שנה חלפה מאז סופר נני פגשה את המשפחות ועזרה להם להחזיר את השמחה לבית. עם סיום העונה, סופר נני החליטה לחזור ולבקר את המשפחות ולראות האם השינוי עדיין מחזיק והאם יש קשיים חדשים.

המשפחה הראשונה שפגשה הייתה משפחת זילברמן; אותו זוג צעיר, אתי ויוגב, שהיו מאוהבים וחסרי דאגות עד הולדת התאומים. הגישה החינוכית של כל אחד מהם שונה בתכלית, והריבים ביניהם הובילו לכך שהזוגיות שלהם הלכה והתפרקה. במקרה של אתי ויוגב זילברמן, לראשונה, סופר נני התמקדה בטיפול בהורים ורק חלק קטן עסק בחינוך הילדים.

שנה אחרי צילום התכנית, אנו פוגשים את הזוג מחויך ואופטימי. "זה לא אותו יוגב", אתי מספרת, "הוא חזר להיות יוגב שהתחתני איתו". הפגישה עם סופר נני הייתה חמה ואופטימית וניכר שהאהבה חזרה לבית.

המשפחה השנייה שסופר נני פגשה הייתה המשפחה שריגשה את כל המדינה - משפחת אנגל. שנה אחרי צילום התכנית המשפחה אופטימית מתמיד ואף מחכה לילד חדש. חדר המשחקייה הפך לחדר הכי כיף בבית, אחיו הצעירים של רותם עדיין מדברים עליו אבל לא כל הזמן, כפי שהיה בעבר. אלון, שסבל מבעיות אכילה לאחר השבעה של רותם, חזר לאכול. ההורים עדיין מתקשים לגרום לו לאכול כל דבר, אבל מברכים על כך שהוא אוכל. סופר נני ייעצה להם שיניחו לעניין האוכל ושיתנו לאלון לאכול מה שהוא רוצה, העיקר שהוא אוכל. עודד סיפר על החיבוק החם שהוא קיבל מאנשים זרים, שיום אחרי התכנית התקשרו רק בכדי לחזק ולחבק את המשפחה. "ההרגשה היא, ממש, שכל המדינה עצרה רגע ובאה לחבק את משפחת אנגל הקטנה", הוא מתאר את התחושה ומסכם שכל החוויה הייתה חזקה ועוצמתית ושהיא עזרה להם מאד.

המשפחה השלישית שסופר נני פגשה היא משפחת אסרף, אותה משפחה שילדיה לא כיבדו את הוריה המיואשים, שרק שוחד ופרסים גרמו להם להגיע לילדים. שנה מהיום המצב שונה לחלוטין. ההורים מספרים על בית עם שלווה ואהבה, כששני בניהם עוזרים להם וחברים אחד של השני. דודו האב סיפר לסופר נני בגאווה על הצטיינות בנו וכשצפה איתה יחד בקטע דמעות של התרגשות זלגו ממנו. "להיחשף ולטפל בבעיה. לא להשלים עם הבעיה", שרון האם מסכמת וקוראת לאחרים להצטרף.

המשפחה האחרונה אותה פגשה סופר נני היא משפחת בוחניק, שאיבדה את אב המשפחה לפני כשלוש שנים. עם מות האב, המשפחה התפרקה ושני האם לא הצליחה לשלוט על בניה המתבגרים והאבלים. "יש שינויים, אני מרגישה חזקה יותר", שני סיכמה בפני סופר נני את התקופה שאחרי סיום הצילומים. אל השיחה הצטרפה אימה של שני ויחד הן סיפרו על הרגעים הטובים בבית בהם אור עוזר לשני ומיזומתו בוחר לקחת את שקד אחרי בית הספר. אך גם על הריבים בין תומר לאור שעדיין ממשיכים ולא מפסיקים. סופר נני נפרדה משני עם מילות עידוד וחיזוק ועצה אחרונה כיצד לנהוג עם בניה.

סופר נני סגרה את העונה וסיכמה כמה יצאה מחוזקת מהעונה הזו ושהיא מחכה למשפחות החדשות שיגיעו בעונה הבאה.

>>הפרק המלא לצפייה ישירה

פספסתם את אחד הפרקים? היכנסו וצפו בפרקים המלאים לצפייה ישירה| רוצים שסופר נני תענה על השאלות שלכם? השאירו שאלות כבר עכשיו | קבלו את מיטב השיעורים מבית הספר להורים של סופר נני | רוצים להחזיר את השמחה לבית? הירשמו לעונה החדשה