אומנם צילומי "מה שקורה באילת VIP" הסתיימו הרבה לפני תחילת קיץ 2013, אבל מסתמן שבמהלך הצילומים תקף גל חום מפתיע בעוצמתו את העיר הדרומית. הסיבה, לפחות הפעם, היא לא הקרע באוזון, אלא הכימיה הרותחת/מבעבעת בין אביבית בר זוהר לבין לירון רמתי.

אחחח, מה נאמר, בדיוק כזה היינו צריכים: זוג צעיר,יפה וסקסי שהוא לא תירס סקסואל. הניצוצות עפו כבר מההתחלה, כשאביבית מפריזה במחמאות על הכישרון של לירון, המראה של לירון, הסקס אפיל של לירון והגבריות שלו. רמתי היה קצת פחות ברור ורק סיפק כתף להישען עליה לאביבית, שהייתה שרוייה במתח מהרגע שהגיעה למלון.

אין ספק שמדובר בשידוך מוצלח: לירון, כל כולו פלרטוטים וחיבה למין השני, ואילו אביבית, ובכן, יש בה מספיק קסם כדי לאלף, לפחות לתקופה קצרה, את הזמר הפראי משכונת התקווה. "היא מאמי, באמת", אמר ברוך לירון למצלמה בעקבות הדואט, ואילו אביבית הודתה שאכן, יש מצב לרומן, "זה יכול להיות מהמם" תכלס.

זמן קצר אחרי הדואט המקסים והספונטני של בר זוהר את רמתי, אביבית התפרקה לחלוטין בחדר בגלל שקיבלה תפקיד של פקידה ולא את תפקיד אהובתו של לירון רמתי במחזמר שיער. לא נורא, אם לא על הבמה אז לפחות בחיים. מפרגנים!

מה שקורה באילת, שישי-שבת, 19:00, ערוץ 24

עוד לא עשיתם לייק? למה אתם מחכים?