זוכרים את קמפיין "צוללים למחשוף" שנועד להגביר את המודעות לסרטן השד? אז "סימפל פיק-אפ" עשו זאת שוב, רק ביותר נועז. החבורה, שמונה שלושה גברים מבריקים שלא חוששים מביקורות חריפות של פמיניסטיות זועמות, הזמינה נשים בחוף וניס בקליפורניה לרכב על אביזר מין חשמלי - הכול במטרה לעלות את המודעות לתופעת מילת נשים, ולתרום כספים לארגון שנלחם בכך.
האביזר, אם לא יצא לכם להיתקל בו, הוא מכונת סייבייאן - מעין אוכף עליו מורכב ויברטור, לו יש עוצמות שונות. בעוצמה הגבוהה ביותר, האישה היושבת עליו צפויה לחוויה אמיתית, אם לשפוט לפי הסרטון.
בינתיים, ההצלחה של הקמפיין היא מעבר לכל הציפיות. עבור כל שנייה נוספת בה נשארה אישה על הסייבייאן, שלישיית הגברים הסכימה לתרום 5 דולר לארגון orchidproject.org, שנלחם כאמור בתופעת מילת הנשים (כריתה של חלק מאיבר המין הנשי). עבור כל 100,000 צפיות בווידיאו, הם יתרמו 100 דולרים נוספים. הסרטון המקורי ביוטיוב הגיע כבר ל-2.6 מיליון, כך שלפי החישוב שלנו מדובר רק ב-2,600 דולר עוד בלי לחשב את השניות המופלאות על הסייבייאן.
אפשר כמובן לזעום על תצוגת התכלית הזאת, לומר שלקחו פה נושא טעון וקשה (ברחבי העולם מיליוני נערות ונשים עוברות את הטיפול המחריד הזה, מסיבות חברתיות ותרבותיות), והקלילו אותו בצורה שאינה מכובדת. או שאפשר לומר שמדובר בדרך לא רעה בכלל להעלאת המודעות, ושעכשיו, בזכות הווידיאו הסקסי הזה, הרבה יותר אנשים מכירים את התופעה. אז מה דעתכם, מוגזם או לא?