בתי שחי מיוזעים, 85% לחות ואלפי מעלות צלזיוס - אלה שלושת הדברים שקורים בכל יום בקיץ הישראלי, וגורמים להרבה נשים ברחבי הארץ לתפוס מרחק בטוח מאיתנו, הגברים. אבל אם אתם לא רוצים שזה יקרה, יש פתרון.
מסתבר, כך לפי הביזנס אינסדייר, שגברים מצליחים להרחיק מהם נשים רק בגלל שלוש טעויות קטנות ונפוצות בשימוש בבשמים, שגורמות להם להיות מסריחים יותר.
אז מה אתם צריכים לדעת ואיך אתם פותרים את זה? ובכן, בכל פעם שאתם משתמשים בבושם, מי קולון, אפטר שייב או כל תרסיס ריחני אחר, אתם צריכים לשים לב לשלושת הדברים הבאים: אזור, כמות ומגע.
ראשית, גברים רבים נוטים להתיז את הבושם על הבגדים, אבל השמנים הטבעיים של הבושם נועדו להתמזג עם אלו של העור שלכם. ברגע שאתם מתיזים את הבושם על הבד אתם בעצם מאבדים את היכולת ליצור את הניחוח הטוב מהעור. וכן, גם להתיז את הבושם לאוויר ואז לעבור דרכו זה רעיון גרוע.
אוקיי, אז מתיזים על העור, אבל איפה בדיוק? מקומות קרים בגוף (כדוגמת המרפקים או הזרועות) ימנעו מהריח להישאר ולהתפזר בחלל, בניגוד למקומות חמים על הגוף שיכולים ללכוד את הנינוח. מצד שני, אתם גם לא רוצים מקום חם מדי כי זה יכול לגרום לריחות להתפוגג מהר. המקום האולטימטיבי להתזת בושם הוא באזור שבין החזה לצוואר. גברים בעלי שיער צפוף יותר בחזה בעצם זוכים יותר, משום שהריח נלכד בשיער ומתפוגג לאט יותר.
כדי לא להרוג את האנשים סביבכם, הדבר השני שאתם צריכים ללמוד הוא מה הכמות הנכונה של התזת הבושם. הסיסמה לכמות הנכונה היא שריח הבושם צריך להתגלות על ידי אדם אחר, ולא להכריז על נוכחות. נשמע פלצני, אבל מדובר בכלל ברזל שיחסוך מכם הרבה מבטים נגעלים מנשים, שלא יכולות לסבול את הריחות הכבדים האלה בקיץ.
הכמות הנכונה לבושם על הגוף הוא תמיד פחות ממה שנדמה לכם. אמנם צריך לשים מספיק כדי לדעת ששמתם בושם, אבל לא בכמות שתגרום לריח להיות חריף וכבד, משום שמסתבר שזה עלול אפילו לגרום לאחרים סביבכם לכאבי ראש.
הדבר האחרון החשוב שכל גבר צריך להבין, הוא מה לעשות עם הבושם אחרי שהתזתם אותו - וזה כלום. הנטייה של הגברים היא להתיז בושם ואז ישר לשפשף או לעסות אותו על העור, אבל זאת בעצם הטעות הכי קריטית. לא מדובר בקרם לחות שהעור צריך לספוג, אלא בשמנים שצריכים להתערבב באופן טבעי עם השמנים שכבר נמצאים על הגוף שלכם. פעולת השפשוף יכולה לגרום לניחוח להיות שונה ורע יותר, וגם להיספג מהר ולהתפוגג.
בקיצור, זה בדיוק ההיפך ממה שלימדו אתכם בכל פרסומת גברית שנעשתה אי פעם על בשמים.