אוליגרך / פושע / יורש עצר לאימפריית תמרוקים, אם אתה רוצה באמת לבלוט בכבישי ארצנו, ב.מ.וו או מרצדס הם לא הדרך. לך על הפורשה, שהיא גם ספורטיבית, גם קומפקטית מספיק כדי לחנות בתל אביב, וגם אין 450 חתיכות ממנה על הכביש בישראל.

בשבוע שעבר הושקו כאן דגמי 2009 של הפורשות החדשות (בוקסטר, החל מ-484 אלף שקל; קיימן, החל מ-530 אלף שקל; וג'יפ הקאיין דיזל, החל מ-600 אלף שקל) ואנחנו היינו שם כדי להשאיר שלוליות קטנות של ריר על הווישרים. 

ולפני שניתן לך לבהות בתמונות שצילמנו שם, הנה עוד כמה דברים שיגרמו לך להזיל ריר: לקיימן ולבוקסטר יש עכשיו מנוע של 2.9 ליטר (במקום ה-2.7 הישן); 255 כוחות סוס (בוקסטר) או 265 כוחות סוס (קיימן); יש כמובן גם דגמי S עם מנועים של 3.4 ליטר (310 כוח סוס לבוקסטר, 320 לקיימן). כל הדגמים מגיעים עם תיבת הילוכים בת שישה הילוכים, אבל אפשר לשלם עוד קצת על תיבת PDK עם שבעה הילוכים. אם אתה מזמין את ה-PDK, אתה יכול ללכת על חבילת "ספורט כרונו פלוס", שחוץ מלגרום לך להראות כמו פלצן הרכב הכי גרוע בקאנטרי קלאב, יסדר לך משהו שנקרא בקרת שיגור ומשהו אחר שנקרא העברת הילוכים באסטרטגיית מרוצים. כמו כן תקבל כפתור נוסף, בנוסף לכפתור הספורט: כפתור ספורט פלוס. 

באמת.

מה עוד? חוץ מפנסים חדשים ועיצוב אווירודינמי יותר, פאנל שליטה חדש, חישוק הגה עם תפר ממוכן, יש מערכת סאונד BOSE 385 שתאפשר לך לשמוע מושיק עפייה או אייל גולן בסראונד 5.1 ערוצים ועם מסך מגע צבעוני ששולט על כניסה מאייפוד ומ-USB. טוב, לך תסתכל על התמונות.