לא חסרים מקרים בהם גבר הגון מתאהב בבחורה טובה, שמעדיפה, לצער כולם, לפתח רגשות דווקא לגבר אחר, מפוקפק והרסני שכולם מעניקים לו את התואר הספק מחמיא-"באד בוי". גם לך זה בטוח קרה פעם. רצית מישהי והיא נפנפה אותך והעדיפה ללכת על האופציה הגרועה יותר שעמדה בפניה. בזמן שאתה מציע לה את כל העולם בחינם היא הולכת על מישהו שלא מציע כלום חוץ מצרות, דיכאון ושיברון לב. אין לך איך לשנות את זה אבל אפשר לנסות להסביר. אז הפעם במדור, הנה לך הסיבות העיקריות שבגללן הבחורה הטובה שאתה מעוניין בה מעדיפה לתת את המספר שלה לילד הרע:
בגלל האתגר
נכון שיש לך את הקטע הזה שאתה מרגיש מינימום פרי אהבתם של וונדר וומן והרקולס אם הצלחת לתקן איזה פיוז מסכן באוטו? זאת בדיוק אותה ההרגשה שיש לה אם היא מצליחה לביית גבר סורר. היא לוקחת על עצמה מקרי צדקה קשים ומשכנעת את עצמה שהיא זאת שיכולה לתקן ולשנות. אין דבר שהיא רוצה יותר מלהיות זו שתיישב את הבחור ותגרום לו לרצות לבנות איתה בית, חיים משותפים, ילדים ונישואים כשרים. זה לא שהיא חושבת שהוא הכי טוב שהיא יכלה להשיג, אלא שהיא פשוט ממש תחרותית. היא רוצה לדעת שהוא עבר על מאה בנות ומתוכן רק היא זו שהצליחה לגעת לו בלב. כל מה שהוא היה צריך זה להגיד לה משהו טיפשי כמו "תראי, אני לא רוצה משהו רציני כרגע" והיא מקבלת על עצמה את האתגר.
בגלל המרדנות
הבחורה שנמשכת לבחור הרע היא לאו דווקא יהודיה טובה שהתנדבה במועצת תלמידים, הוציאה בגרות בגיל 16, תואר ראשון בגיל 17, יצאה לקצונה, טסה בדיוק לחודש, חזרה ללמוד וכיום בגיל המופלג של 21 מסיימת סטאז' כעורכת דין פלילית. לא. כל בחורה נמשכת לילד הרע כי מבפנים כולן מרגישות כמו ילדה טובה, גם אם מדובר במישהי שיכלה לתרום אמינות לכותבים של "שובר שורות". היא כל חייה רצתה לעמוד בציפיות של ההורים והבחור הרע הוא בדיוק התרופה לכל העול הזה שלה. היא רוצה להבהיר לסביבה שהיא יכולה לעשות מה שבא לה, את מי שבא לה, איפה שבא לה. אם הייתי פלצנית הייתי אומרת שהבחור הרע מסמל עבורה את החופש ממוסכמות חברתיות, ההליכה נגד הזרם והכיף שבחוסר אחריות. אבל אני לא פלצנית, אז תדע שהיא סתם בעלת נטיות אובדניות ולא יודעת מה טוב לה.
בגלל הדרמה
נשים אוהבות דרמה, זה ברור. היא חיה מדרמות טלוויזיוניות, קולנעויות, בין חברות, וכמובן שהיא גם אוהבת ליצור אותה בעצמה. זה לא שהיא שטחית שתמיד מחפשת עניין, רכילות וסכסוכים, היא פשוט אוהבת שיש קצת אקשן ועדיף שהוא יגיע עם במאי ושתי מצלמות שמכוונות אליה. הבחור הרע הוא מטבעו דרמתי באותה מידה ודווקא בגלל זה הבחורה יכולה להרשות לעצמה להקצין את הדרמה שלה ולהנות ממנה. או לסבול, תלוי מאיזה צד (של השער באברבאנל) מסתכלים על זה. היא תמיד רצתה לריב כמו בסרטים: לצעוק חזק, להשתגע עליו, להשתגע עליה חזרה, כמעט ללכת איתו מכות, להיכשל בזה, לצעוק עליו שהוא הכאיב לה, להגיד לו שזה לא משנה אם היא התחילה כי הוא חזק יותר, לבכות בקולי קולות, לטרוק את הדלת של השירותים אחריה, לארוז מזוודה עם הדברים שלה ולצאת בהפגנתיות מהבית רק כדי לגלות שלמחרת היא תחזור לידיים שלו אחרי סמס אחד בדיוק. בעיקרון היא מבינה שהגבר הזה יכול לסבול אותה דרמתית וקיצונית בגלל שהוא כזה בעצמו, אם לא יותר. אל תדאג, זה לא מצליח להחזיק יותר מדי זמן. כמו שאמרה לי פעם חברה "עזבתי אתו ברגע שהבנתי שיותר קל לי לספוג מחזור מאשר לספוג את העצבים שלו".
