DIESEL - Spirit Of The Brave

לכבוד חגיגות העשור להשקתו של Only The Brave מבית דיזל, חבר מותג הבישום הבינלאומי עם כוכב הכדורגל הברזילאי ניימאר ג'וניור ליצירת הבושם חדש Spirit Of The Brave. "שילבתי את החושניות והקלילות של שמן ברוש עם פירות הדר ועצים אצילים על מנת ליצור תרכובת נפיצה ועוצמתית", סיפר קרלוס בן נעים, רוקח הבושם שמכיל 30% מרכיבים טבעיים, נגיעות ברוש ואשוח ריחני, ותווים של פולי טונקה ולבדנום.

229 שקלים ל-125 מ"ל | 189 שקלים ל-75 מ"ל | להשיג בסופר פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם ורשת אפריל 

בושם בוס חדש (צילום: יחסי ציבור)
הוגו בוס|צילום: יחסי ציבור

BOSS - THE SCENT

הבושם החדש מיבת המותג האיקוני נרקח על ידי אמן הבשמים ברונו ג'ובנוביץ. הבושם נפתח עם ניחוח זנגוויל מתובל הנפגש עם תווים של שורש מונדיה ופרי מנינקה, בעוד ניחוח וטיבר גברי ומחוספס עולה מתווי הבסיס. לפי אנשי החברה זו הגרסה החושנית ביותר של הבושם THE SCENT נכון להיום, כשנוזל הענבר ארוז בבקבוק אפור כהה עם פקק מתכת שחור, ו"מציע אלטרנטיבה אפלה ועשירה יותר של הבשמים המקוריים".

329 שקלים ל-100 מ"ל | להשיג ברשתות הפארם

בושם לקוסט (צילום: יחסי ציבור)
לקוסט|צילום: יחסי ציבור

Lacoste - Timelessby Dolce&Gabbana

הניחוח החדש מבית לקוסט מגיע עם תו עדין של תה המעניק נופך של רעננות לריח החדש. הניחוח מבוסס מצע וניל, ארז, אקיגאלווד (Akigalawood, מרכיב בלעדי לבית הבשמים), אמבר ומאסק, המבליט את ניחוח ההל ואת הניואנסים החריפים של הפלפל והג'ינג'ר. עיצוב הבקבוקון הוא אפור ושקוף, ובעל מסגרת בגוון כחול נייבי ומהווה פרשנות מחודשת לבושם המקורי שיצר מישל ג'ירארד

279 שקלים ל-100 מ"ל | להשיג ברשתות הפארם

בושם גוצ'י (צילום: יחסי ציבור)
גוצ'י|צילום: יחסי ציבור

GUCCI - Mémoire d’une Odeur

הבושם הראשון מבית גוצ'י הפונה לכל המינים ונטול מגדר. הבושם החדש מבית גוצ'י ומבסס קטגוריה חדשה ומודרנית, שבמרכזה של ניצב המינרל המייצג שילוב של ניחוחות ותחושות. אוורירי, שקוף ואותנטי. תו המינרל המאסקי מהווה את אבן היסוד של הבושם הזה. הוא מקשר את כל יתר היסודות יחד. תווי הבושם: קמומיל רומאי המעניק ניחוח ארומטי, יערת הדבש ההודית ותווים עציים של ארז ואלגום.

499 שקלים ל-100 מ"ל | 399 שקלים ל-60 מ"ל | להשיג ברשתות הפארם

בושם בולגרי (צילום: יחסי ציבור חו
בולגרי|צילום: יחסי ציבור חו"ל

BVLGARI - MAN WOOD NEROLI

הבושם החדש לבית בולגרי מהווה מחווה לשורשים האיטלקיים של המותג, והוא מייצג פרק חדש בנרטיב שהחל עם BVLGARI MAN WOOD ESSENCE בהשראת חופי איטליה. הניחוח החדש לוקח את הארציות של הבושם העצי הראשון והופך אותו לשמשי, ומחדד את הקשר בין האדם לטבע  עם תווים המבטאים את הפרחים, העלים והענפים של עץ הנארולי הכתום עם התפוזים המרירים שלו. התו העליון מתפרץ עם ניחוח טהור של נארולי, והתו העליון מתפרץ עם ניחוח טהור של נארולי.

