לא פשוט להיות איש צוות בידור. צריך לקום מוקדם, ללמוד שירים שאתה לא אוהב, להפעיל ערימות של ילדים זרים ומשועממים ולהופיע בפני אנשים גם כשאתה לא יודע לשיר. מה זה לא יודע לשיר? ברמה שאפילו האריחים במקלחת משוועים לנשור מהקיר כשאתם פותחים את הפה.

"מתאים לי להיות כפרייה, לגדל גמבות" 

לפחות שני אנשים ב"מה שקורה באילת VIP", מוטב להם ויהיו יפים וישתקו, או לפחות לא ישירו: גילי מוסינזון ואביבית בר זוהר. בפרק 4, נחשף שהמחזמר שיעלו האמנים יהיה "שיער". בניגוד לתירסים שהתבאסו מהבחירה, אביבית דווקא הייתה מרוצה: "דווקא מתאים לי להיות כפרית. איך אומרים, כפרית או כפרייה?". נסי היפית. או היפיה.

המשתתפים נפגשו עם שי להב, כדי להתכונן לאודישן של הערב, שיקבעו מי יקבל תפקיד ראשי במחזמר. כמה הפתעות נרשמו פה: 1. גילי מוסינזון שר הרבה יותר גרוע ממה שנדמה לו. 2. התירסים, למרות שהם מתעקשים שהם ממש לא רוצים להיות שם, יודעים לדפוק הופעה שהיא הרבה מעבר לביצוע ללהיט המודולורי "דינוזאור רובוט". ולא רק שהם באמת יודעים לשיר, אלא נרשמו גם כמה ניצוצות כריזמה מפתיעים. 3. לירון לא מבדיל בין דלי לבין דגים, וכמעט כולם לא יודעים איך מבטאים "אקווריוס". 

"רק שלא יהיו שמנות"

בינתיים המרוויחה הגדולה מהתוכנית היא ליהיא גרינר. אחרי שהמאיסה את עצמה על חלק די נכבד מהציבור מאז יצאה מבית האח, הסאנשיין שלה זורח יותר מתמיד, והיא שוב מתגלה כבחורה החמודה והמצחיקה ההיא, שאפילו יודעת לשיר. 

את מנת האהבה שלה קיבלה, ככה במקרה, במסגרת מסיבת רווקות בה הוזמנה להשתתף. גרינר דווקא השקיעה, עבדה על תוכנית בידור ועירבה בה גם את הצ'ארמר לירון רמתי. "רק שלא יהיו שמנות", הביע רמתי את חששו הגדול בטקט מרשים, שלזוועתו גרם לליהיא לצאת עליו ועל כל העדה התימנית. גם תירס סקסואל הוזמנו למסיבת הרווקות. לא בדיוק החשפנים הקלאסיים, אבל לפעמים כל מה שצריך זה שיר טוב ומושחת כדי להרים את הערב.

"אסור לה לשיר. אסור לה"

בפרק 5, התבקשו האמנים, שהיו מעולפים מהשעה המוקדמת, להשתתף בתחרות קלאב-ויזיון, בה יבצעו שירים מהקדם אירוויזיון. מי שלקחה קשה במיוחד את החדשות היתה אוזי. הקדם, מתברר, פוגע לה קשות בתדמית הגותית שלה. אם נהיה כנים, אוזי קצת חיה בסרט. אף אחד גם ככה לא יודע מיהי, בטח לא הקהל במלון, שלא היא נראית כמו סתם מישהי שמפחדת מהשמש.

אביבית מזמרת אולי חורכת את עור התוף, אבל מתברר שהיא דווקא מורה לא רעה בכלל, כשעזרה ללירון לזכור את המילים של הללויה וזה עבד - הללויה! כעונש היא גם שרה לו קצת. לירון סבל, אבל בשקט יחסי.

למרות חוסר שביעות הרצון מהמשימה, פישי המשיך לתפקד כמו מקצוען והביא ביצוע של אבניבי שאולי לא היה מביא את האירוויזיון לירושלים, אבל בהחלט היה נכנס לפנתיאון של התחרות המצועצעת. אחרי פישי עלתה אביבית, שאחרי שורה וחצי של השיר "דרך המלך", שבמקור ביצעו גילי וגלית ("מה זה, הם בני דודים?") ואז הופ - חזרה לליפסינג לשיר דיימונדז, בפעם השישית מיינד יו, מאז עלתה הסדרה.

בכלל, יש סוגיה שחייבים לדון בה בהקשר של בר זוהר: היא בחורה של גברים ולא של נשים, זה ברור, אבל האם זה פתולוגי? האם היא באמת לא מסוגלת לזכור שמות של נשים? אוזי הפכה קבוע לסוזי, גלית מגילי וגלית לגילת - היא צריכה לתבוע להן את הצורה כדי לזכור איך קוראים להן?

מי שיצאה סופר-מבואסת מהקלאב-ויזיון, הייתה שני יצהרי, ובצדק, אחרי שהוצגה בתור שני יצהר לפני שעלתה לבמה. כאילו, סליחה, מה קרה ל"כל עוד מאייתים את השם שלך נכון?". בסוף, אחרי שהצהירה ש"אף אמן שמכבד את עצמו לא היה עולה לבמה אחרי דבר כזה", היא עלתה כמו גדולה לבמה. ככה זה מקצוענים. כפיים לשני צוברי!.

מה שקורה באילת VIP, שישי-שבת, 19:00, ערוץ 24

פרגנתם כבר בלייק?