השבוע מיכל דליות קיימה מפגש מיוחד במינו. בשלושה החודשים האחרונים הצטרפו 7000 מעריצים פעילים לעמוד הפייסבוק שלה. בעמוד קיים דיון פתוח בין מיכל לחברי הקבוצה כשהם שואלים אותה שאלות והיא והאחרים עונים. השבוע היא נפגשה עם 20 נבחרים. המפגש היה מרגש - הזוגות שהגיעו קיבלו הזדמנות להיפגש ולקבל תשובות ממיכל והיא מצידה קיבלה הזדמנות להודות להם על ההשתתפות הפעילה.

>>היכנסו לעמוד הפייסבוק וצפו במפגש

הקשר בין מיכל לחברי הקבוצה, מאד דומה ביחסה למשפחות אותן היא פוגשת במסגרת התכנית. "אני לא אעזוב עד שזה ייגמר עם איזשהו משהו טוב, עם ניצוץ של תקווה", היא מספרת, "אחרת בשביל מה באתי?". העונה הנוכחית של סופר נני היא עונה יוצאת דופן במיוחד, דליות אומרת, והיא חיכתה ל"הפי אנד" של כל משפחה. השנה הם העזו והלכו למשפחות שהם בגדר מקרי קיצון. למרות שחששו לצופים הם החליטו לגשת ולטפל במשפחות עם שכול, אוטיזם, יתמות ועוד. התוצאה, כפי שאתם יודעים, היא עונה דרמטית במיוחד.

הערב ב- 21:00 ישודר הפרק בו סופר נני פגשה את משפחת אמזלג. בניגוד למשפחות הקודמות, אב המשפחה הוכתר על ידי סופר נני כאב הסדרה. במרכז הפרק סופר נני מנסה לקרב מחדש בין אם המשפחה לבין בנותיה.

סופר נני פוגשת את משפחת אמזלג, היום ב - 21:00

פספסתם את אחד הפרקים? היכנסו וצפו בפרקים המלאים | רוצים שסופר נני תענה על השאלות שלכם? השאירו שאלות כבר עכשיו | קבלו את מיטב השיעורים מבית הספר להורים של סופר נני