קנדיס סטוונפול, אחת מדוגמניות ויקטוריה'ס סיקרט הלוהטות בעולם, מככבת באחד הקמפיינים החדשים של חברת ההלבשה התחתונה, בתמונות חושפניות במיוחד. למרות שכביכול מדובר ב"תקלה" והחברה טוענת ש"שכחה" לטפל בפיטמה הסוררת בפוטושופ, הרשו לנו לפקפק באמינות שלהם. הרי כל קטלוג ותמונה עוברים לפחות 100 עיניים מקצועיות ובוחנות לפני שמאשרים את הפרסום שלהם.
ניחוש שלנו: נראה שהחברה מותחת את הגבול עוד קצת בכוונה תחילה, כדי להבדיל את עצמם מהמתחרים, ולשמור על הבכורה והשם הנועז בשוק הבגדים התחתונים הסקסיים. מכיוון שאי אפשר לעשות מהפכים גדולים בבת אחת, הם קודם בוחנים את ערנות העולם, ומשתמשים בתמונה אחת כדי לבחון את השטח.
בכל אופן, אם נתעלם לרגע מתרגילים בשיווק, מדובר בסדרת תמונות משובחת של קנדיס סוונפול, במיוחד לכבוד חג המול והשנה האזרחית החדשה. תהנו.