ג'ק מוריס ולוריין בולן, זוג בלוגרים שמרוויח לדבריהם משכורת של שש ספרות אך ורק מפרסום פוסטים ברשתות החברתיות, חשפו לאחרונה בפני 5 מיליון העוקבים שיש להם במשותף (לו יש 2.7 מיליון עוקבים ולה יש "רק" 2.1 מיליון), שהם סיימו לבנות את בית החלומות שלהם בבאלי שבאינדונזיה, אך ורק מכסף שהרוויחו מאינסטגרם. הצמד גם גילה לאתר ה"דיילי מייל", שהשטח נקנה כבר ב-2018, והם בילו את השנה האחרונה בעיצוב המתחם בן שתי הקומות.
מוריס ובולן מסרבים לגלות כמה בדיוק עלתה הבנייה של המבנה, בעיקר בגלל שהם מעוניינים להשכיר אותו לכל המרבה במחיר, אבל ההערכות מדברות על סכום שנע בין 350 אלף למיליון דולר אוסטרליים (כ-2.3 מיליון שקלים). "לקח בערך שנה לבנות את הבית והייתה עליו הרבה עבודה" סיפר מוריס למגזין The Cut, "בחיים לא תיארתי לעצמי שאבנה את הבית הראשון שלי, עם אשת החלומות שלי, באי טרופי שרחוק כ-11 אלף קילומטרים מהבית".
"לא יוצאים מהבית בשביל פחות מ-3000 דולר"
כשזה מגיע לעיצוב הבית, בולן מקבלת את מלוא הקרדיט והיא הייתה מאוד ספציפית בדרישות שלה, כשהמטרה העיקרית הייתה לדאוג שכל פינה ופינה תהיה פוטוגנית. "רצינו בית פוטוגני כדי שנוכל לצלם את התוכן שלנו שם", אמרה בולן והוסיפה שאם היא "מצלמת סטורי לאינסטגרם בשירותים ומדברת על שיניים לבנות או משהו בסגנון, אני רוצה שהרקע יראה טוב".
לדברי בני הזוג, הסכום הכי גדול שקיבל מוריס עבור פוסט הוא 9,000 דולר, ואילו לוריין קיבלה על סנאפ בודד 7,500 דולר. "עשיתי פעם עבודה עבור חברת טלפונים במהלכה טסתי לשלושה ימי צילום", סיפר מוריס, "על כל העבודה קיבלתי 35 אלף דולר". הזוג הוסיף שלא יהיה מוכן לעשות עבודה בפחות מ-3000 דולר והדגיש שלא יפרסמו מוצרים שהם "לא מאמינים בהם".
אז מה בתפריט?
אושיות הרשת נהנים מסלון שקוע במרכז החלל, בריכת שחייה, מסך קולנוע ענק, שולחן אוכל לעשרה אנשים ואי מאובזר במרכז המטבח הפוטוגני. הזוג קיבל השראה רבה מווילות וריזורטים שהם ביקרו במהלך העבודה שלהם ורוב ריהוט העץ בדירה נעשה בהזמנה מיוחדת, כך יצא שהכורסאות בסלון הן בהשראת ביתו המפורסם של מנדלה באינדונזיה ואילו הרצפות בחדר האמבטיה יובאו מריאד שבמרוקו.
אבל לפני שאתם פותחים עיניים, כדאי שתדעו שעד לפני שבע שנים מוריס היה בכלל מנקה שטיחים, עד שעזב יום אחד המקצוע כי החליט שהוא זקוק לריגושים. אחרי שנתיים של טיולים הוא החליט לשלוף את המצלמה ולהתחיל לתעד את עצמו במסעות שלו. "זה לא היה בשביל להרוויח מלא כסף", נזכר, "לא ציפיתי שזה יתפוצץ ככה, אבל ככה יצרתי לעצמי קריירה חדשה. בהתחלה עשיתי שיתופי פעולה עם מותגים סתם בשביל הכיף, אבל כשגדלתי היו הצעות שפשוט לא יכולתי לסרב להן. זה כמעט מרגיש כמו חלום להיות מסוגל לעשות מה שאתה רוצה כל יום".