לא פעם שאלו את מיכל דליות, הלוא היא סופר נני, מה קורה עם המשפחות לאחר שהיא עוזבת אותם. סופר נני שואלת את אותן שאלות לאחר כל עונה ולכן החליטה לחזור ולבדוק מה השתנה מאז סיום הצילומים.

המשפחה הראשונה שהיא בוחרת לפגוש היא משפחת זילברמן; אותו זוג צעיר, אתי ויוגב, שהיו מאוהבים וחסרי דאגות עד הולדת התאומים. הגישה החינוכית של כל אחד מהם שונה בתכלית, והריבים ביניהם הובילו לכך שהזוגיות שלהם הלכה והתפרקה. במקרה של אתי ויוגב זילברמן, לראשונה, סופר נני התמקדה בטיפול בהורים ורק חלק קטן עסק בחינוך הילדים.

שנה אחרי צילום התכנית, אנו פוגשים את הזוג מחויך ואופטימי. "זה לא אותו יוגב", אתי מספרת, "הוא חזר להיות יוגב שהתחתני איתו". הפגישה עם סופר נני הייתה חמה ואופטימית וניכר שהאהבה חזרה לבית.

המשפחה השנייה שסופר נני רצתה לפגוש הייתה משפחת אנגל, אותה פגשנו בתחילת העונה והתרגשנו וכאבנו את סיפורם על מות בנם הבכור, בן ה - 6, רותם. אחרי מותו, הבית היה שרוי בפולחן האבל; האם דנה כיבסה את המצעים שלו בכל שבוע, האב עודד ביקר את קבר בנו בכל יום, ואחיו הצעירים שיחקו בצילו.

הפגישה המחודשת הייתה מרגשת במיוחד. עודד סיפר על החיבוק החם שהוא קיבל מאנשים זרים, שיום אחרי התכנית התקשרו רק בכדי לחזק ולחבק את המשפחה. "ההרגשה היא, ממש, שכל המדינה עצרה רגע ובאה לחבק את משפחת אנגל הקטנה", הוא מתאר את התחושה ומסכם שכל החוויה הייתה חזקה ועוצמתית.

המשפחה השלישית שסופר נני פגשה היא משפחת אסרף, אותה משפחה שילדיה לא כיבדו את הוריה המיואשים, שרק שוחד ופרסים גרמו להם להגיע לילדים. אם המשפחה שרון מספרת שהכל השתפר מאז, ושהם קיבלו פרגון מאד גדול מהסביבה. למרות החששות מחשיפת הסיפור האישי ובפרט חשיפת הילדים, התגובות היו חיוביות. "להיחשף ולטפל בבעיה. לא להשלים עם הבעיה", היא מסכמת וקוראת לאחרים להצטרף.

המשפחה האחרונה אותה פגשה סופר נני היא משפחת בוחניק, שאיבדה את אב המשפחה לפני כשלוש שנים. עם מות האב, המשפחה התפרקה ושני האם לא הצליחה לשלוט על בניה המתבגרים והאבלים. "יש שינויים, אני מרגישה חזקה יותר", שני מסכמת בפני סופר נני את התקופה שאחרי סיום הצילומים ומספרת לה על השינוי הגדול שעבר אור ועל העזרה שהוא נותן בבית.

איך אחיו הצעירים של רותם מתמודדים עם מותו, מה גרם לשינוי של אור בוחניק, איך הצליחו הזוג זילברמן לגשר על הפער בגישות החינוך, ומה השתנה באמת במשפחת אסרף? כל זאת ועוד בפרק הבא של סופר נני. הצצה

יום שבת, 21:00, סופר נני חוזרת למשפחות.

פספסתם את אחד הפרקים? היכנסו וצפו בפרקים המלאים | רוצים שסופר נני תענה על השאלות שלכם? השאירו שאלות כבר עכשיו | קבלו את מיטב השיעורים מבית הספר להורים של סופר נני