עדי ושלגית צור פנו לסופר נני כדי שתעזור להם עם אגם, ילדתם בת ה-6 וחצי: לטענתם היא מדברת לא יפה, חוצפנית,תוקפנית, והם מרגישים שהיא עוברת את כל הגבולות האפשרים. לאחר יום של תצפית לסופר נני יש כמה תובנות שלהורים קשה לשמוע ולעכל. 

הנפשות הפועלות:

אמא שלגית: בת 32, קוסמטיקאית שעובדת מהבית, גם המפרנסת העיקרית. יש לה מכון יופי באחד מהחדרים, והמקצוע נותן לה לטענתה סיפוק טוטאלי, הגשמה עצמית. בין לבין היא עסוקה במלחמות עם ביתה בת השש, אגם.

אבע עדי: בן 35, מדריך במוסד טיפולי. מכיוון שהאמא היא המפרנסת העיקרית הוא מצא תפקדי בו יוכל להגיע הביתה מוקדם, להיות יותר עם הילדות ולעזור להן. בפועל הוא מגיע ישר לתוך הכאוס שמתקיים ביית משעות הבוקר ומתפקד כשוטר.

לזוג שלושה ילדים:  אביתר, בן שמונה חודשים, שירה האמצעית, בת ארבע וחצי ואגם הבכורה, בת 6 וחצי.

הקושי המשפחתי

אגם הבכורה ניצבת במרכז הסערה כאמור. בין אם היא מקללת ובין אם נועלת את שלגית מחוץ לבית, משהו לקוי במערכת היחסים בין הבת הבכורה לבין ההורים, שלא מצליחים או יודעים כיצד להתמודד איתה. כאן סופר נני נכנסת לתמונה, מציבה בפניהם מראה כואבת, ומתחילה בטיפול.

בבית משפחת צור יש מכון יופי באמצע הסלון -  הדלת של הבית פתוחה כל הזמן, לקוחות נכנסות ויוצאות ללא הרף, ולא ברור איפה המכון מסתיים ואיפה מתחילה המשפחה. הבנות חיות בתוהו ובוהו בלגאן.

במהלך הפרק מיכל תלמד את עדי כיצד להתנהל עם הבנות ללא מדי השוטר, ושלגית תצטרך ללמוד להתחבר מחדש לבנות שלה ולהיות איתן מבלי לצאת לקרב, אך לשם כך היא תצטרך להאמין ולהתגייס למסע.

הצצה לפרק מיוחד של סופר נני

סופר נני, יום ראשון  ב - 21:00