תקראו לנו שטחיים, אבל אנחנו אף פעם לא מתעלמים מהקנקן. מותגים ומעצבים רבים משקיעים באריזה לא פחות זמן מהזמן שהם משקיעים במוצר - צבעונית או דווקא מונוכרומטית? רב שימושית או מתכלה? מתארת בדיוק את מה שבפנים או מפתיעה? אספנו מגוון אריזות עם עיצובים שיוצאים מהקופסה.
עוד בערוץ עיצוב הבית:
>> הכי מתוק שיש: בווילה של יעל בר זוהר וגיא זוארץ
>> יפו: כך נראה שיפוץ מהחלומות לדירת 70 מ"ר
ימים מאושרים
אם פעם גרביים היו פריטים מונוכרומטיים המוחבאים מתחת למכנסיים ולנעליים, בעשור הקודם הם הפכו לפריטים המבטא אמירה אופנתית. למותג Happy Socks יש גרביים צבעוניים ועולצים, וגם האריזות בהתאם. 129 שקל לאריזה ברשת סטורי.
סבון בסוודר
מלבן הצמר הקטן הזה הוא מהדורה מוגבלת של סבון שעטוף בטכניקה של ליבוד בצמר מרינו כבשים אורגני. הצמר גם מפנק עם פילינג עדין, גם מרכך את העור ומזרז ריפוי פצעים וגם חוסך סבונייה. כשמסיימים את הסבון נשאר כדור צמר קטן ומתכלה. 30 שקל ב"דושה", רחוב יפו 87 בירושלים https://dusha.co/
הכפר המושלג
האיגלו המיניאטורי הזה הוא בעצם אריזה ליוגורט קפוא. ג'וי יונג, מעצב אריזות קוריאני, יצר את המוצר, ותודו שהוא לוהט.
View this post on Instagram
היישר מהשוק
האריזות של קנקן התה ופינג'ן הקפה אוירו ב-calico studio, והן לבדן עושות לנו חשק לשים מים על האש ולהמתין ללגימה החמה.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
הפוגה לעוגייה
אחרי ששופתים את המים ומכינים את הקפה, לאן בדיוק תמזגו אותו ומה תשימו ליד? Lavazza פתרו את הדילמה בצורה אלגנטית למדי: 2 ב-1 או כוס שהוא גם העוגייה. בתיאבון. או לרוויה.
View this post on Instagram
כמו קקטוס במדבר
כשהכוסות שקופות וירוקות של Doiy נערמות זו על גבי זו הן נראות כמו קקטוס. 34.95 פאונד לקטנות, 54.95 פאונד לגדולות, https://doiydesign.com/products/saguaro-glasses-coffee/
View this post on Instagram
זה אנחנו, אבל בערך
במותג זדיג & וולטר משיקים בושם יוניסקס ראשון, THIS IS US!, בניחוח עצי. כמו בבשמים אחרים של המותג, גם הפעם הבקבוק נראה "שבור" בצדו האחד, אבל הפעם הוא שקוף עם כיתובים ופס מרקר צהוב שמדגיש את שם המותג. 219 שקל ל-50 מ"ל, 299 שקל ל-100 מ"ל ברשתות הפארם והחנויות.
לשדרג את הפיצה
אנחנו אוהבים פיצה, אבל פחות מתחברים למגש הקרטון. בוצ'ר בלוק מחולק של TEAKHAUS הוא מצע הרבה יותר אסתטי למאכל האהוב.
View this post on Instagram
לאכול את הסכו"ם
את הכלים החד פעמיים האלה לא בטוח שתרצו לזרוק, וזו לגמרי המטרה. מעצב המוצר הסיני קייון דנג יצר אותם מ-PLA, סוג של ביופלסטיק שהוא פוליאסטר מתכלה שמיוצר מצמחים. דנג עיצב כלים שמעידים על המקורות החומר: במזלג נראה כמו גבעול סלרי, הכפית כמו גזר, הסכין כמו בצל ירוק, ועוד.
View this post on Instagram
אל תתבלבלו
Plenty, חברה אמריקאית המתמחה בחקלאות ורטיקלית לבית, עיצבה מחדש את אריזות הירק שלה עם צבעים של אדום קטשופ וצהוב חרדל, כדי שייראו יותר כמו מזון מהיר ופחות כמזון בריאות, ויגרמו ללקוחות לקחת אותם מהמדף ולשים אותם בעגלת הסופר. מה קורה בצלחת, זה כבר סיפור אחר. העיצוב של &walsh.
View this post on Instagram
ביצה בקן
במסגרת לימודי עיצוב המוצר יצרה מאיה שטשיפק הפולנית אריזת ביצים מחציר. האריזה אורגנית, אקולוגית, קלה לייצור מחומר זמין בכבישה חמה ומתאימה לאחסון במקרר.
View this post on Instagram
מארז לירגזי
מארז ובו שני בקבוקי יין מהסדרה האקולוגית של יקבי תבור הופך באבחת פתיחה לתיבת קינון לציפור הירגזי. המארז עשוי מעץ ממוחזר, וכולל גם שני ממרחים ושתי מבחנות תבלין. 249 שקל, באתר ובחברת "האיש החשוב" (האומנות 12 נתניה).
עוד אחד לאוסף
אם אי אפשר לנהוג עליה, אפשר לפחות לפנטז עליה. חנות דגמי המכוניות unusual43 הבריקה עם מודל פרחוני בקנה מידה של 1:18 לפורשה 911 GT3RS. גם האריזה למהדורה המוגבלת מגיעה עם נגיעות פרחוניות. יש רק 100 יחידות לאספנים הלהוטים שמוכנים לשלם 430 דולר.
View this post on Instagram
רמקולים מצייצים
זוג הרמקולים שעיצב צ'נג יונג לי מ-Yifeeling Design קיבלו ברשת את השם Chirping Speakers, רמקולים מצייצים. המראה שלהם אולי מצדיק את זה, אבל בעולם האמיתי של הרמקולים השם דווקא לא הכי מחמיא: זהו מונח מקצועי שכוונתו קולות צרצור מרמקול מקולקל, שבו הממברנה קרועה.
View this post on Instagram
שקיות לא זורקים
שקיות הפלסטיק האלה עשויות בעצם מזכוכית. למראה המשכנע, המטשטש את הגבול בין מציאות לאשליה, אחראים אמני הזכוכית וינסנט שאניו ואן דונזה.
View this post on Instagram
היהלום שבכתר
לבושם החדש של המותג הצרפתי מרינה דה בורבון, My Dynastie Princess, יש ניחוח פרחוני פירותי רענן, והוא משלב בין המורשת הקלאסית של המותג לחיים המודרניים. הבקבוק מעוצב בהתאם בהשראת יהלום מלכותי המעוטר בסרט משי צבעוני עם טוויסט מודרני. מחיר מומלץ לצרכן: 149 שקל ל-100 מ"ל.
>> רוצים עוד? עשו לייק ל-living בפייסבוק