השמש זורחת, הביקיני חדש וקטן והשמש קוראת לכל הנופשים באילת לצאת אל שפת הבריכה וליהנות מהמים. רק חבורה מוזרה של תשעה אנשים עושה חזרות על מחזמר, שרה ורוקדת. אם תתקרבו עוד קצת, תגלו שמדובר בצוות בידור יוצא דופן. VIP. "על פניו זה נראה כאילו שזופים ובריכה ואילת, אבל בעצם זה עבודה, עבודה, עבודה", אומר גילי מוסינזון, כדורסלן בעבר וטאלנט מבטיח בהווה.

לעומתו, בוגר "כוכב נולד 9" לירון רמתי, מסתכל דווקא על הצד החיובי של התוכנית: "נתנו לי חודש באילת חינם – לקחתי", הוא מחייך.

"תמיד חלמתי שיעשו לי הרמה"

החזרות המפרכות, בהנהגתו של הכוריאוגרף עוז מורג, הביאו את אביבית בר זוהר הקוקטית לרכוש נעלי ספורט לראשונה בחייה. "הוא קורע לנו את הצורה", אמרה, "מעולם לא עשיתי אירובי, מעולם לא עשיתי ספורט כלשהו".

מלבד לירון רמתי, שקיבל את תפקיד קלוד במחזמר "שיער", אותו מעלה הצוות, זכתה גם הרוקיסטית הקשוחה אושרת זולטק – שמעכשיו קראו לה אוזי – בנאמבר שילווה בדיסטורשן, והזמרת שני יצהרי קיבלה כמה סולואים מכובדים, והיא מרוצה: "תמיד חלמתי שיעשו לי הרמה. שמרימים לי ומרימים אותי", היא אומרת.

"לא כיף להיות בכסאח עם אביבית"

מעל לכל ההרמוניה הזאת שמשרה "שיער" ההיפי, מרחפת כצל היריבות הגדולה בין שתיים מהמשתתפות הבולטות בעונה הנוכחית, ליהיא גרינר ואביבית בר זוהר.

הסכסוך בין השתיים, שהחל בחתונתה של גרינר, רחוק מסיום. גם המרחק מתל אביב לא עזר. "אין לי קשר אליה ואני לא מעוניינת בקשר איתה. אני מתעלמת ממנה לחלוטין", אומרת אביבית בנחרצות. "לא כיף להיות בכסאח עם אביבית", מודה גרינר. השתיים, שהסכסוך ביניהן יגיע בקרוב לבית המשפט, מבטיחות ששם יתברר הכל: "I'm gonna give it all and f**k this shit up", מסכמת ליהיא. בואו נקווה שכשזה יקרה, גם שם יהיו מצלמות".

מה שקורה באילת VIP, ימי ו', 19:00, ערוץ 24

כל מה שרציתם לדעת על צוות הבידור של העונה החדשה