בפרק האחרון של סופר נני פגשנו את משפחת בן דור – משפחה בה יש ילד עם צרכים מיוחדים והטיפול בו משפיע על כל המשפחה. נחשפנו לאחיו אוהד הרגיש, כאבנו את כאבה של לימור ואף קצת התמרמרנו מהתנהגותו של תומר. אף אחד מכם לא נשאר אדיש, בעיקר אלו שמכירים את זה מקרוב. אלו הטוקבקים שלכם

אין תמונה
משפחת בן דור

אופטימי

בפרק רואים הרבה תקוות. אוהד פשוט ילד מקסים ובוגר ולדעתי הוא יכול להיות משהו גדול בעתיד. הבן עידו מתקדם מוטורית, יש שיפור. ואחיו מקדם אותו מאוד. לדעתי, אם תמשיכו כך לא רק אתם תרוויחו, אלא גם הילדים כולם כולל עידו. הם יתקדמו ואז יהיה לכם עוד כוח להמשך. בהצלחה מכל הלב
* הורה מיוחד 21/04/10 | 22:23

ומה עם אוהד?

מסכן אוהד ילד מדהים שההורים שלו לא מעריכים אותו
* ויקי 21/04/10 | 22:11

הכדורגלן

מוותר על כדורגל בשביל פרק חשוב. באמת השתניתי לא להאמין
* אבא 21/04/10 | 21:45

אב מזדהה

תומר ולימור, ילדים טובים כאלה מקבלים רק (ואך ורק ) הורים שיכולים לטפל בהם. לימור עשתה את הצעד הראשון, תומר, תתעורר - ככל שתכחיש, ככל שתישן באווירה של "מחר אתעורר וזה יהיה אחרת", אתה תקבל בום לפנים. קח אחריות, ותר על המוסיקה וטפל עכשיו במשפחה! הנשמות האלה, האמן לי, יביאו לך נחת ואושר. אל יפלו פניך עמוד תמיר ויהיה בסדר.
* אב לילד בעל צרכים מיוחדים (מתבגר) 21/04/10 | 21:45

אם מזדהה

כאמא לילדה עם צרכים מיוחדים אני גאה בכם על השינוי והכי מבינה בעולם! לימור ותומר היקרים, כפי שציינה מיכל רק הורים כמוכם יוכלו להבין אתכם. לא הפסקתי לבכות. ריגשתם וחיזקתם אותי בו זמנית. מאחלת לכם הרבה כוחות נפש ואושר. אל תשכחו לטפח זוגיות, הילדים מושפעים מיחסם של ההורים אחד לשני ומאושרים כשאנו אוהבים.
* אמא של גל 22/04/10 | 07:57

לא מפרגן, לא מבין

גם אני עם בעיות לא קלות ובחיים לא העזתי להתנהג לבני משפחתי בצורה זו. להיפך, ככל שהיו יותר קשיים ככה נוצרה אהבה יותר גדולה ואחידות משפחתית ענקית. כנראה שמלכתחילה לא אהבת את אשתך - חבל מאוד!!!
* לי 22/04/10 | 10:10

מפרגנת, מבינה

לימור, צפיתי בתכנית וכולי מרוגשת מדמעות. את אחלה, אמא טובה, אמיתית ורגועה. תקבלי את מה שה' נתן לך בכיף ,יש יותר גרוע בעולם. תמשיכי את השינוי, את עשר ויש לך ילדים נהדרים וחמודים. גם הבכור וגם האמצעי. את מקסימה יהיה טוב. תהיי חזקה ושמחה. אתם נהדרים.
* ללימור 22/04/10 | 09:18

היסטרי

אוהד הזה ילד מדהים ברמות היסטריות!!!!!!!!!!
* שרון 22/04/10 | 01:13

 המסכמת

אני רוצה להגיד לכם שהרבה זמן לא בכיתי כמו שבכיתי בתוכנית הזאת, זה היה מזעזע לראות איך הורים כל כך עסוקים ברחמים עצמיים וחושבים אך ורק על איך שהם מרגישים וכמה הם מסכנים שנולד להם ילד כזה וכמה האבא צריך את הזמן שלו בלילה כדי לשמוע מוסיקה, האבא הוא סוציומט אמיתי, ונכון זה מאוד קשה להתמודד כשיש ילד אם מגבלות אבל מה הילדים האחרים אשמים, הילד הגדול מוטלת עליו כזאת אחריות ואין להם טיפה של הערכה או כבוד כלפיו והם כל הזמן כועסים ושופטים אותו, אתם צריכים להסתכל אך ורק על עצמכם אתם המראה של הילד, אוהד המדהים והמיוחד שיש לכם זכות גדולה שיש לכם ילד כזה ולא כדאי לכם לאבד אותו כי אתם בדרך הנכונה, ואני מאוד מקווה שתיישמו את מה שלמדתם מהסופר נני.
* רינה 22/04/10 | 17:14

 ותודה לבורא עולם

תומר ולימור היקרים יש לכם ילדים מתוקים ומקסימים תתרכזו להודות על כל מה שהעניק לכם בורא עולם ולראות את חצי הכוס המלאה . כשתתחילו להודות על הדברים שיש לכם תתחילו להעריך ולשמוח . אוהדייייייייייייי אתה ילד מתוק ומקסים ילד טוב חמוד וחכם גדול ,תמשיך לעזור להורים ולעידו הוא יודה לך על זה כל חייו. ולכם הורים יקרים אם קיבלתם ילד בעל צרכים מיוחדים אז בטוח שאתם גדולים ומיוחדים אחרת דבר כזה לא היה נשלח אליכם אתם מסוגלים!!!! ישר כח גדול ועצום!!!מאחלת לכם בהצלחה מכל הלב.
* סיגל 22/04/10 | 21:44

גאווה ישראלית

איזו גאווה לראות את קבוצת התמיכה של האמהות. זו ישראל היפה שמקבלת בזרועות פתוחות כל אדם הזקוק לתמיכה, כתף לבכות עליה, חיבוק לחיזוק והבנה. זה בהחלט המקום שלימור הייתה צריכה להיות. כל הכבוד סופר נני.
*אדווה 22/04/10 | 12:27