לפני מספר שבועות עלתה בערוץ 24 הסדרה 'מה שקורה באילת', דוקו-דרמה מוסיקלית שכבר הספיקה להפוך לקאלט. הסדרה מציגה את קורותיהם של חבורת צעירים, המגיעים לעבוד כחברי צוות בידור במלון 'קלאב הוטל באילת', מתוך מטרה להגשים את חלומם להשתלב בתעשיית הבידור והזוהר. בדרך לתהילה הם נאלצים לעבוד קשה ולהוכיח את כשרונם, ועל הדרך הם מעניקים לנו לא מעט קטעים קורעים מצחוק.

חמושים בתושייה, כשרון ובלא מעט הומור עצמי, התייצבו שלושה מכוכבי הסדרה, רון קנר, יונית חיים ודודו אהרון, לשיחה צפופה על החיים בשלב הביניים - קצת אחרי היציאה מהאנונימיות ורגע לפני הפריצה הגדולה. אז מה באמת קורה שם באילת?

למה מעיין בוכה? (תמונת AVI: mako)
חששתי שיחשבו שאני רעה. דודו ויונית בדיסטנס|תמונת AVI: mako

אילו תגובות אתם מקבלים?
"וואי מזהים אותי מלא!", מתרגש דודו, אחד מחברי הצוות שלא מתבייש להחצין את דעותיו. "עד עכשיו קיבלתי המון תגובות טובות כמו 'אין אתה הורס' או 'אנחנו קרועים עלייך', זה כיף לקבל את כל האהבה הזאת".
יונית, מי שמצטיירת כחברת הצוות הקשוחה המקפידה למלא את תפקידה במלוא המקצועיות והרצינות, מאשורת נוכח גילויי ההערצה כלפיה: "אנשים מזהים אותי ברחוב וזה מאוד מרגש אותי. בהתחלה חששתי שיחשבו שאני רעה, או שלא יבינו שהכל בא ממקום מקצועי לחלוטין ושהאהבה שלי לבמה היא מעבר לכל דבר שיש".

נשים מלאות על המסך הישראלי הוא לא דבר שבשגרה, ובאחרונה הפך הנושא לתפוח אדמה לוהט. רון, שמידותיה הזינו לא מעט מהקטעים היותר משעשעים בתכנית, בוחרת להינות מהעניין: "אין מה לעשות, יש קטעים מצחיקים בגלל המשקל שלי, אבל אני לא רואה את זה בתור בדיחה על חשבוני אלא איתי. אני לוקחת הכל ברוח טובה, הרי חיים על הקצה".
נדמה כי דווקא בזכות משקלה הצליחה רון לשבות את לב הצופים ולשבור מחסומים רבים: "מלא נשים שמנות מספרות לי כמה שהן חלמו גם לעמוד על במה ולבדר אנשים, ושאני בעצם מגשימה את החלום בשבילן", מודה רון על החיבוק החם שהיא מקבלת מהרחוב, שהצליח להפתיע גם אותה: "כשהגעתי לתכנית באתי בתור רון, ממש לא ציפיתי שיהפכו אותי למודל לחיקוי".

רון קנר מגיעה לאילת (תמונת AVI: mako)
אני נראית כוסית על המסך|תמונת AVI: mako

מי שאינו רגיל לראות עצמו על המסך, עלול לעיתים להיכוות. עם זאת, נראה כי חברי הצוות מרוצים מאוד מדמותם המשתקפת
"אני גאה בעצמי שאני יוצאת כל כך מקצועית. למרות שאחרי הצפייה בתכנית הבנתי שלפעמים אני לא שמה לב ומפריזה קצת, וכנראה לא כולם באמת מכורים לבידור כמוני", מתגאה יונית. "רואים שאני הולכת עד הסוף, שאני טוטאלית לבמה ושאני גאה בזה".

