LIVING
מנורות תקרה של איקאה מדגם CALYPSO (צילום: איקאה, יח
מנורת תקרה של איקאה מדגם CALYPSO
|
צילום:איקאה, יח"צ

ריקול למנורת תקרה של איקאה: סכנה לנפילת חלקי זכוכית

מדובר במנורות תקרה מדגם CALYPSO, שנמכרו אחרי 1 באוגוסט 2016. לקוחות שרכשו את המנורה לאחר תאריך זה, ועל גבי המנורה מופיעה חותמת תאריך בין המספרים 1625-1744, מתבקשים להחזירה לאחת מחנויות איקאה. במקום המנורה ניתן לקבל מוצר חדש או החזר כספי מלא

מיכל רז חיימוביץ' | גלובס | פורסם 10:15 26.09.18 

שנה גודל אות

המנורה מתפרקת, ואיקאה מכריזה על ריקול: איקאה העולמית הכריזה על ריקול של מנורות תקרה מדגם CALYPSO, שנמכרו אחרי  1 באוגוסט 2016. הסיבה לריקול: סכנה לנפילת חלקי זכוכית מהאהיל, וזאת על פי מספר דיווחים שהתקבלו מלקוחות שמחזיקים ברשותם את המוצר.

עוד בערוץ עיצוב הבית: 

"לקוחות שרכשו את המנורה לאחר תאריך זה, ועל גבי המנורה מופיעה חותמת תאריך בין המספרים 1625-1744, מתבקשים להסיר את המנורה ולהחזירה לאחת מחנויות איקאה בנתניה, ראשון לציון, קריית אתא ובאר שבע", כך מודיעה הבוקר (ד') איקאה ישראל.

ניתן להחזיר את המוצר ולקבל במקומו מוצר חדש או החזר כספי מלא. יצוין כי לא נדרשת הוכחת קנייה מצד הלקוחות, וההחזר מתבצע בדלפקי שירות הלקוחות. גם בעת פירוק המנורה יש לנקוט זהירות: לפי הנחיות איקאה, פירוק מנורה שכבר מותקנת צריך להיעשות בזהירות ויש להסיר את האהיל בזמן שאוחזים באחת הזרועות המחזיקות את המנורה. לאחר מכן יש למשוך את הזרוע בעדינות.

>> רוצים עוד? עשו לייק ל-living בפייסבוק

"על אף שההסתברות שחלקי זכוכית יפלו מהמנורה היא נמוכה, החליטה איקאה לבצע איסוף מוצרים", אומרת אמילי קנוסטר, מנהלת תחום התאורה החכמה לבית באיקאה שבדיה. "הבטיחות של הלקוחות שלנו היא בראש סדר העדיפויות של איקאה, ולכן אנחנו בוחרים לאסוף את המקבץ המושפע כאמצעי זהירות".