בגלל המאזוכיזם
בכל אדם קיים צד מאזוכיסטי קטן שרוצה לפרוץ החוצה. בין אם מדובר באכילת מזון חריף, ביקור בדאנג'ן או האזנה לדיסק של אבי ביטר- כל אחד והפגיעה העצמית שלו. גם היא רוצה לבדוק את גבולות הסבל שלה ולקחת אותם לקצה ואחת הדרכים לעשות את זה היא לשבור לעצמה את הלב בקשר אבוד מראש. היא יודעת שלא משנה מה זה פשוט לא יעבוד ויגמר רע. יותר מזה- היא בטוחה שהיא זאת שתפגע אבל למרות זאת, לפעמים בגלל זה, היא חייבת לנסות. אגב, זאת בדיוק הסיבה שסרטים שכוללים ערפדים, אנשי זאב, חייזרים דמויי אנוש ו/או גיבורי על שרוטים עם עבר מפוקפק זוכים להצלחה פנומנאלית, כמה שפחות פוטנציאל וסיכויי הצלחה לזוגיות ככה היא יותר רוצה את זה. ולפני שתגיד שזה מוגזם ולא הגיוני תדע שאתה צודק, זה מוגזם ולא הגיוני, אבל זה עדיין ככה. לראייה: ריהאנה חוזרת לזרועותיו המכות של כריס בראון, דמי מור מתחננת לאשטון הבוגדני להישאר לצידה וכל הבחורות שוכבות עם ג'יימס בונד למרות שהן אהבת חייו ללא יותר משעה וחצי.
בגלל ההרפתקה
אולי אתה מתוסכל מזה שהבחורה הטובה תמיד נמשכת לבחור הרע ולא אליך (אלא אם אתה בחור רע כמובן), אבל אל תשכח שגם אתה נמשך לבחורות רעות. כולנו רוצים להנות מהחיים לפני התמסדות רצינית ולכן ברור לך ולי שהמון בחורות שיצאת איתן מעולם לא היו אופציה לחתונה. אז כמו שאתה רוצה ללכת על הקצה ולהנות כל עוד אפשר- גם היא. היא רוצה חוויות לא צפויות, טיולי אופנועים, ללכת לפאבים מפוקפקים, לטוס בלי הכרה, להיות ספונטנית, פזיזה ואנוכית. את כל הדברים האלה היא לא יכולה לעשות עם בחור טוב שיודע בדיוק מה הוא רוצה מהחיים שלו ושאין לו כח יותר להתעסק עם שטויות או חוסר בגרות. רוב הסיכויים שהיא אוהבת ורוצה ריגושים חזקים והבחור הרע יכול לספק לה את הסחורה המאוד פגומה הזאת (מסיבות חשק כבר אמרנו, כן?).
בגלל החזות
כולם כבר יודעים שהאריזה משפיעה על מכירת המוצר. ככה זה גם עם גברים. ככל שהאריזה יותר מושכת את העין ככה היא יותר מעניינת את הגוד גירל. המראה והפאסון שלו נותנים לה תחושה שהוא חייב להיות ממש טוב במיטה (ולי עדיין לא יצא להכיר בחורה שתתווכח עם אינטואיציה נשית). קעקוע ענק על הגב? וואו היא חייבת לגעת בזה, הוא נוסע על הארלי דוידסון? היא ממש רוצה סיבוב, יש לו פאב בתל אביב? היא יכולה לשתות חינם כמו מלכה. זה לא שיש לו יותר מדי מה להציע, הוא פשוט מצליח למכור את עצמו טוב יותר. הלבוש, ההתנהגות, היכולת שלו לשמור על קור רוח ולהיות אדיש גם לבחורה הכי יפה בחדר- כל אלה פשוט עושים לה את זה. אין מה לעשות, "ברמן שהוא גם מומחה לאומנויות לחימה מתל אביב" נשמע מבטיח יותר מ"אחראי מועדון השח מט בטכניון".
אין מה לומר, זה באמת מעצבן לדעת שיש לך הרבה מה להציע ולראות שהבחורה האיכותית שאתה רוצה הולכת על מישהו דביל אחר. ואם בגלל זה יש בך קיטור שאתה צריך לשחרר עליהם- אל תשמור אותו לעצמך, תוציא הכל בטוקבקים.