דודו, שדמותו הססגונית כבשה בסערה את המסך, מסתגל לחשיפה: "זה מגניב אבל גם מוזר. זה חדש בשבילי לראות בטלוויזיה את הדאחקות שאני עושה בין חברים קרובים. יש דברים שהם חלק מההומור הפנימי של החבר'ה שבחיים לא הייתי עושה אותם מול אנשים אחרים, ופתאום כולם רואים אותם, אבל אני סבבה עם זה".
רון לעומת זאת, מאושרת להפריך את השמועה כי הטלוויזיה משמינה: "אני יוצאת מה זה רזה בטלוויזיה! בואנה, אני הרבה יותר שמנה במציאות, ובטלוויזיה אני פשוט יוצאת כוסית", מסכמת בהתרגשות.

הצילומים לסדרה אמנם הסתיימו אך החבורה ממשיכה לשמור על אחוות הצוות
"יש לנו את השלישייה רון, ניר-חי ואני שאנחנו החברים הכי טובים", מסביר דודו. "רון היא הנשמה שלי, היא גוש של אנרגיה שהפך לחלק בלתי נפרד מחיי. היא אחד הדברים הכי טובים שקרו לי בזכות התכנית הזאת".
"אנחנו מדברים לפחות עשר פעמים ביום", מאשרת רון ולא שוכחת גם את השאר: "בתכלס, אנחנו כולנו בקשר יומיומי. עם דודו וניר-חי אני יותר בקשר ברמה האישית, אבל גם עם מעיין ויונית אני מדברת מלא, ובעצם עם כולם!"

גם יונית מציגה אידיליה דומה, ומוסיפה לרשימה את ניסים מנהל הצוות: "אני בקשר טוב עם דודו, עם רון ועם ניר-חי, ולמעשה עם כל הצוות. כמובן שאני שומרת על קשר גם עם ניסים, שתמיד הייתי איתו בקשרים טובים".

רון מלחיצה את הצוות (תמונת AVI: mako)
אני טוטאלית לבמה ואני גאה בזה|תמונת AVI: mako

מפרק לפרק עדים הצופים לתהליך שעובר על חברי הצוות בדרכם להגשים את חלומם, אך גם מאחורי הקלעים משתתפי התכנית לא נחים לרגע וממשיכים במרוץ לפסגה
רון: "היום אני עובדת בצוות בידור בכפר הנופש באשקלון. ממש לא מזמן השתחררתי לכן העבודה בצוות נחשבת לי כ'עבודה מועדפת'. אחר כך אני מתכננת להתחיל את הקריירה בעולם הבידור והמשחק".

"אחרי ארבע שנים בצוות בידור החלטתי לנסות לקדם את הקריירה", חושפת יונית את המהפך שעברה בעקבות הצילומים. "כרגע אני מתלבטת אם ללכת ללמוד משחק או לעשות קורס מדריכות אירובי בווינגט. מה שבטוח שכרגע אני רוקדת בלי הפסקה, ובעזרת השם הדלתות יתחילו להיפתח".

מבין השלושה לדודו יש תכניות לאזן בין אורות הזרקורים והעולם שמאחורי הקלעים: "לפני שנתיים סיימתי עיצוב אופנה ועכשיו נכנסתי לכיוון של שמלות כלה. יש שלושה דברים בחיים שלי: ריקוד, משחק ועיצוב אופנה והחלום שלי הוא לשלב בין שלושתם".

יוצאים לבלות בעיר (תמונת AVI: mako)
צוות בידור זה אחד הדברים הכי קשים שעשיתי בחיים|תמונת AVI: mako

איך אתם מסכמים את החוויה?
"צוות בידור זו חוויה אינטנסיבית במיוחד, זה אחד הדברים הכי קשים שעשיתי בחיים שלי, ועברתי דברים קשים, אבל נהניתי מכל רגע. היה מקסים קסום ונקסם", חותם דודו, ורון ממשיכה ברגע של רצינות: "החוויה הייתה מדהימה והכרתי אנשים מאוד מעניינים. בכלל אני נהנית בכל מקום, כל עוד מבדרים אנשים ועושים כיף ולא משנה איפה אני נמצאת".

רגע לפני סיום מבטיחה לנו יונית שהשיא עוד לפנינו: "התכנית מאוד מצחיקה, ומה שראיתם עד כה זה עוד כלום לעומת מה שהיה, יש עוד למה לחכות ואתם אפילו לא יודעים עוד כמה, צפו להרבה הפתעות".

'מה שקורה באילת', כל סוף שבוע בערוץ 24 ובאתר mako