מה קורה כשמים תשעה אגואים גדולים בחדר אחד? "קורים המון דברים באילת, בעיקר המון מוזיקה, כיף, ריבים -  אין מה לעשות", מודה הזמרת שני יצהרי, במהלך אתנחתא קצרה מהחזרות האינטנסיביות על המחזמר. "אני מודה שבימים הראשונים הייתי קצת בהלם", אומר עוז מורג, הכוריאוגרף ומי שאחראי לתיזוזים שעברו הכוכבים במהלך שהותם במלון, "כל אחד מגיע מהמקום שלו לבד ופתאום זה צריך לקרות בקבוצה, אז יש קצת רעש בהתחלה, אבל זה נרגע".

אז מה בעצם גורם לאדם מפורסם להצטרף לצוות בידור אילתי למשך חודש? "התחלנו ככוכבים גדולים ברשת", מסבירים צמד תירס סקסואל, טל ויורן, "אחרי זה היתה לנו התדרדרות מאוד קשה, וכמו כל כוכב שדעך היינו חייבים לעשות ריאליטי, כדי שהכוכב קצת יעלה ואז ידעך מיד!".

"אין תכניות אחרות היום, רק ריאליטי, אפילו האנשים הכי מפורסמים חוזרים אחורה", מסבירה ליהיא גרינר, ואילו גילי מוסינזון מודה שמבחינתו כבר מדובר בדרך חיים: "הקריירה השנייה שלי, הרצינית, תהיה השואו ביזנס", הוא מצהיר.

היה או לא היה רומן?

ואם הטמפרטורות באילת לא גבוהות מספיק, מתברר שלפחות רומן אחד כבר נרקם בין שניים מחברי הצוות, אביבית בר זוהר ולירון רמתי. אומנם השניים הקפידו מאז להכחיש בכלי התקשורת, אבל הקולגות שלהם נאמנות בהרבה לאמת: "הם עשו את זה", מבטיחים תירס סקסואל. אז היה או לא היה רומן? את התשובות אפשר לחפש בפרקים הבאים של "מה שקורה באילת VIP".

מה שקורה באילת VIP, שישי-שבת, 19:00, ערוץ 24

רוצים לצפות בפרק השני לפני כולם? כנסו ל-makoTV

לייק בפייסבוק כבר עשיתם?