סוף שבוע סוער עבר על כוחותינו באילת. זה התחיל בניסיון כושל להרים הפעלת אירובי לאורחי המלון בבריכה, בו היחיד שבסופו של דבר שרף כמה קלוריות היה פישי הגדול, וגם זה כי הוא תפס חורפה על כולם. לא נורא, העיקר שאביבית הבינה בסוף שאירובי לא עושים על עקבים.

אחרי התאפסות קלה באדיבות ניסים איש המלון, עברו אנשי הצוות לבחון את כישוריהם מול הקהל הקשה בעולם: ילדים. יורן וטל, אנשי תירס סקסואל, הבהירו שאנשים בני 18 ומטה הם, איך לומר - לא בדיוק כוס התה שלהם, וויתרו מראש על הזכות להופיע בפני ילדי המלון. זה לא אומר שהם לא נהנו מתיאטרון הבובות של הקלאב. זה כן אומר שהם הצליחו למצוא גם בכמה בובות תמימות רמזים מיניים שלא משתמעים לשתי פנים.

אחרי שאביבית שרה את השיר שלה (שוב), פישי הלהיב את הילדים וליהיא התחפשה לציפי שביט, קיבל הצוות הרצאה על הקוד האתי של המלון. כאן פתרו תירס סקסואל את סוגיית ארוחת הבוקר הדלילה שהוגשה להם, ופשוט אכלו, מילולית, את הקוד האתי. 

מי מרים עצומה?

במהלך שני הפרקים ששודרו בסוף השבוע, נחשף משהו לא קל, בטח לא לרגשניים שבינינו: ללירון רמתי אין כוח. אף פעם. לכלום. תנו לו קפה שחור וסיגריה ועזבו אותו מכל השאר, באמת, אין לו כוח. הדבר היחידי שגורם לרמתי להראות סימני חיים הוא הימצאותן של בחורות יפות בשטח. ברגע שנכנסת לו בחורה יפה לפריים, רמתי מזדקף כשועל ויוצא לדרך. בין אם את אורחת במלון או שאת סתם מבלה במועדון, לירון רמתי קורא לך. רק תוודאי שאביבית לא נמצאת בדיוק בסביבה, שרה את השיר שלה (שוב).

אבל חוץ מכל הטוב הזה, אסור לשכוח למה צוות ה-VIP הגיע לאילת מלכתחילה. אחרי פגישת היכרות מרגשת עם הכוריאוגרף עוז מורג והמנהל המוזיקלי שי להב, התבקשו הסלבס להציג את יכולות השירה וההעמדה שלהם. מי שהעלתה את נס המרד וסירבה לעלות לבמה היא אביבית, כנראה בגלל שבארסנל השירים לא הופיע השיר שלה. באופן מפתיע הצטרף אליה דווקא יורן, חצי מצמד תירס סקסואל, בטענה שהוא "לא מוכן לעשות מעצמו צחוק". זמן מצוין להזכיר שמדובר בבנאדם שלבש טייץ מחורר רשתיות לכבוד פעילות האירובי.

לירון פורש בעלייה

אחרי שיורן התרצה ועלה לבמה בשכנועה המסיבי של ליהיא, הגיע תורו של לירון רמתי לזרוק את השירון ולהחליט שלא מתאים לו לשיר ככה סתם, אפילו שבדיוק בשביל זה הביאו אותו לאילת: "הוא הרגיש פתטי ומגוחך, בגלל היותו גברי ומאצ'ו כזה", דאגה אביבית לסנגר. לבסוף, עם כל המאצ'ואיזם, רמתי קם ושר מול כולם, לאכזבתה של אביבית: "תהיה גבר, תעמוד מאחורי המילים שלך! אני לא זזתי סנטים!". בטח, כמה כבר אפשר לזוז על העקבים האלה?