הדו קרב הזה מתיז חזק בקודקודים של כל זכר שצופה בפריים טיים, ושתילי הדיון הזה תופסים שורשים בפורמים מחתרתיים מהרגע שהתחילה העונה החדשה של כוכב נולד. הדיבור פה הוא לא על עוד קרב חתולות קלאסי בין קולגות, אלא על המאבק בין מפגיזת נתונים ותיקה לבין הבוערת הכי חדישה בשטח: יעל בר זוהר מול תהל שהם. הראשונה היא קונצנזוס עילית כבר עשור וחצי, השנייה היא זמירה רעננה שמחכה לזימון הראוי כיורשת קמפיינים וכמחלטרת מופעים לחנוכה.
שתי סנסציות דומות מראה, בני זוג מושחזים ושפע של מאגרי איכות גנטיים מתערבבים פה למיקס מסקרן של ישן מול חדש.
סיבוב ראשון: שליפת רזומה
תהל שהם: חברים, בואו נודה על האמת: תהל זוהי הסיבה האמיתית שזפזפנו לתחרות הזמר של צביקה הדר אפילו בזמן המונדיאל ואין ספק שעכשיו, אחרי שהחיטובים שלה נחתכו משם, נגזרו להם ערימות אסמסים משעירים משולהבים. אז חוץ מהאודישנים וההופעות שהיא דפקה על במת הריאליטי אין לנו שמץ מהרקע של הבובה הזו, אבל דבר אחד בטוח: ברגע שהיא וקול הפעמונים שלה חנו לנו על המסך הבנו שהמונח סקסיות רעננה קיבל יציקה של סמנט.
סיבוב שני: עימות חזיתי
בר זוהר: בפקולטה לפלסטיקאים מנסים כבר שנים ללמד איך ליצר את המודל הזה אבל הזכויות שמורות כולן לעיצוב הכי יצירתי של הבורא. לא צריך להיות מנחה של תוכניות שורדים בג'ונגל לדעת שיעלי שלנו היא הדבר הכי שווה במידל איסט, או לפחות מאז ששקירה וויתרה על האזרחות הלבנונית שלה. מוצקות חושנית בכל נתח חשוף, פנים אגדתיות, נמשים מעוררי תיאבון ובעיקר שיער בלונד גולש, ממקמים את הטלאנטית הזו ככוכבנית באנרים גם אחרי בלאי הלידה וחציית ה-30 .
שהם: גם בשביל שדרכו עליו שאפות מכובדות כמו נינט ומימון, ספק עם פאנל השופטים ראה אי פעם ביצוע כזה ליופי איכותי כמו שהציגה שוהם מהרגע בו ענטזה את דרכה לאודישן הראשון שלה ועד להדחה האכזרית. הפיגורה הצעירה מתגאה באלמנטים "בר-זוהרים" במראה, אבל מצליחה להביא גם בשורה מקורית לחבילת איכות מעוררת תאבון. זה מתחיל בכמויות סנטימטרים לגובה מהודקים בחיטובי על וממשיך בפני שלמות וחיוך שיכול להאיר אצטדיוני כדורגל.
סיבוב שלישי: אישיות כובשת
יב"ז: גרמים של צפונבוניות ופיזור רוח התנשאות מהפארקים של ג' היו מנת חלקה של השוגר בייב הזו בתחילת הקריירה, אבל מאז שהיא סגרה פז"ם מכובד של שנים מתחת לזרקור, משהו בהתנהלות השופוני של הזוהר נגנז לארכיון ומשם כיבוש האוורסט של המאמי הלאומית הפך לטיפוס קליל. שנים של עיצוב אישיות בסנוורי הפריים טיים, חיבור עם בעל תומך שמקריין משימות קוקוסים והשלווה שבאה עם האימהות - הפכו את יעלי לפיגורה אהובה שתזכה לפס סלב מהקהל לפחות לעוד עשור.
שהם: פייר שקיבלנו ממנה מינימום זמן מסך בשביל לשכתב פה אבחנה מדוקדקת, אבל צלילה ארוכה על התיזוזים שלה בחדר החזרות סיפקו כמה כלים בשביל להרכיב פה מבנה אישיות. מלבד ההיצמדות עם עמדי שעלו לה בכמויות סמסים מגברים חרמנים, שוהם ירתה לעצמה ברגל עם תותח בכך שלא השכילה לנצל את כישוריה כסימבול סקס מהפנט - וזרקה מבוכה בכל פעם שאחד שמישהו הביע התלהבות מהיופי ההורס שלה. יכול להיות שזה הגיל הצעיר, חוסר בשלות בתור שאפה או סתם אי ידיעה איך להשתמש בכישורי מופת, אבל שוהם מטפטפת ילדותיות מבאסת שמזכירה כוסית מבלוקים בתיכון, במקום לאמץ את הפאם פטאליות הנדרשת ממשהי שנראית כמוה.
סיבוב רביעי: סקסיות מתפרצת
יעל: נראה שיב"ז שולטת באגרסיביות גם בזירה הזאת. לא חסרות קוזינות שנטרלו סקסיות בגלל יופי הורס, אבל בר זוהר ממשיכה להפגין נדירות בכך שהיא מערבבת מיקס מושלם של מראה איכות וחושניות נוזלת. זה מתחיל בהבעה היוקדת, ההתנהלות האצילית וממשיך בזיק הקירחון בעניים והיכולת לעשות שפגאטים גמישים במחזות זמר משירים של שלמה ארצי. על פוסטר התשוקה הזה כולנו כבר צללנו אבל מה שהופך את בר זוהר לאגדת סקסיות ברמה גלובלית, זו היכולת שלה להבשיל עם כל שנה שעוברת ולהישאר רלוונטית.
תהל: הילדותיות וחוסר הידע בלהחצין נתונים מבאסים קלות, אבל משהו בחיוך הנבוך ובתדמית הסטרילית מריצים פה סקסיות מהז'אנר התמים - דיל נדיר לגמרי במוחצנות של היום. עם סט כישורים כמו שיש לה, תהל מקבלת מעבר אוטומטי לשלב הבא, וכנראה שכל מה שדרוש פה זה השלמת המעבר מבייב חביבה לליגה שיודעת לנקר אישונים ואף ליהנות מזה.
והמיאו הולך ל...
סקירה מהירה על כל פועלה של בר זוהר - מהימים שדפקה גליצ'ים עם ליאור מילר ועד להתעצבות שלה כמחשמלת בוגרת - כמעט שמחייב אותנו להשחיז לה את הכתר. אבל רגע לפני, בפרסה מפתיעה על כביש מהיר, אנחנו עוצרים הכול ושמים דווקא את הפתק של שהם בקלפי. כי למרות שבר זוהר היא אגדה חיה עם יכולות מעוררות, הגיע הזמן לרענן את הפנטזיה והנתונים ההורסים של תהל מספקים את הדרישה. הזמרת החדשה שווה נוק אאוט מול כל הורסת, כך שאנחנו שלמים עם הבשורה שיוצאת מכאן: מדובר בחתולה הכי לוהטת שהולכת לשלוט בחיינו בעשור הקרוב.