למרבה הצער, מאפר ומעצב שיער לא מגיעים כל יום (או בכלל) לבית שלנו, לעזור לנו להתכונן, אבל בשנה החולפת קיבל הגלאם רום (Glam room), חדר מעוצב המוקדש כולו לטיפוח, תשומת לב כאילו כולנו שייכים למשפחת קרדשיאן.
הקרדיט לביטוי "גלאם רום" ניתן, כמובן, למלכת הגלאם – קים קרדשיאן. אף אחת מבנות המשפחה לא מוותרת עליו, ובריאיון המפורסם שבו קייטלין ג'נר הציגה את השינוי בחייה היא הצהירה שהיא מתכוונת לבנות חדר כזה בבית הבא שלה. מעצב הפנים של המשפחה, מרטין לורנס בולרד, הסביר בריאיון ל"פיפל" שלתכנון חדרי הגלאם של המשפחה מוקדשת מחשבה רבה. למשל, מכיוון שהאיפור לוקח זמן רב, נשות קרדשיאן יכולות לצפות בינתיים בטלוויזיה המשתקפת במראה. "אנחנו משתמשים במראות האיכותיות ביותר והכיסאות מותאמים להן בדיוק", הוסיף. "לפעמים לוקח שלושה חודשים להשלים את החדר".
עוד בערוץ עיצוב הבית:
- לכל הכתבות בערוץ living
- השירותים המושלמים לאנשים נקיים
- הרהיטים החדשים של אמזון הפילו לנו את הלסת. גם המחירים
אגב, דווקא מוצרי איפור אין בשפע בגלאם רום של הקרדשיאנס, מכיוון שהמאפרים מביאים איתם את המוצרים המועדפים עליהם. הגלאם רום המרכזי של המשפחה נמצא בביתה של קלואי, שהקפידה לצייד אותו בארבע עמדות - שיהיה גם לאורחים.
קיילי ג'נר עיצבה מחדש את הגלאם רום שלה לפני כמה חודשים בסגנון אדג'י שזכה לתשומת לב רבה. הוא מחופה בטפט בדוגמת שפתיים (300 דולר לגליל), מקושט בשלט ניאון (10,000 דולר), וכולל ספת קטיפה ותמונות של בובות ברבי שיצרה האמנית בו דון (20 אלף דולר).
ועם כל הכבוד לקרדשיאנס, חלוצת הטרנד היא מריה קארי שהציגה גלאם מעורר קנאה עוד כשחלל היה ידוע בשם חדר ארונות. היום היא מחזיקה בגלאם רום שלה את הפודריה של מרילין מונרו מטקס גלובוס הזהב ובתוכה פתק עם הנאום שנשאה השחקנית האייקונית.
<< רוצים עוד? עשו לייק ל-living בפייסבוק
לא רק סלבס
ברחבי האינסטגרם מופיעים חדרי גלאם של אנשים רגילים לגמרי ולפעמים הם יפים לא פחות מאלה של הסלבס. מסתבר שאפילו לא חייבים חדר ואפשר להסתפק בפינה, רק אל תשכחו שולחן, מראות ותאורה שתחמיא לסלפי.
גם בבית הלבן יש חדר גלאם
עם סיומה של שנת 2017, שנפתחה בידיעה שמלניה טראמפ מתכננת להפוך את אחד מחדרי הבית הלבן לגלאם רום, ושהיא תבלה בו לפחות שעה ורבע מדי יום, מעצבי פנים חוזים שהטרנד ימשיך להתחזק ב-2018. ליסה אדמס מחברה לעיצוב ארונות בלוס אנג'לס, אמרה לאתר Mansion Global: "ככל שהרשתות החברתיות מקבלות משקל גדול יותר בבחירות הסטייל שלנו, חללי טיפוח צריכים להיות לא רק פונקציונליים ליצירת המראה אלא גם להיות מעוצבים יפה כדי שיוכלו לשמש רקע לתמונות שמשותפות ברשתות".