גם אתם מדיחים כלים ומזמזמים את השיר של אביבית? אתם לא היחידים. ככה כנראה שוטפים לאנשים את המוח במשטרים אפלים: כל מה שאתם צריכים בחיים זה כסף, גברים ויהלומים, עזבו אתכם מזכויות אזרח. 

החזרות למחזמר שיער מעלות הילוך וכולם מגיעים לאולפן של שי כדי להתאמן בשירה, מי יותר בהצלחה (ליהיא ואביבית בשיפור מגמתי) ומי בצליעה קלה (גילי). אבל למרות הרצינות הגדולה, אף אחד בחבורה לא מעוניין לוותר על הנאות החיים הספונטניות, מה שמוביל למסיבת בריכה סוערת בה התירסים מוצאים את עצמם מלווים את אביבית בשיר שלה וכעונש מאבדים את המשקפיים שלהם.

אחרי שאביבית וגילי סיימו לעבוד על צילומי הקליפ, ביקשה אביבית מלירון שישיר את השיר שלה. לירון נתן שואו כמו מקצוען אמיתי, אבל כשהגיע הרגע לומר "אני אוהב אותך", נאלם דום כאילו בר זוהר ארבה לו עם שיחת "יחסינו לאן?" מעבר לפינה. אז מהו אופי היחסים של לירון ואביבית? מי שהקשיב היטב לתגובה של ליהיא, היה יכול לשמוע את התשובה מעבר להרי הביפ: "תגיד אתה רציני?!", שואלת ליהיא את המראיין, "אתה מפגר?!" הם הכי מז*****".

חבר, אתה חופר

זו לא המערכה האחרונה אליה נדרשה אביבית. אם לא מספיק שהיא צריכה לראות את הצ'ילבה שלה ליהיא 24/7, הגיעה עינת שרוף ללמד את הצוות איך מפעילים קהל. כולם - כלומר, שני יצהרי - התלהבו מאוד. השאר, פחות. אביבית, שבעבר התארחה לצד שרוף בתכנית בוקר, לא התלהבה: "היא הייתה כל כך סנובית. על מה ולמה? על זה שהיא רוקדת על שולחנות בגנקי?".

למרות שבהתחלה סירב לשתף פעולה, פישי הגדול הסכים לבסוף לשטוח את המשנה שלו לגבי הופעה מול קהל. אחרי שהסכים, כבר לא היה סיכוי לעצור אותו. בכל זאת, הוא עשה תחקיר של שלושה חודשים על הקלאב. "זה היה ירי לכל הכיוונים", סיכמה שני יצהרי, "הוא פיצץ לנו את המוח". 

 גילי מפוצץ את המשחק

בפרק השני התבקשו הגברים להשתתף במשחק כדורגל, אבל יורן העדיף להתחבר דווקא לצד של המעודדות. למרות שבהתחלה התקשה בצעדים, הוא השתלט עליהם הרבה יותר מהר מאוזי ובטח מאביבית, שסירבה בתוקף לקבל הוראות מהמעודדת הראשית, ליהיא. "נתראה בבית משפט", הבהירה למצלמה. ובואו נקווה שגם שם, כמו בכל דבר שקורה בחיים של השתיים, יהיו מצלמות. 

משם המשיכה לשיעור ריקוד משלה, אותו העבירה בעצמה ושאליו הגיעו יותר בנים מאשר בנות. "מה אתה קונה לבחורה שלך?", תקפה אביבית נער תמים בן 18. "שוקולדים? תקנה במאה שקל". 

משחק הכדורגל, כצפוי, היה בסימן תבוסה מוחצת לנבחרת ה-VIP. שום מעודדות לא יעזרו פה כשטל טירנגל מצמד התירסים עומד בשער. מצד שני, כשלירון צריך להתמודד עם פישי הגדול, שקריין את כל המשחק, אי אפשר לדרוש ממנו להתרכז במשחק. אין לו כוח, באמת. התוצאה הסופית, 5:1 לטובת האורחים, אולי יכולה להסביר את החורפה שתפס גילי מוסינזון, הספורטאי המקצועי היחיד בצוות, שכמעט ופוצץ את המשחק וגם את שחקני הקבוצה היריבה.

מה שקורה באילת VIP, שישי-שבת, 19:00

עוד לא עשיתם לייק? למה אתם מחכים?

רוצים לצפות בכל הפרקים. כנסו ל-makoTV