1. בודי שופ, Men's private club - זה הבושם שהכי הפתיע אותנו. בכל זאת, בודי שופ עושה לנו אסוציאציות של קרמים בתמצית לבנדר וסבוני קוקוס. אז זה התחיל בעיצוב המיוחד, שמזכיר פלאסק, ונגמר בריח הגברי שמזכיר יותר אפטר שייב חריף מאשר בושם. אומנם מדובר בריח קצת גנרי, אבל מה שטוב בו באמת הוא שמדובר בניחוח קליל ולא מכביד. שזה הכי חשוב בקיץ ישראלי. מחיר: 175 ש"ח.
 
בושם בודי שופ (צילום: יחסי ציבור)
הבושם של בודי שופ. מפתיע|צילום: יחסי ציבור
 
2. קלווין קליין, all - בהתאם למותג, מדובר במוצר נקי לעין שהולך על מינימליזם - הבקבוק פשוט ולא מתיימר והניחוח לימוני ומרענן. מה שבאמת מגניב אבל במוצר, חוץ מהריח הנעים עצמו שמאוד מתאים לתקופת הלחות, הוא שהבקבוק מגיע מפורק, כלומר צינור השפריצר נמצא מחוץ לבקבוק ואתם יכולים להחליט אם להתקין אותו או לא. זה גם אומר שאפשר לעשות שימוש חוזר בבקבוק. מחיר: 199 ש"ח ל-100 מ"ל.
 
בושם קלווין קליין (צילום: יחסי ציבור)
ריח מרענן ובקבוק שימושי. קלווין קליין|צילום: יחסי ציבור
 
3. מון בלאן, לג'נד - גם העיצוב של הבושם הזה מדמה פלאסק (יש עוד חפצים עם מוטיבים גבריים בעולם, כן?), רק שהפעם הוא שחור ואטום. העיצוב דרמטי, אבל הריח לא. מדובר בניחוח מתקתק שנשות המערכת מאוד אהבו. הגברים שאוהבים יותר נוכחות העדיפו ריח קצת חריף יותר מזה, אבל אם זה מה שמשך אליהם את תשומת ליבן של כל הבנות במשרד - מי אנחנו שנתווכח? מחיר: 299 ש"ח ל-100 מ"ל.
 
בושם מון בלאן (צילום: יחסי ציבור)
עיצוב דרמטי, ניחוח מתוק. מון בלאן|צילום: יחסי ציבור
 
4. אברקרומבי אנד פיץ, פירסט אינסטינקט - תמיד מרגיש לנו שהמותג הזה מכוון יותר לקהל צעיר, ולפי תגובת הנשים - אנחנו לא טועים. נשות המערכת אהבו את הריח ואמרו עליו שהוא "עדין וטוב" ומתאים לגברים בשנות ה-20 וה-30 לחייהם. יש לו אומנם ניחוח מלוני, אבל הוא לא בקטגוריית הניחוחות המתוקים. מצד אחד פירותי, מצד שני גברי. מחיר: 299 ש"ל ל-100 מ"ל.
 
בושם אברקרומבי (צילום: יחסי ציבור)
מתאים לצעירים. אברקרומבי|צילום: יחסי ציבור
 
5. ארמני קוד קולוניה - שתי הטענות היחידות מצד הנשים הייתה שהבקבוק קצת גדול וארוך מדי - מה שאומר שהוא תופס הרבה מקום, ושהמחיר - בהתאם למותג - מעט יקר יותר מהאלטרנטיבות. אבל אם נשים את זה בצד, הן לגמרי הרגישו שזה שווה את זה כי הריח גרף הרבה מחמאות. מדובר בניחוח מתוק יותר מהאחרים בקטגוריה, אבל גם עמוק ונעים וממש לא מעיק. בדיוק כמו הבושם שמעליו, גם הפעם הנשים הרגישו שהניחוח הזה מתאים יותר לגברים צעירים, וגם פה הן זיהו ריח פירותי-מלוני. מחיר: 399 ש"ח ל-125 מ"ל.
 
בושם ארמני קוד קולוניה (צילום: יחסי ציבור)
יקר, אבל כולן התמכרו לריח. ארמני|צילום: יחסי ציבור
 
6. דולצ'ה גבאנה, לייט בלו - באופן חד משמעי, נשות המערכת קבעו שמדובר בניחוח שמתאים רק לגברים מבוגרים. כיאה למותג, מדובר בניחוח עם המון נוכחות (זה הן אמרו, לא אנחנו), חזק, עמוק ומשתלט על כל ריח אחר. לכולן זה הזכיר ניחוח גברי מהדור הישן והקלאסי. במלים אחרות, זה מהבשמים האלה שברגע שהלכת איתם פעם אחת - הסביבה שלך תמיד תקשר את הריח הזה אליך. אז לבן זוג שלהן לא, אבל לאבא כן. אז בני ה- 50 פלוס, זה בשבילכם. מחיר: 310 ש"ח ל-125 מ"ל.
 
בושם דולצ'ה גבאנה (צילום: יחסי ציבור)
מתאים יותר לגברים מבוגרים. דולצ'ה גבאנה|צילום: יחסי ציבור

7. לאוקיסטן, cedrat
- עוד בושם שהפתיע אותנו הוא החדש יחסית של חברת לאוקיסטן. העיצוב שלו פחות צעקני מהאחרים, ואולי טוב שכך - כי כל תשומת הלב של הנשים הלכה לניחוח, והן נהנו מכל שאיפה. נשות המערכת זיהו ריח הדרי-פירותי מרענן שהיה חריף קצת לרובן, אבל "בקטע טוב". כלומר, הן הרגישו שזה מדגיש שמדובר בניחוח שפונה לגברים, ושהוא פחות גנרי מאחרים. מחיר: 289 ש"ח ל-100 מ"ל.
בושם לאוקיסטן (צילום: יחסי ציבור)
עוד אחד מפתיע. לאוקיסטן|צילום: יחסי ציבור