הערב ב - 21:00, סופר נני מגיעה למשפחת זילברמן. לראשונה בתכנית ההורים הם שעוברים טיפול, והפעם ללא קשר לילדים - אלא טיפול זוגי במטרה להחזיר את האהבה. הבוקר התארחה באולפן אתי, אם המשפחה, שלא הפסיקה להודות למיכל דליות על השינוי המשמעותי שעשתה בחייהם.

לאתי זילברמן לא היה קל. היא ובעלה יוגב היו זוג צעיר ומאוהב עד הולדת התאומים. הטיפול בהם גרם להתדרדרות ביחסים שלהם עד כדי כך שיוגב השפיל את אתי פעם אחר פעם. הזוג החליט לפתוח את ביתם לסופר נני לאחר שמיצו את כל האפשרויות האחרות. הטיפול מול המצלמה, מספרת אתי, הצליח לעשות משהו שאף טיפול אחר לא הצליח, בעיקר כי נוכחות המצלמה גורמת להתמודד עם האמת ואין לאן לברוח.

מיכל הגיעה יום יום במשך שבועיים, ובדיעבד זה הטיפול שהיה נכון בשביל בני הזוג זילברמן. אתי מספרת שעבר הרבה זמן מאז הטיפול עם מיכל ועד היום זה מחזיק. גם היום, כשהם מדברים עם מיכל דליות, הם נלחמים על הקשר ועל המשפחה. זו המלחמה שלהם והעבודה האמיתית נמצאת בידם, כפי שסופר נני אומרת.

משפחת זילברמן פוגשת את סופר נני, היום (ד') ב - 21:00

פספסתם את אחד הפרקים? היכנסו וצפו בפרקים המלאים | רוצים שסופר נני תענה על השאלות שלכם? השאירו שאלות כבר עכשיו | קבלו את מיטב השיעורים מבית הספר להורים של סופר נני