דוגמניות על והמבורגרים ענקיים הם שילוב מנצח. איך אנחנו יודעים? בשנה שעברה קייט אפטון נעצה את שיניה באחד כזה עד שהמוח שלנו הפך לוול-דאן, ובשבילנו זה מספיק מקרים כדי להפוך את העניין למגמה. קארל ג'וניור, החברה שהגתה את החיבור האלוהי הזה, החליטה להוציא לדרך עוד קמפיין משכנע לאכילת קציצת בשר עמוסת רוטבים.
לא ישבנו פיזית בפגישת האסטרטגיה לפרסומת החדשה, אבל אנחנו מנחשים שהיא נראתה בערך ככה: "אוקי, אנחנו יוצאים בקמפיין חדש למנת ה-220 גרם על הגריל שלנו, עם אקסטרה פריכות ולחמניית שומשום. נראה לנו שהדרך הכי טובה למכור את זה היא עם סייד בוב, עדיף מזרח אירופי, שלא יגידו שאנחנו פונים רק לאמריקאים".
כך נולד הרגע שבו נינה אגדל, תגלית השנה של ספורטס אילוסטרייטד 2013, נעצה את שיניה בהמבורגר עסיסי, לבושה בביקיני קטנטן במיוחד. אין לנו שמץ של מושג למה, אבל מכל הדיבורים האלה נהיינו נורא רעבים. בזמן שאנחנו קופצים לקפיטריה, הנה הצצה אל מאחורי הקלעים של הפרסומת המצוינת הזאת: