מחר (ד') סופר נני חוזרת לעונה חדשה. מיכל דליות, הלוא היא סופר נני, הגיעה ליום חדש וסיפרה על העונה החדשה, ובפרט על המשפחה אותה כולנו נפגוש בפרק הראשון והכפול שישודר ביום רביעי ב - 21:00.

מיכל דליות סיפרה באולפן על התהליך שעוברים המשפחות. "ההורים האלו גיבורים גדולים", היא מסבירה, עצם העובדה שהם פונים אליה הם עושים צעד אמיץ. היא מסבירה שהיא לא מנסה לשנות אנשים אלא לגרום להם לשנות גישה. התהליך שהמשפחות עוברות הוא מאד אינטנסיבי - סופר נני נמצאת שבועיים במשפחה, מהבוקר ועד הלילה, והם מצלמים כ-  50 שעות. על המסך מקצרים תהליכים כי אורך הסדרה הוא 50 דקות אבל המשפחות לא מקצרות תהליכים. מיכל דליות סוברת שהעובדה שזה יופיע בטלוויזיה מחזקת את הנכונות של המשפחות ועל כן המחויבות שלהם גדולה יותר.

האם מה שרואים על המסך ממשיך אחרי? בהחלט כן, מיכל מסבירה, היא בקשר עם האנשים והיא יודעת שברגע שנעשה השינוי, אי אפשר לחזור אחורה. "אני קשוחה עם המון אהבה", מיכל דליות מנסה להסביר על סוד ההצלחה שלה,"אני יודעת להכיל ולהיות אמפתית, אבל אני גם קשוחה". היא העידה על עצמה שהיא אוהבת אנשים ו"משוגעת" על ילדים, וסיפרה שכבר מגיל 14 ידעה מה תעשה כשתהיה גדולה וכך קרה.

בפרק הראשון סופר נני פוגשת במשפחת אנגל. זוג צעיר וכואב שאיבד את בנם רותם לפני שנתיים. רותם הוא כמו יישות קיימת בבית וסופר נני העבירה את המשפחה תהליך שבסופה המשפחה למדה לשחרר ולהמשיך לחיות ללא רותם.

סופר נני, יום רביעי ב - 21:00