כשסופר נני מיכל דליות הגיעה לבית משפחת אבוקסיס היא הרגישה מיד באווירה המתוחה. "במשפחת אבוקסיס מצאתי אמא משוועת לעזרה ואבא שפשוט מבולבל", היא מספרת. ההורים הרגישו שניסו כבר הכל כדי לשקם את היחסים עם הילדים  ולא הצליחו. הם בעיקר חששו לבנם הבכור, ליאור".

ואיך בכל זאת החל התהליך? "מצאתי באופן מפתיע אישה מלאת הומור, שרק היה צריך להוציא ממנה את הצד הטוב, הצד הקליל יותר שהיה חבוי מתחת לדאגות והחרדות", אומרת מיכל דליות על אם המשפחה. 

"מרוב חששות ודאגה היא היתה שבויה בהתנהגות כוחנית, ואת זה הייתי צריכה לשנות", מסבירה סופר נני על התהליך שעברה האם. "הם הבינו שלילד יש קשיים, ורק מהפך בתגובות שלהם, יגרום לשינוי המיוחל".

סופר נני תעזור להורים לאהוב מחדש את בנם?

בית משפחת אבוקסיס לא רגוע: ליאור הבן הבכור, מרגיש בבית מבודד: האחים שלו מור(6) ועידו(8) כל הזמן ביחד, והוא מרגיש אאוטסיידר. בתגובה הוא מנסה להשיג תשומת לב דרך התנהגות שלילית שגורמת לאימו, ליחן(30) לחוש כלפיו כעס נוראי, ונוצר נתק רגשי בינו לבין ההורים. האב, חיים(33) עובד קשה ולא מעורב מספיק, ויחד עם ליחן הם פונים לסופר נני מיכל שתציל אותם.

"הוא פשוט מוציא אותי מדעתי, אני כולי רועדת". אומרת ליחן ומוסיפה בבכי: "מצד אחד בא לי לברוח. לקחת תיק וללכת. מצד שני אני מרגישה שאני צריכה להלחם". מיכל דליות שמגיעה להשקיף מהצד מפרשת:  "רמת המתח בבית כל כך גבוה שיא אפשר לנשום בו. הם חיים במחנק נוראי, אין תקשורת אין מגע, ולכן אין אהבה".

סופר נני, הערב ב- 21:00