הנפשות הפועלות:

אורנה (35) וחנן (35) אמזלג מתגוררים בנהריה עם ארבעה ילדים: שלומי (11.5), בנה של אורנה מנישואים קודמים, הילה (3.5) נולדה כתוצאה מטיפולי הפריה ממושכים, הודיה (2.5), שנולדה בהריון לא מתוכנן וטוהר (5 חודשים).

אורנה  - אישה חמה שמתנהלת בבית תוך מתן פקודות. הדרך של בנותיה להשיג ממנה תשומת לב היא להתנהג בפראות. אורנה דואגת לטיפולה של טוהר.

חנן – מנהל מחסן. רגוע מאוד וטוב לב. הוא "ממונה" על בנותיו הודיה והילה. הוא משחק איתן בסבלנות ומשתדל להפעיל אותן אחר הצהריים -  גם כי הוא אוהב את זה  וגם כי הוא לא רוצה שהן יעצבנו את אימא. הוא לא מצליח להטיל משמעת על הבנות.

שלומי (11.5) - בנה של אורנה מנישואיה הקודמים. חובב כדורגל מושבע (מכבי חיפה). ילד טוב אך מתעצבן בקלות ואין לו הרבה זמן איכות עם ההורים. לחנן הוא קורא "אבא".

הילה (3.5) - בת ראשונה משותפת עם חנן. היא נולדה אחרי טיפולי הפריה רבים. היא נגררת אחרי אחותה הצעירה בהתפרעויות וגידופים, ובבלגן בבית. קשורה מאוד לחנן ועם אורנה היא בעיקר מתפרעת.

הודיה (2.5) - נולדה מיד אחרי הילה ללא תכנון. היא שדה משחת, דעתנית, וסוחפת את הילה להשתוללויות. היא מושכת תשומת לב על ידי התנהגות פרועה. 

טוהר (5 חודשים) – תינוקת חמודה שעדיין יונקת. היא שוכבת על מזרון בסלון במשך היום, וכל ההמולה בבית סביבה.

הקושי המשפחתי:

טוהר נולדה אחרי הריון בסיכון במסגרתו נאלצה אורנה לשכב מבלי לזוז, ותוך כדי ההריון חנן הפך מרכזי מאוד בחינוך של הילדים. אורנה, שקצת התרגלה שעושים בשבילה, מבלי משים, ויתרה על המקום שלה בחיי הבנות, פרט לתינוקת. כך יצא שאורנה חסרת סבלנות לחלוטין לכל הילדים פרט לטוהר. היא שומרת עליה מכל משמר ונובחת על כל שאר הילדים תוך שהיא רובצת על מזרון בפינת הסלון. התוצאה: אורנה לא מחוברת לילדים האחרים שלה וחנן דואג לשתי הבנות המשותפות, בעוד שלומי נשאר בצד. 

סופר נני, ימי רביעי ב - 21:00

פספסתם את אחד הפרקים? היכנסו וצפו בפרקים המלאים | רוצים שסופר נני תענה על השאלות שלכם? השאירו שאלות כבר עכשיו | קבלו את מיטב השיעורים מבית הספר להורים של סופר נני