פרסומת לצבע בארגנטינה
כבר הרבה מאד זמן שאנחנו מתכננים לשפץ כאן בערוץ, ואף פעם לא ממש מצאנו את המוטיבציה לעשות את זה. פעם בגלל שסיימנו מאוחר ופעם בגלל שהייתה הרבה עבודה ואתמול פשוט ממש כאב לנו הראש. אבל אחרי שראינו את הפרסומת הזו של חברת "פולקרין" מארגנטינה, הבנו שאין לנו משהו דחוף ונחוץ לנו יותר מאשר להתעסק עם צבע כמה שיותר.
מפקד אוכלוסין בהונגריה
אחד האירועים החשובים ביותר בתולדותיה של כל מדינה דמוקרטית הוא מפקד האוכלוסין המסורתי, הנערך אחת לעשור. העניין הוא שהסיפור הזה חשוב בעיקר להנהגת המדינה ומעניין את האזרח הפשוט כמו תמונת היום של אתמול. ממשלות רבות בעולם ניסו לאורך הנשים להסביר בקמפיינים שונים ומגוונים את חשיבות ההשתתפות במפקד האוכלוסין, אבל כולן נכשלו. עד שהגיעה ממשלת הונגריה והבהירה את חשיבות ההגעה לבית כל אזרח במדינה. אין לנו שמץ של מושג מה נאמר שם, אבל אנחנו מוכנים להגיש כבר עכשיו את מועמדותנו להשתתפות במפקד הבא.
פרסומת לבירה
מכירים את הפרסומות המתוחכמות האלו שמושכות אתכם לאורך סיפור שבסיומו מגיע פאנץ' מתוחכם? כשצפינו בפרסומת הזו היינו בטוחים שהיא חלק מהז'אנר הזה. אבל הסתבר שלא, מדובר פשוט בצמד צרכני בירה חרמנים, שנהנים לצפות בבחורה בביקיני הצועדת מולם על החוף עד שהסרט נגמר. בתחילה חשבנו שזה פשוט אידיוטי לחלוטין, ואז הבנו שבעצם אין דרך טובה יותר למכור בירה. הלוא זה בדיוק מה שכולנו חולמים לעשות כל היום.
פרסומת ללינקס
אי שם לפני מספר שבועות הצגנו כאן צילומים מתוך פרסומת הענק של לינקס, שקיבצה 152 בנות סקסיות במיוחד למקלחת קבוצתית בלתי נשכחת, על מנת לקדם את ג'ל הרחצה החדש שלה. כעת הגיע הסרטון השלם לידינו ואנחנו יודעים כמה חיכית לראות אותו סוף סוף ולסגור מעגל. אין לזה כמובן שום קשר לעובדה שבנות מתקלחות בביקיני מתקבלות אצלך תמיד בחום ובאהבה, ובלי הרבה שאלות מיותרות.
פרסומת לטלפון חדש ומסתורי
בפרסומת הבאה יש שני דברים שאנחנו אוהבים (והפעם אנחנו לא מתכוונים למה שחשבת, שוביניסט שכמוך). הראשון הוא אלמנט ההפתעה, לא ידוע מהו הטלפון שנמכר כאן או איזו חברה משווקת אותו. ישנו רק לינק שמכוון את הקורא אליו על מנת לגלות את כל הפרטים. השני הוא העובדה שבחצי השעה הראשונה שהסתכלנו על המודעה הזו, לא ממש הבנו מה מוכרים לנו וגם לא היה לנו אכפת. וכן, עכשיו אתה יכול לקרוא לנו שוביניסטים.
פרסומת לחטיף צ'יפס
נסיים בחידה: מה משותף לפוטבול אוסטרלי, בחורות עם מחשוף עמוק וחטיף צ'יפס? אל תתאמץ, התשובה היא שאין שום קשר. זה בדיוק היה גם ההיגיון מאחורי הפרסומת של חברת החטיפים "Hunky Dorys". למה לשבור את הראש על קונספט מנצח או רעיון מהפכני, כשאפשר פשוט ללכת ישירות על החלק הכי בנאלי במוח שלך? ספורט אתה אוהב, לאכול אוהב וציצים בטח אוהב, עכשיו תהיה כנה, נכון שבא לך צ'יפס?