאת חשבתם אחרת ו-65% דווקא בחרו לראות אותו בבמת הגולן.

הבא בתור היה דור שמעון, בן 18 מבית שאן שביצע את "אם אתה צעיר בלב" של אריס סאן ואת "ילד גדול" של אלי לוזון. השופטים החמיאו לדור על בחירות השירים הייחודית ועל הביצועים עצמם. גיספן טען כי מדובר בזמר מצוין, ועדי לאון הסכים ואמר שביצע את השיר באופן מושלם. אייל סיכם את האודישן והכריז "הילד ענק!" ובכך שלח אותו היישר לבמת הגולן.

את ערב האודישנים נעל שי ליבני, בן 18 מאשדוד. שי החליט לבצע את "מיליון סיבות" של יואב יצחק. ירון אילן טען כי מדובר באודישן מצוין, חיים ועדי אמרו שהיה רק טוב אבל המליצו להעביר את שי. אייל השתכנע ושי הפך לזמר השישי שעולה לבמת הגולן.

שלב ב' - במת הגולן

שלב מבחן הקהל יצא לדרך ולעדי לאון, חיים רביבו, יוסי גיספן, ירון אילן ואייל גולן, הצטרפו גם משתתפי התכנית"חי בלה לה לנד" אתי לוי ואלון דה לוקו, שהיה גם לזוכה הגדול של התכנית.

במת הקהל יצאה לדרך עם הביצוע של משה אדרי לשיר "ביוטיפל" של דודו אהרון, מיד אח"כ עלה שחר סלומון עם "מאוהב בגשם" של עופר לוי. אליאור איצקוביץ ביצע את "כל יום נולד שתחזרי" של יואב יצחק, ועוזי בוקובזה ביצע את "ריקוד רומנטי" של ישי לוי. דור שמעון שר את "אין כמו אהבה" של דודו אהרון ושי לבני חתם את הערב עם "אחת ויחידה" של ישי לוי.

אלון דה לוקו הפיג את המתח באולפן ועלה לטרוף את הבמה עם "לה לה עם לה לי". גם אתי לוי עלתה לעשות שמח וביצעה את "חביבי יא עיני".

שלב ההחלטות הגיע והשופטים נתבקשו להמליץ לאייל על המנצחים של הערב. לכבוד תכנית האודישנים האחרונה אייל החליט להפתיע ובצעד יוצא דופן ביקש להכריז כי הוא מעביר את דור שמעון עוד לפני שהוא שומע את השופטים!

ירון אילן המליץ על דור ואליאור, יוסי גיספן המליץ על דור ומשה, חיים המליץ על אליאור ודור ועדי לאון אהב במיוחד את משה ואליאור. אייל התלבט ולבסוף הכריז על המנצחים הגדולים של הערב: דור שמעון ואליאור איצקוביץ!

אייל גולן קורא לך, מדי ערב בשעה 19:00

פספסתם? הפרק המלא מחכה לכם ב-V.O.D