קריירה מצליחה בעולם הבידור, כפי שכולנו כבר יודעים, טומנת בחובה הרבה מאד תהילה וכסף. אבל מי שכבר נגעו בתהילה והרוויחו כספי ענק, רוצים תמיד לעשות עוד יותר. הפרסום והאהדה מזמנת לסלבס הזדמנות לעשות "כמה לירות" באמצעות קמפיינים למותגים גדולים, שם מתבקשות המפורסמות הלוהטות ביותר להסיר את הבגדים לטובת שעות ספורות של צילומים. הן מרוויחות עוד יחסי ציבור, כסף ויוקרה ואנחנו מקבלים זכרונות שיישארו איתנו עוד שנים ארוכות.

נטלי פורמן

אין תמונה
אנחנו אוהבים את נטלי, אבל בלי מילה על ידה זה פשוט לא אותו דבר

השנה האחרונה הייתה ללא ספק השנה של נטלי פורטמן, שהלכה הכי רחוק שאפשר מתדמית הילדה הטובה שיצרה לעצמה. זה החל בסצנה הלסבית ב"ברבור שחור", נמשך בחוטיני המהפנט בקומדיה "הוד מלכותך" ונגמר בפרסומת הזו לדיור, בה מציגה פורטמן לראווה שוב את גופה המושלם, רגע לפני שהיא הפכת לאימא במשרה מלאה. עם המודעה הזאת אנחנו הולכים לישון מדי ערב וסופרים את הימים עד שנטלי תחליט לחזור אלינו שוב.

ביונסה

אין תמונה
שמישהו יפעיל את הצפצוף מאחורה, אני רוצה לקום

לאורך הקריירה המצליחה שלה כזמרת מובילה, הרגילה ביונסה את מעריציה ואותנו לשמלות קצרצרות שחשפו לעיתים יותר ממה שהדיווה התכוונה להראות. אבל לפני שנה השילה ביונסה את בגדיה מרצונה החופשי קמפיין לליין בגדים בעיצובה עבור מותג "House of Dereon". במהלך הצילומים צולמה הזמרת ללא חולצה כשקעקועים מזויפים מצוירים על גופה. כפי שאתה בוודאי רואה בתמונות שלפניך, הקעקועים אולי מזויפים, אבל מיתוס הישבן המושלם של ביונסה עדיין חי וקיים.

רוזי הנטינגטון-וויטלי

אין תמונה
זה המעיל שאופטימוס קנה לי, אני לא הולכת לאף מקום בלעדיו

לא רבים יודעים זאת, אבל הדוגמנית הבריטית היפהפייה מככבת כבר למעלה מחמש שנים בקטלוגים החושניים של "ויקטוריה'ס סיקרט". אולם רק התפקיד בסרט השלישי בסדרת רובוטריקים הזניק את הקריירה שלה והפך אותה לאחת הדוגמניות המבוקשות ביותר בעולם. איזה מזל שזה קרה, כי אחרת מישהי אחרת הייתה מתפשטת עבור הקמפיין הזה חברת הבשמים "ברברי", ובלי רוזי זה היה נראה אחרת לגמרי.

מייגן פוקס

אין תמונה
לי אפילו צעיף הוא לא השאיר, לא מתעסקת יותר עם רובוטים

ואם כבר "רובוטריקים" איך אפשר בלי האישה שהפכה את כל הגיבוב המתכתי חסר הפשר הזה לסרט מעורר ציפייה. אלפי גברים ברחבי העולם חזרו שוב ושוב אל הרגע שבו ירדה מהרכב בגופיה חושפנית והחלה לטפל במנוע. מאז מניותיה כשחקנית נסקו וצנחו בחזרה כשנזרקה מן הסרט השלישי, אבל מעמדה כאחת הנשים הסקסיות ביותר בעולם נותר על כנו. בשנה האחרונה עשתה עוד צעד אחד כדי לשמר את הסטטוס הזה עם קמפיין הטופלס הזה ל"ארמאני". הפעם קיבלת בונוס ויש גם סרט, תבלה.

אווה מנדס

אין תמונה
הידעת? אווה ישנה ככה תמיד. לא בדקנו את זה, אנחנו סתם אוהבים לפנטז

האמת? יכולנו להראות לך שוב פעם את קמפיין העירום הנוסטלגי ל"פטה", זה שלא יימאס לנו לעולם להביט עליו במשך שעות. אבל רצינו להראות לך עוד צדדים של אווה שאולי פספסת במודעה המופלאה ההיא. למשל כאן, בקמפיין לבושם החדש של "קלווין קליין", עוד פרסומת שאין לנו שום מושג איך היא קשורה לבושם, ומצד שני גורמת לנו להנהן עם הראש ולהסכים לכל דבר שיבקשו מאיתנו לקנות. העיקר שיתנו לנו עוד כמה דקות עם אווה, אנחנו כבר באים.

ג'יזל

אין תמונה
נו? סיימנו? אני צריכה להתפשט לעוד ארבעה מגזינים היום

ברחבי העולם כמעט לא קיים מגזין אופנה רציני שגופה העירום של ג'יזל לא פיאר אותו. הדוגמנית הברזילאית הציבה סטנדרטים גבוהים מאד לאורך השנים, והביאה רבות וטובות ללכת אחריה ולהראות לעולם את כל מה שיש להם. אבל ג'יזל מקפידה להתמיד בהופעות הטופלס שלה לא רק על גבי העיתונים, אלא גם במודעות. כמו כאן בקמפיין למותג "רוברטו קוואלי", בו היא לובשת לגופה מכנסי ג'ינס בלבד, לבוש חסוד במיוחד עבור מי שרגילה לפזז על הבמות בחוטיני דקיקים כחוט השערה.

קירה נייטלי

אין תמונה
קירה, את לא צריכה להוריד את הכובע בשבילנו, אנחנו מכירים כבר שנים

על אף העובדה שקירה נייטלי אינה שייכת לקטגוריית ה"מצוידות הכבדות" בתעשיית הבידור, קיים קונצנזוס רחב למדי לגבי מקומה כאחת הנשים הסקסיות בעולם. ראשי מותג הבשמים היוקרתי "שאנל" שמו את העניין הזה למבחן ב-2007 כשהפכו את נייטלי לפרזנטורית שלהם. כך הפכה המודעה של נייטלי, בה רק שלייקעס דקיקים מכסים את חלקה העליון, לאחת המוצלחות והפופולאריות ביותר בשנים האחרונות. מצד שני, מזל ששאנל לא ניסו את העניין הזה עם מישהי כמו כריסטינה הנדריקס, זה יכול היה להיגמר בבום.

קלואי קרדשיאן

קלואי קרדשיאן- תמונת היום (צילום: PETA)
מי צריך פרוות? עדיף להתכסות בקלואי קרדשיאן|צילום: PETA

אחרי שאחותה הפכה לסלבריטי עולמית בזכות קלטת הסקס הפופולארית שלה, רצתה גם האחות הצעירה לבית קרדשיאן לקבל קצת תשומת לב עולמית. ואיזו דרך טובה יותר יש לעשות זאת מאשר להתפשט עבור הקמפיין הפרובוקטיבי של פטה נגד השימוש בפרוות. כך נולדה המודעה של קרדשיאן, העירומה לחלוטין, עם הכיתוב: "פרווה? אני מעדיפה ללכת עירומה", ואנחנו אומרים שעירום הוא באופן כללי עניין שמאד הולם את קלואי, והיינו שמחים לראות אותה מבצעת אותו יותר.

>> הגדולות מכולן: מצעד הסלבס העירומות של כל הזמנים בקולנוע