הנפשות הפועלות:

מדלן וניב גרמי מאילת הכירו במפגש מקרי בפאב אילתי. מרלן, שבדית במקור, בילתה שם במסגרת חופשה בארץ, וניב התאהב בה ממבט ראשון.

מרלן החליטה להעתיק את חייה לכאן ויחד הם הביאו לעולם שישה ילדים. יסמין (10), לין (8), נאדין (6.5), ליאם (4.5), סלין (2.5) ודניאל (6 חודשים). ככל שכמות הילדים גדלה בבית, כך נתגלע הפער שבין גישות החינוך השונות של ההורים.

הקושי המשפחתי:

מרלן מאמינה שלא צריך להתעמת עם הילדים. היא חושבת שצריך לדבר אליהם בנועם עד שיקשיבו, אבל הם לא מתייחסים אליה. ואילו ניב, פשוט לא נמצא מספיק עם הילדים שלו. הוא עובד עד שעות מאוחרות, בצהריים כשהוא מגיע הוא שומר באדיקות על מנוחת הצהריים שלו, והוא גם מקפיד ללכת לחוג פינג פונג בזמן שמרלן עסוקה במקלחות ובהשכבה של כל הילדים. ניב קרא לסופר נני כדי שתעזור למרלן להשתלט על הילדים ובעיקר על יסמין הבכורה שמגלה יותר ויותר סימנים של חוצפה, אבל כשמיכל דליות מגיעה הביתה היא מאוד כועסת על האופן שבו ניב מדבר אל מרלן. היא מנסה להראות לו את הקשר שבין האופן שבו הוא מתייחס לבית, לילדים ולאשתו לבין האופן שבו הילדים שלהם מתייחסים לאימא שלהם.

>> צפו בפרק המלא של סופר נני

סופר נני, ימי רביעי ב - 21:00

פספסתם את הפרק של משפחת אנגל? היכנסו וצפו בפרק המלא | רוצים שסופר נני תענה על השאלות שלכם? השאירו שאלות כבר עכשיו | קבלו את מיטב השיעורים מבית הספר להורים של סופר נני