שטיפת המכוניות עם משחק המילים הבלתי נמנע "Bay-Wash", בבעלותו של סטיב מקמהאון בן ה-47 מעלה את הדופק אצל לא מעט לקוחות בפלורידה, אבל מצד שני גם מעוררת ביקורת על המדים של העובדות: ניחשתם נכון, מדובר בביקיני.
"זה התחיל ככלי לגיוס כספים לבית הספר של הבת שלי", אומר בעל הבית, "אבל זה השתכלל והתפתח. הרבה מכוניות יוקרה מגיעות – למבורגיני, פרארי, ובנטלי לדוגמה". מקמהאון מדריך את העובדות על רזי הנקיון, כולל טפול במושבי עור, ייבוש חלונות מוצלח ושאר סודות המקצוע.
גם שוטרים מקומיים נהנו מהשירות עד לא מזמן, אך לאחר שתמונות שלהם מהמקום התפרסמו אסר עליהם השריף לפקוד את השטיפה. שאר הלקוחות מרוצים, וגם העובדות מעידות שמדובר על עבודה פיזית לא תמיד קלה, אך כן מהנה בסופו של יום. "לבן הזוג שלי ומשפחתי בכלל לא מפריע שאני עובדת כאן", אומרת ג'קי אורלנדו בת ה-23, ואחת העובדות הוותיקות. "זה בסך הכל העבודה שלי".
כך או אחרת, מדובר על עסק מצליח, שהולך לגדול והתרחב לסניפים נוספים בעתיד הקרוב בערים נוספות באזור, שנהנה כמעט תמיד מזג אוויר נוח.