לאחר שסבתא ריימונד, הדמות המשמעותית בחייו של אורי, הילד הבכור הלכה לעולמה. אורי השתנה בצורה דרמטית. מבחינתו הוא איבד אימא והוא מתגעגע מאוד. אורי נהיה אלים מאד כלפי הוריו וגם כלפי אחיו הקטן, אותו הוא מכה שוב ושוב.

ההורים נמצאים גם הם במשבר. סיוון, שעד למותה של אמה הרגישה כמו אחותו הגדולה של אורי ולא כמו אמא שלו, מתקשה להיכנס להעליים הגדולות, ונכנעת שוב ושוב למרותו של אורי. לעומתה רוני, נוקט באורי יד קשה. התוצאה היא מסרים סותרים, מהם אורי יוצא מבולבל ונמצא במצוקה אמיתית. "יש מצבים שאני מפחדת להגיד לרוני איך אורי התנהג כדי שלא יעניש אותו", אומרת סיוון. "יש הבדל בינינו", אומר לה רוני, "את מוכנה לקבל את המכות - אני לא!". 

"הילד גדל כאילו ללא הורים"

"במקום להציב גבולות ברורים - את מתרפסת בפניו", היא אומרת לסיוון, "ואתה", היא פונה לרוני, "ישר יוצא לקרב להשליט משמעת. מיד נכנס לפעולה ומעניש". סופר נני מסבירה להורים את הדיסוננס שהם מציגים בפני הילד, שהם למעשה חותרים תחת מעשיו של השני. מעשיהם, היא מזהירה, עלולים להציב את סער, הילד הקטן, בסכנה ממשית. "את תמיד תהיי הילדה של אמא שלך", אומרת סופר נני, "אבל את חייבת להיות גם אמא לילדים שלך". 

האם סופר נני תצליח לגרום לשינוי בבית משפחת סאיג? צפו בפרק המלא של סופר נני, הערב, אחרי האח הגדול, ערוץ 2