429 שקלים ל-100 מ"ל | להשיג ברשתות הפארם

בושם דולצ'ה (צילום: יחסי ציבור חו
דולצ'ה גבאנה|צילום: יחסי ציבור חו"ל

Dolce&Gabbana - K

הבושם החדש מבית דולצ'ה וגבאנה מביא איתו קרשנדו נמרץ של פריחת הדרים עם ארומה רבת עוצמה וניחוחות עצים מתוחכמים. הבושם הוא פרי שיתוף פעולה בין שתי אמניות בשמים רבות מוניטין: דפני בוגי ונטלי לורסון. הבושם מגיע עם תווים עליונים של תפוז דם, לימון כבוש, אשכולית וערער; תווי הלב של מרווה מרושתת, פלפל פימנטו, גרניום, אזוביון; ותווי בסיס של פאצ'ולי, טיבר וארז.

429 שקלים ל-100 מ"ל | להשיג ברשתות הפארם

בושם אומו (צילום: יחסי ציבור חו
אומו|צילום: יחסי ציבור חו"ל

Ferragamo - UOMO Urban Feel

הבושם החדש מבית Ferragamo נוצר בהשארת הגבר האיטלקי העירוני ונפתח בשובל של ניחוח האוזון מלווה במליחות מעודנת שמובילה אחריה תזזית של לימון משולב במרווה. לב הבושם מעניק את ניחוח הארז בניחוח מינרלי המעושר על ידי כמון עמוק, והבסיס הוא שילוב של שרף לח, פאצ'ולי ולברונום עוצמתי. הקטורת מוסיפה למרקם את התו הדינמי והבלתי מתפשר.

325 שקלים ל-100 מ"ל | להשיג ברשתות הפארם

בושם איסימיאקי (צילום: יחסי ציבור)
איסי מיאקי|צילום: יחסי ציבור

ISSEY MIYAKE - WOOD&WOOD

הבושם החדש מבית איסי מיאקי הוא בעל נוכחות עם תווי ניחוח עמוקים של יער, תמהיל מעורר של תווי עץ הארז הדומיננטי ועץ אלגום העדין עם סיום של מגע קרמי. הבושם מגיע עם תווים עליונים של אשכולית חריפה, הל ותמצית אלמי מעוררת חושים; תווי לב של עץ שזור בתמצית ארז וירג'יניה ועץ אלגום בשילוב ניחוח האמברוקס וטעם מתוק של משמש; ותווי בסיס של תמצית וטיבר האיטי ופטצ'ולי וארומטי, ושובל של ארומת מאסק.

299 שקלים ל-100 מ"ל | להשיג ברשתות הפארם ופרפומריות ברחבי הארץ

בושם קלווין קליין (צילום: יחסי ציבור)
קלווין קליין|צילום: יחסי ציבור

Calvin Klein - Eternity EDP

ETERNITY EDP החדש שומר על הניחוח האיקוני ומוסיף תו עצי חדש ומודרני להרכב הבושם. הניחו החדש זוכה לפרשנות מחודשת עם מרווה המספקת רעננות טרייה, בעוד הברוש יוצר את תווי הלב החושניים, ואקורד של זמש משחרר ניחוח עצי אלגנטי ורב עוצמה. תווים עליונים של גרידת אשכולית, מרווה ותפוח; תווי לב של גרניום, ברוש מלכותי, אגוז מוסקט, לבנדין, ותווי בסיס של אירוס, וטיבר, ענבר אפור, גומא ותו זמש.

259 שקלים ל-100 מ"ל | להשיג ברשתות הפארם